|
TA T-Shirt (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
Sponsort ID&T ons dan of betalen wij voor de rechten om zon logootje te mogen drukken? In dat laatste geval::stongue: no way.
Want face it: ID&T regelt prachtige feesten, maar ze weten wel wat een poot uitdraaien is (vooral financieel dan)
krijgen we dur poet voor of mag het gratis: no problemo
dat van member since ..-..-.... is wel een goed idee, maar dat moet niet te groot erop komen
greetz kolkiewolkie |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
dat van member since ..-..-.... is wel een goed idee, maar dat moet niet te groot erop komen
greetz kolkiewolkie |
Waarom niet zo groot Kolkiewolkie? Zien ze dan dat je nog maar net komt kijken op het forum?? hehe :D
j/k! ;)
Maar dat member since vinnik ook wel best......wel grappig
Dat ID&T logo d'r op lijkt me ook wel erg leuk,
als die lui maar geen geld voor de rechten willen hebben.... |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
Waarom niet zo groot Kolkiewolkie? Zien ze dan dat je nog maar net komt kijken op het forum?? hehe :D
j/k! ;)
|
nee, maar het is net als bij spoilers op autos. Een subtiel extraatje heeft vaak meer effect dan een protserige taartschep.
Persoonlijk vind ik dat het shirt ook niet te uitbundig moet worden. Niet omdat ik niet trots ben om een member te zijn, maar meer omdat het mooie/stijlvolle er dan afgaat.
en nog iets: ik ben (iets) langer member dan jij RubDub
greetz kolkiewolkie |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
nee, maar het is net als bij spoilers op autos. Een subtiel extraatje heeft vaak meer effect dan een protserige taartschep.
Persoonlijk vind ik dat het shirt ook niet te uitbundig moet worden. Niet omdat ik niet trots ben om een member te zijn, maar meer omdat het mooie/stijlvolle er dan afgaat.
en nog iets: ik ben (iets) langer member dan jij RubDub
greetz kolkiewolkie |
Ik heb het over ACTIEF member zijn :D
ik begrijp je helemaal hoor, ben het er ook wel mee eens..... |
|
|
| John |
A) zekers, strak plan :)
B) ik wil het altijd proberen, maar echt veel zal ik er niet van bakken.
C) 100 piek (inclusief verzend kosten uiteraard;) en het moet wel een beetje kwaliteit zijn...niet 3 keer wassen weggooie
D) ik kan wel wat mooie kleuren uitzoeken met PhotoShop, das ni zo moeilijk :) niet te druk iig.
E) 128, nee geintje :P hangt ervanaf of ze groot of klein uitvallen...maar een t-shirt hebbik liever wat groter...L/XL?
oh en een id&t logo lijkt me niet zon goed id...(alleen als ze willen sponseren :)) id&t is dan wel vrij belangrijk voor de trance en zeker voor de feesten, maar het heeft verder niets met deze site te maken toch? op zich is het wel een mooi logo, het boeit me eigenlijk niet of het erop staat. =)
en dat member since...neuu, ben hier pas hehe
mzzzls |
|
|
| Miss Proximus |
Ok, ik heb er 2 gebeld, waarvan 1 me zou mailen over de info. De andere zei dit:
Kosten Zeef: 50,- per kleur
Kosten Film: 35,- per kleur
Drukken 1e kleur: 75,-
Drukken volgende kleur: 55,-
Er vanuit gaande dat we 3 kleuren hebben:
3 x 50= 150,-
3 x 35= 105,-
1 x 75= 75,-
2 x 55= 110,-
totaal= 430,- (toch? :D)
btw 75,25 (17,5)
totaal 505,25 aan drukkosten (niet p.p. hoor)
je mag eigen shirts meenemen, wel voor eigen risico. drukken van nickname is 25 piek (!!!!!!!!!) per shirt EXTRA. Zij hebben shirts voor 6,50 en 7,50
:) |
|
|
| Ruben_Dubbink |
die prijzen vallen me nog wel redelijk mee,
alleen die nickname erbij een beetje prijzig,
het totaal is iets duurder (klein rekenfoutje Miss P :D )
440 + 17,5 % = 517
Als je die fl. 517 deelt door minimaal 20 personen,
krijg je per persoon een bedrag van fl. 25.85
Misschien doen er nog meer mee, maar dit valt toch nog op te brengen voor de meesten? Als je ziet dat men er wel 100 piek voor over heeft.
Misschien je nickname er nog op, kom je op een fl. 50, redelijk toch?
Zo, wel weer genoeg gelult :D
Je laat het van die andere ook nog wel ff horen Miss P?
Greetz RubDub |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| daar komt dan nog wel een T-Shirt bij..... |
|
|
| kolkiewolkie |
Hmm, als ik de prijzen van de basisshirts bekijk (dus zonder bedrukking) begin ik toch wel bedenkingen te krijgen over de kwaliteit hiervan (soort stofje, krimp e.d.).
Dit was Herr RUBDUB nog vergeten: kosten shirt
en maar klagen dat Miss P niet kan rekenen....:D
Tenslotte: Aantal kleuren: 3..... betekent dit nu dat de hele opdruk maar drie kleurtjes kan bevatten?? Dit zou nl. betekenen dat een beetje opdruk met effect onbetaalbaar wordt (kleurovergang???)
of zie ik dit verkeerd???
greetz kolkiewolkie |
|
|
| Dj Alpha |
Nou laten we uitgaan van 60,- pp
Hebben ze wel T-shirts in die kleur die ik aangegeven heb?
Voor de mensen dei niet weten wat ik bedoel:
(btw ff rechtermuistoets en opslaan als doen anders werkt ie niet)
http://www.geocities.com/alphanica/TA.jpg |
|
|
| Ruben_Dubbink |
Kolkie, kijk s ff boven je eigen post!
daar staan de kosten van het T-Shirt!:D
Niet meteen oordelen :whip:
Greetz RubDub |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
Kolkie, kijk s ff boven je eigen post!
daar staan de kosten van het T-Shirt!:D
Niet meteen oordelen :whip:
Greetz RubDub |
Dat was me inderdaad in tweede instantie niet ontgaan. Dit komt echter omdat we deze posts zo ongeveer op hetzelfde moment aan het tikken waren....
greetz kolkiewolkie |
|
|
|
|