return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
רעש בגעש! (pg. 3)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
גיל הוא לא דיי גיי מספיק מפורסם שבכלל יתקלט בכזה אירוע
האומנם הוא "מבין" זה איך שאתם אומרים אני לא בטוח שבאר אין דיי גייאים שנחשבים שהם לא טובים אתם פשוט לא קולטים המוזיקה בארץ ובחול הולכת אחרת לי האמת אין בעייה אנהי אוהב הכל ככה שגיל עם המוזיקה של אירופה לא יצליח לדעתי לרקוד את close cover בארץ זה ממש מגוחך וגם זה לא שיר לריקודים בשבילי אני מעדיף את האסיד והשירים החזקים לרקוד לא משנה איפה.
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
גיל הוא לא דיי גיי מספיק מפורסם שבכלל יתקלט בכזה אירוע
האומנם הוא "מבין" זה איך שאתם אומרים אני לא בטוח שבאר אין דיי גייאים שנחשבים שהם לא טובים אתם פשוט לא קולטים המוזיקה בארץ ובחול הולכת אחרת לי האמת אין בעייה אנהי אוהב הכל ככה שגיל עם המוזיקה של אירופה לא יצליח לדעתי לרקוד את close cover בארץ זה ממש מגוחך וגם זה לא שיר לריקודים בשבילי אני מעדיף את האסיד והשירים החזקים לרקוד לא משנה איפה.



אתה מוכן להסביר את עצמך???
אני רואה כאן המון אותיותץ מחוברות ולא מבין כלום!
MoSH_MaN
סעמק אני שונא את המקלדת שלי!

בקיצר אתה לא מספיק מוכר בשביל שזה ישנה אם מעריכים אותך או לא

ושלמשל המוזקיה ששמת בסט הטוב האחרון שלכך רובה לא משמיעים בארת ולא מצליחה
תתרגלו ל
ACID HARDCORE PHAT BASS HARD TRANCE

H-A-R-D

זה מה שאני רוצה מהמסיבה של רעש בגעש!:stongue:
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
סעמק אני שונא את המקלדת שלי!

בקיצר אתה לא מספיק מוכר בשביל שזה ישנה אם מעריכים אותך או לא

ושלמשל המוזקיה ששמת בסט הטוב האחרון שלכך רובה לא משמיעים בארת ולא מצליחה
תתרגלו ל
ACID HARDCORE PHAT BASS HARD TRANCE

H-A-R-D

זה מה שאני רוצה מהמסיבה של רעש בגעש!:stongue:


תגיד לי
קיבלת מכה חזקה בראש היום?

במסיבה שניגנתי את הסט הזה היו מעל 5500 אנשים!!!!!!!
ואני מספיק מוכר בדרום כדי לחמם את ניק וורן בחוות היען...



איך אני שונא ת'אנשים שמשחקים אותה מבינים!!!!
מביא לי ת'חררה!
MoSH_MaN
בדרום...

אני מתכוון למרכז תל אביב


ובלי קשר אני לא מתלהב
Gil Shwarts
מי בכלל רוצה להיות שם!!
שם אוהבים רק דיפ האוס
ואני לא מדבר איתך על מסיבות של ילדים בני 4
22+
אלה המסיבות שאני מנגן בהן!


"בדרום..."
חחחחחחחחחח
לך יקרוע
MoSH_MaN
שמע בו אני יסביר את מה שהתכוונתי


תל אביב זה נחשב "העיר הגדולה"

ושמה לדעתי כדאי לך לנסות להתפרסם יש לך כשרון ואני מכבד אותך פשוט שאני לא בטוח שהפירסום בדרום יעשה לך איזה קשרים להצליח בתל אביב
אני מציע לך ללכת ולנסות את המזל ואולי תיהיה במסיבות הגדולות :D
Gil Shwarts
תודה אבל לא תודה...
אני לא מתכוון להיות מפורסם פה בישראל
אני הולך על הפצצות האמיתיות שזה הולנד אנגליה, גרמניה וצרפת...
ואילת כמובן :)

שם הקלאברים האמיתיים נמצאים
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
תודה אבל לא תודה...
אני לא מתכוון להיות מפורסם פה בישראל
אני הולך על הפצצות האמיתיות שזה הולנד אנגליה, גרמניה וצרפת...
ואילת כמובן :)

שם הקלאברים האמיתיים נמצאים


טוב עוד שנייה אני מארגן לך כרטיס להולנד...סתם


הולנד אל תלך יותר מידי רחוק
לבנתיים לפחות :P
Gil Shwarts
אם המטרה שלי תהיה ת"א...
אני עד יום שישי הזה משיג אותה
לא שווה
מה הקטע, אתה לוקח כמה טראקים של קוסמיק גייט והנה יש לך HARD
או כמה טראקים של דיפ וזהו...

חו"ל אחי, זאת המטרה האולטימטיבית!!

MoSH_MaN
טוב בהצלחה

אגב בין כמה אתה

אני מציע לך להתנסות במקומות שיש להם שם

וכך יהיה לך יותר "קל"
Gil Shwarts
אני בן 20 אבל אני לא רואה מזה משנה...

חוות היען, חוף הדקל, סקופ, פורום, ג'טלג...
לא מספיק מקומות עם "שם" ???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement