|
[13-05-05] Danny Howells - Panama Global Underground release party (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Haha, het raakt je nog steeds he? :D
Dacht dat ik de laatste maanden nog wel zo lief was geweest, maar kon het nu niet laten......grapjes tegen jou maken is gewoon het leukste wat er is hier op TA :haha: ;) |
Mwjha Bram kan je behoorlijk fukken. Zo moeilijk is het niet. :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Mwjha Bram kan je behoorlijk fukken. Zo moeilijk is het niet. :D |
Ja maar Trancefool is gewoon niet lief :(
*edit* laat ook maar. Als jullie blij worden ervan, moet je er vooral mee doorgaan. |
|
|
| TranceFool |
Damn heb ik net die edit gemist :mad:
New Wave, wat stond er? :D |
|
|
| Djeebie |
| Ik ga hier helaas niet meer bij zijn. Mijn broertje komt die avond terug uit London en ik moet hem ophalen, want anders komt hij niet meer thuis. En daarnaast loop ik al ruim 3 weken met kriebelhoest en daar wil ik ook wel eens vanaf. En om dan 4 uur in een rokerige Panama te gaan staan lijkt me niet echt lekker ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Damn heb ik net die edit gemist :mad:
New Wave, wat stond er? :D |
Geen idee. :p Niets gezien. Hij zal wel aan het happen geweest zijn ;) :p |
|
|
| magrec |
Ik ga :D :D
Zeer veel zin want het is alweer telang geleden dat ik howells live heb gehoord. |
|
|
| Partyhardy! |
Ik ga ook! :cool: Howells! :toocool:
Laatste keer dat ik hem hoorde was vorig jaar januari in de Stalker in Haarlem, toen draaide hij behoorlijk clubby met ook dikke platen er tussen, zelfs Monday Groove voorbij horen komen :tongue2 |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Ik ga ook! :cool: Howells! :toocool:
Laatste keer dat ik hem hoorde was vorig jaar januari in de Stalker in Haarlem, toen draaide hij behoorlijk clubby met ook dikke platen er tussen, zelfs Monday Groove voorbij horen komen :tongue2 |
Nu hopen op wat meer techhouse :D |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nu hopen op wat meer techhouse :D |
:cool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
:cool: |
Oh, haal Chefke even over wil je?
Hij wil afhaken :D
Met wie moet ik dan een jointje roken? :cool: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oh, haal Chefke even over wil je?
Hij wil afhaken :D
Met wie moet ik dan een jointje roken? :cool: |
haha nee man hij heeft me al een biertje beloofd :tongue2 hij komt zeker! en thanks trouwens nog hé! :D
ps: zolang je harem maar komt! :p |
|
|
| Bouma-Bros |
| Morgen ook definitief present! :tongue3 |
|
|
|
|