|
TA T-Shirt (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| Ik heb zeker wel interesse! heel cool! mij lijkt blauw ook een mooie kleur. Over de prijs worden we het wel eens ;) :p en dat lijkt me echt lache om op al die trance party's ons TA-ers in onze vette t-shirts rond te zien stuiteren! :D :stongue: |
|
|
| Dj Alpha |
| Zal ID&T ons niet willen sponsoren in ruil voor een mooie druk van hun naam op ons T-shirt? vinnik nog wel kewl ook :) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
:)
C: hebber wel 35 Euro voor over
|
haha nerd! :D
enneh rubdub.. we zijn geen nummers.. dat we nou nummertjes zijn op windesheim betekent nie dat we dat in real life ook moete zijn he :)
en ja t-shirt idee is wel phat..
ff kijke wat het word.. ik zal maybe zelf nog wat fixe?
GreetZz ma niggaZz
NIGGA WHA!
nu mag jij Optimus trance
... |
|
|
| Optimus Trance |
Ik maak ook wel een ontwerpje, als t lukt
PEACE MY NIGGAZZZ
NIGGA WHOOOOO!!!!
volgende... |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
NIGGA WHOOOOO!!!!
volgende... |
NiGga WherE |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
NiGga WherE |
Here's Ya Nigga:
*pakt een knuppel en slaat Henkie_henk de tering in*
" DOn't You Eva Call Me Nigga, Boy"
Whehehe:D:D:p |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
ff kijke wat het word.. ik zal maybe zelf nog wat fixe? |
Lijkt me top! :)
En ik ga nog ff vragen wat t extra kost om bijv. je nick erop te laten zetten ofzo.....we zien wel! XXXXXXXXXXXX Prox |
|
|
| Dr. Kuipers |
Dat is zekers wel een VET ID!
100 piek voor z'on T-shirt is wel te doen.
Moet wel geoie kwaliteit zijn natuurlijk.
Ben niet de creatiefste thuis, dus laat ik dat aan anderen over.
Het mogen best felle kleuren zijn.
En nickname natuurlijk he :)
Las hierboven ergens blauw/paars met groen, das best een vette combi.
Hopelijk wordt dit wat :p |
|
|
| basvh |
zeer goed idee shirts.
A) zker intresse goed idee, zker voor innercity als we dat hallen.
b)ik ben niet zo goed in photoshop
c)ligt aan de kwaliteit
d) Roze met kraag AUB :p nee boeit mij niet, ligt aan het ontwerp
e) maat?? xxl, heb ik denk wel met me 2m02
het mooiste zou zijn als onze nicks erbij zouden komen, die extra kosten zouden voor mij niet uitmaken |
|
|
| kolkiewolkie |
Hey, you can count me in!!!
lijkt me wel wat, prijs hangt af van kwaliteit, ontwerpen waag ik me niet aan, zijn er al zat van op diverse plekken op het forum.
maatje mag toch echt wel XL of groter wezen
ideaal om mekaar te herkennen op feessies
greetz kolkiewolkie |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
enneh rubdub.. we zijn geen nummers.. dat we nou nummertjes zijn op windesheim betekent nie dat we dat in real life ook moete zijn he :)
|
Daar zit wat in Henkie_henk.........
maar goed, nickname vinnik ook best |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
Daar zit wat in Henkie_henk.........
maar goed, nickname vinnik ook best |
Idd, alof we elkaar zouden herkennen aan dat nummer whehe *NOT* :p
registratiedatum is wel een grappige..
Dan krijg je zeg maar zoiets:
Dj Alpha
member since 6-25-01
Maar dat ID&T logo onder je naam dat moeten we ffies zien ddor te drukken miss P! Staat toch stoer ofniet? :D |
|
|
|
|