|
[13-05-05] Danny Howells - Panama Global Underground release party (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
HEy die foto is van jay...vette camera heeft die. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by magrec
HEy die foto is van jay...vette camera heeft die. |
Wie is Jay? en waar zijn de andere pics van hem te zien? :) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Wie is Jay? en waar zijn de andere pics van hem te zien? :) |
jay is een bekende vanmij. Foto's staan van hem op partyflock nu.
(hmm hij heeft 1 foto van onze groep gemaakt maar die is niet door de selectie gekomen :rolleyes: ) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by magrec
jay is een bekende vanmij. Foto's staan van hem op partyflock nu.
(hmm hij heeft 1 foto van onze groep gemaakt maar die is niet door de selectie gekomen :rolleyes: ) |
Ja jij stond erop! :haha: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Ja jij stond erop! :haha: |
is wel de reden ja :D :D
(ik wil die foto eigenlijk wel hebben :toothless ff mailen) |
|
|
| SnuggLe |
Klopt is van Jay :)
Vond hem echt wel cool, die pic!
Hij heeft wel een dikke camera ja, maar ik zou echt niet met zo'n cam de hele avond rond willen zeulen :( |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Klopt is van Jay :)
Vond hem echt wel cool, die pic!
Hij heeft wel een dikke camera ja, maar ik zou echt niet met zo'n cam de hele avond rond willen zeulen :( |
mjah hij vind het leuk. Hij maakt ook regelmatig foto's voor awakenings. |
|
|
| Glaniskanis |
Dik knallen is die ja!
Superstar Promootje... en volgens mij een Angello & Ingrosso productie
Met iedereen op Intiem totaal uit mn dak gegaan toen Ozgur hem erin knalde |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
mjah hij vind het leuk. Hij maakt ook regelmatig foto's voor awakenings. |
Klopt, doettie netjes!
Ik vond foto's maken ook leuk, maar de laatste tijd een heel stuk minder. Haat het om steeds mensen voor de cam te moeten trekken. Feesten is nr1, niet foto's maken. Vroeger ging het veel makkelijker... |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Klopt, doettie netjes!
Ik vond foto's maken ook leuk, maar de laatste tijd een heel stuk minder. Haat het om steeds mensen voor de cam te moeten trekken. Feesten is nr1, niet foto's maken. Vroeger ging het veel makkelijker... |
Toen was het ook unieker, er waren veel minder sites met pics, nu barst het er van! :wtf: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Toen was het ook unieker, er waren veel minder sites met pics, nu barst het er van! :wtf: |
Daarom...Nu loopt iedere boer met een camera, en zelfs met een spiegelreflex vaak. Ik vind dat teveel geld en teveel gesjouw. Kom op zeg, het gaat om het feesten. |
|
|
| Gonzo |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Daarom...Nu loopt iedere boer met een camera, en zelfs met een spiegelreflex vaak. Ik vind dat teveel geld en teveel gesjouw. Kom op zeg, het gaat om het feesten. |
Inderdaad. Ik heb dus ook echt een crappy cam [destijds 74,95 bij de Kruidvat], maar ja.
Ik probeer het recht te trekken met mijn briljante reports :rolleyes: :cool: |
|
|
|
|