|
רעש בגעש! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
נכון
יש המון מקומות בדרום עם שם
ארמין , טיאסטו , וורן - כולם תיקלטו בדרום
:)
זה לא משנה איפה - אתה אומר שהסטים ששמים בארופה לא יעבדו פה אבל עובדה שהם נותנים בדיוק אותם סטים גם בארץ והולך להם מצוין ...
זה של
MINIMALISTIX - CLOSE COVER
יש קצב יותר איטי זה לא אומר שהוא לא יצליח פה
כל הענין זה לדעת איך להכניס כזה טראק איכותי כמו ש
JUDGE JULES
עשה
לשים אותו בין שניים יותר קצביים ולהעלות לו את ה
BPM
דיי הרבה כדי שיקפיץ כמו האחרים
וזה הכישרון שיש לדיג'יים מחול ושאין להם בארץ... |
|
|
| Ariels |
גיל
עם כל הכבוד טיאסטו הצליח בארץ ולא בגלל שהוא
ניגן הארד אלא בגלל שאנשים אהבו את הסגנון שלו
ועדיין אוהבים
הבעיה היא שהקהל בארץ של המוזיקה הזו קצת שקט
עובדה שאם אני הולך למקום כמו
ניר אליהו או עמק 51 או זברה או
המלון או היו.וי אוכל מועדון אחר בשרון
שנחשבים המועדונים איפה שמנגנים את כל ההארד-מלודי וכד' מה שקורה
שכשמגיעים לקלאב-טראנס וכל החרא הזה נשארים על הרחבה 30-40 איש
הערסים והבנות שמתגלחות כל יום בבוקר - כל המפחידות האלה
וכל השאר עוברים לאולם של האלטרנטיבי
החלק שבו תמצא את כל האנשים באולם הראשי הוא דווקא
כשמנגנים גברים כמו
iio - rapture (riva mix)
Delerium - innocente (Deep dish gladiator remix)
Passenger
ודומיהם
זה לא נכון מה שאתם אומרים פפשוט נראה לי שהדי-ג'יים ומנהלי המועדונים עדיין תקועים מאחורה
כי מה לעשות דווקא לי נראה שהקהל התקדם קצת אבל
הדי-ג'יים והמנהלים מחפשים כסף וסיבות של קלאב-טראנס וכל הזיפט האלה נתפסות אצלהן במסיבות מכניסות |
|
|
| Gil Shwarts |
אתה אשכרה מצדיק את הטענה שלי!
שאפליפטינג הוא פצצה אבל האנשים בצפון איטיים
ובגלל זה אני מנגן רק בדרום כי כאן כבר מתקדמים הלאה |
|
|
| Ariels |
הייתי אומר שבדרום הכל הרבה פחות ממוסחר ומצועצע
תקן אותי אם אני טועה |
|
|
| Gil Shwarts |
אתה אומר שרפטור וסיגנאם ואחרים זה ממוסחר?
לא נראה לי אחי
בדרום מנגנים המון אפליפטינג
לפעמים יש יציאות של פסיכודאלי וקצת הארד אבל זה טוב לגוון קצת |
|
|
| MoSH_MaN |
זה טוב מאד לגוון!
אבל הארד זה הכי טוב/כיף לרקוד
ACID הכי טוב בעצם |
|
|
| R-Yeah |
גיל בוא נעזוב מה שיש בינינו אין לי מה לריב איתך שום כלום.
בקשר ךמה שאמרת שבצפון אנשים איטיים
זה ממש לא נכון יש מלא מועדנים כמו
tlv - dogit - dome - octopus - ku millenium - tamarz loung
gat rimon....
יש מלא מקומות בתל אביב וב- 5 ראשונים שציינתי מנגנים קלאב טראנס
ולא דיפ
אפילו שאתה מתכוון שאנשים שהם 22+ אוהבים דיפ זה דיי נכון
אבל עדיין קלאב טראנס שולט לפחות בתל אביב
יש מדי פעם שמביאים אמנים גדולים שהם ברובם מנגנים דיפ טראנס/האוס
אבל לגבי מה שיש לחפש בצפון
יש לך הרבה ואני חושב שלא ניסית כי אתה גר בבאר שבע
וקלאברים יש גם בתל אביב :D |
|
|
| Gil Shwarts |
ברור שיש קלאברים בת"א
אני לא מתכוון לרדת עליהם או משהו כזה
ממה שראיתי... הקלאברים והמועדונים בצפון תקועים בדיפ ועמוק..
ירושלים - דיפ
ת"א - דיפ
חיפה - דיפ
ראשון - דיפ
ברור שיש יוצאי דופן שמנגנים קלאב טראנס או פצצות אחרות...
והייתי בכל אחד ואחד מהמועדונים שהזכרת וממש יום חמישי האחרון הייתי גם באזימוט (חרא של מקום)
וניגנו שם דיפ האוס ודיפ טראנס, אולי אפילו גם קצת דארק טראנס - אהבתי את זה....
אוקצור, אילת היא ה-מקום למסיבות של אפליפטינג, מלודי וטראנס פרוגרסיב ואני לא חושב שיש פה מקום לוויכוח... תקנו אותי אם אני טועה. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אוקצור, אילת היא ה-מקום למסיבות של אפליפטינג, מלודי וטראנס פרוגרסיב ואני לא חושב שיש פה מקום לוויכוח... תקנו אותי אם אני טועה. |
agree
אשכרה לאילת יש פוטנציאל כמו בח"ול
הרבה דאנסבארים גדולים ת כניסה חינם ת שתייה זולה אחושילינג
שלא נדבר על חוות היען... |
|
|
| Dj-2TaLL |
מסכים גם...
הכי קרוב לחו"ל שיש זה אילת, אין פה ויכוח אפילו לדעתי...
מה זה הדארק טראנס הזה?
זה נשמע לי אחוש פצצתי, יש לך שירים לתת לי?
(שמות, דוגמאות)
גם מוזיקה חמודה זה הגלובל אנדרגראונד שלוכסה הכניס אותי ל...
פשוט מוזיקה יפה, נטו!!!
שווה לשמוע...
גם בקשר לפירסום של גיל,
אחי, להצליח פירושו לא להסתפק בהצלחה...
שאף כמה שיותר גבוה :cool: :cool: :cool: |
|
|
| Gil Shwarts |
אני שואף רק לחו"ל אחי...
ישראל לא מעניינת אותי |
|
|
| MoSH_MaN |
אחרי שני ישמע את הסט שלך אני ידע בדיוק (לדעתי)
אם יש מצב שאתה תתצליח בחול
ממה שאני רואה זה שאני לא בטוח יקבלו...
אתה עוד צעיר העתיד מחייך תתן לזה לעשות את השנים ותראה בסוף שכל העולם מחייך לך :D |
|
|
|
|