return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
TA T-Shirt (pg. 2)
View this Thread in Original format
Flipper01
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Hallo kinderen :D


Hoi mama, :p

Het lijkt me wel een goed plan. Ik heb geen idee wat de kosten zullen zijn voor t bedrukken..
Het mooiste lijkt me om donkere shirts te bedrukken, wit is niet echt mooi.

quote:
Originally posted by New Wave
Ik bezorgs ze wel met me nieuwe PTT winterjas

Ik help wel mee, ik heb alleen geen nieuwe winterjas :( Dat zal ik volgende week ff met m'n baas moeten regelen :p
dj_highforce
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik vind blauw ook wel vet.....een mooie kleur blauw.


Jah... het blauw uit de vleugels van je sig...is dat wat..?
Ik vind dat wel een mooie kleur blauw..

Als we nou eens allemaal aan het designen gaan en een paar dingen hierop zetten zodat we kunnen kiezen..
HiGH_NrG
A) d0h! :D
B) Ontwerpen? pff...geen grafisch kunstenaar.. :rolleyes:
C) max: 75 ofzo
D) Zwart/d.blauw
E) XXXXXXL! beetje relaxed maatje...
Optimus Trance
Ik heb weet niet gestemd.

Ik heb best wel interesse, maar dan moeten ze wel goed eruit zien, en niet zoals Petrus t zegt "'4-voor-de-prijs-van-1-op-de-braderie' goedkoop knake ding is wat naar 1x wassen een naveltruitje is geworden" ding

Maak eerst maar een ontwerp, dan zien we wel...:D:D:D
Flippe
Weet niet,

ligt aan de kwaliteit, en natuurlijk moet er wel een mooi plaatje/teskt opstaan

niet een of ander verknaakt shirt da je 1 keer aan doet, omdat als je het uitwas het ineens 36 maten kleiner is
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Flippe
ineens 36 maten kleiner is


ken ik m gebruiken als vingerhoedje hehehe:D:D:D
Miss Proximus
Ik zal het verzoek in acht nemen :)

Men wil geen naveltruitjes en vingerhoedjes :)

Leuk dat jullie allemaal zo snel reageren :) toppie!
Dj Alpha
Ik wil zeker een TA shirt!!!!!! das PHATT man dan draag ik m op alle parties..
en dan alle addicts met hun naam erop!!!! Das nog makkelijk meeten ook hahaha

We kunnen een thread starten voor wie het beste ontwerp kan maken, ideeen enzo zijn altijd goed.
Waarom vragen we Obi niet of ie wat leuks wil maken? Hij is toch zo'n grafisch specialist? Heb dei gozer ook z'n verzetje :D:D:D
DJ_Siesta
yes yes ik kan weer posten!!!! heu...

uhh tuurlijk wil ik een TA t-shirt. goed iedee Prox!

A: JAAAA ik heb interresse
B: /me ontwerpen?? uuhhh nee doe maar niet :)
C: hebber wel 35 Euro voor over
D: maakt niet uit
E: L


GreetZ GERRIT!
Boss
Heb wel interesse, maar hangt eigenlijk helemaal af van de prijs/kwaliteit verhouding, en hoe 'ie eruit komt te zien....

Dj Alpha
Donkerblauw/paars lijkt mij het mooist.. Zwart is zo standaard vind ik..

En dan het plaatje het liefst met fel groen erin ofzo.. Valt lekker op want iedereen mag weten wie we zijn toch?
Oowja, ik heb er ook wel max. 75 piek voor over.. ben de moeiljkste niet :p

Oowja nog ff iets.. Ik weet niet of het mogelijk is met eigen namen, misschien ook eigen sigs? :) Maakt het nog persoonlijker en das wel zo leuk..
T zijn maar ideeen, ik heb geen flauw idee wat deze grapjes kosten :D
Ruben_Dubbink
heb ook wel interesse:

ideetje: je TA-nummer op de achterkant......?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement