|
רעש בגעש! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
גיל הוא לא דיי גיי מספיק מפורסם שבכלל יתקלט בכזה אירוע
האומנם הוא "מבין" זה איך שאתם אומרים אני לא בטוח שבאר אין דיי גייאים שנחשבים שהם לא טובים אתם פשוט לא קולטים המוזיקה בארץ ובחול הולכת אחרת לי האמת אין בעייה אנהי אוהב הכל ככה שגיל עם המוזיקה של אירופה לא יצליח לדעתי לרקוד את close cover בארץ זה ממש מגוחך וגם זה לא שיר לריקודים בשבילי אני מעדיף את האסיד והשירים החזקים לרקוד לא משנה איפה. |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
גיל הוא לא דיי גיי מספיק מפורסם שבכלל יתקלט בכזה אירוע
האומנם הוא "מבין" זה איך שאתם אומרים אני לא בטוח שבאר אין דיי גייאים שנחשבים שהם לא טובים אתם פשוט לא קולטים המוזיקה בארץ ובחול הולכת אחרת לי האמת אין בעייה אנהי אוהב הכל ככה שגיל עם המוזיקה של אירופה לא יצליח לדעתי לרקוד את close cover בארץ זה ממש מגוחך וגם זה לא שיר לריקודים בשבילי אני מעדיף את האסיד והשירים החזקים לרקוד לא משנה איפה. |
אתה מוכן להסביר את עצמך???
אני רואה כאן המון אותיותץ מחוברות ולא מבין כלום! |
|
|
| MoSH_MaN |
סעמק אני שונא את המקלדת שלי!
בקיצר אתה לא מספיק מוכר בשביל שזה ישנה אם מעריכים אותך או לא
ושלמשל המוזקיה ששמת בסט הטוב האחרון שלכך רובה לא משמיעים בארת ולא מצליחה
תתרגלו ל
ACID HARDCORE PHAT BASS HARD TRANCE
H-A-R-D
זה מה שאני רוצה מהמסיבה של רעש בגעש!:stongue: |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
סעמק אני שונא את המקלדת שלי!
בקיצר אתה לא מספיק מוכר בשביל שזה ישנה אם מעריכים אותך או לא
ושלמשל המוזקיה ששמת בסט הטוב האחרון שלכך רובה לא משמיעים בארת ולא מצליחה
תתרגלו ל
ACID HARDCORE PHAT BASS HARD TRANCE
H-A-R-D
זה מה שאני רוצה מהמסיבה של רעש בגעש!:stongue: |
תגיד לי
קיבלת מכה חזקה בראש היום?
במסיבה שניגנתי את הסט הזה היו מעל 5500 אנשים!!!!!!!
ואני מספיק מוכר בדרום כדי לחמם את ניק וורן בחוות היען...
איך אני שונא ת'אנשים שמשחקים אותה מבינים!!!!
מביא לי ת'חררה! |
|
|
| MoSH_MaN |
בדרום...
אני מתכוון למרכז תל אביב
ובלי קשר אני לא מתלהב |
|
|
| Gil Shwarts |
מי בכלל רוצה להיות שם!!
שם אוהבים רק דיפ האוס
ואני לא מדבר איתך על מסיבות של ילדים בני 4
22+
אלה המסיבות שאני מנגן בהן!
"בדרום..."
חחחחחחחחחח
לך יקרוע |
|
|
| MoSH_MaN |
שמע בו אני יסביר את מה שהתכוונתי
תל אביב זה נחשב "העיר הגדולה"
ושמה לדעתי כדאי לך לנסות להתפרסם יש לך כשרון ואני מכבד אותך פשוט שאני לא בטוח שהפירסום בדרום יעשה לך איזה קשרים להצליח בתל אביב
אני מציע לך ללכת ולנסות את המזל ואולי תיהיה במסיבות הגדולות :D |
|
|
| Gil Shwarts |
תודה אבל לא תודה...
אני לא מתכוון להיות מפורסם פה בישראל
אני הולך על הפצצות האמיתיות שזה הולנד אנגליה, גרמניה וצרפת...
ואילת כמובן :)
שם הקלאברים האמיתיים נמצאים |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
תודה אבל לא תודה...
אני לא מתכוון להיות מפורסם פה בישראל
אני הולך על הפצצות האמיתיות שזה הולנד אנגליה, גרמניה וצרפת...
ואילת כמובן :)
שם הקלאברים האמיתיים נמצאים |
טוב עוד שנייה אני מארגן לך כרטיס להולנד...סתם
הולנד אל תלך יותר מידי רחוק
לבנתיים לפחות :P |
|
|
| Gil Shwarts |
אם המטרה שלי תהיה ת"א...
אני עד יום שישי הזה משיג אותה
לא שווה
מה הקטע, אתה לוקח כמה טראקים של קוסמיק גייט והנה יש לך HARD
או כמה טראקים של דיפ וזהו...
חו"ל אחי, זאת המטרה האולטימטיבית!! |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב בהצלחה
אגב בין כמה אתה
אני מציע לך להתנסות במקומות שיש להם שם
וכך יהיה לך יותר "קל" |
|
|
| Gil Shwarts |
אני בן 20 אבל אני לא רואה מזה משנה...
חוות היען, חוף הדקל, סקופ, פורום, ג'טלג...
לא מספיק מקומות עם "שם" ??? |
|
|
|
|