return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
[13-05-05] Danny Howells - Panama Global Underground release party (pg. 4)
View this Thread in Original format
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by SnuggLe


Was gezellig Sido, Onno en Chef :D


Volgens mij wordt er iemand vergeten! :rolleyes:


Vette avond gehad! Was gezellig druk... En het is toch altijd weer driedubbelkut dat het maar tot 04.00 is...
Bouma-Bros
quote:
...Oh, hij draaide ook nog een plaat uit die Orlando-set van Sasha, iemand die nog weet welke dat was? Ik dacht Tiefschwarz- Electromagnetic of die Ingrosso.


Freeform 5 - Electromagnetic (Tiefschwarz Remix)

TUNE. :toocool:
Partyhardy!
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Volgens mij wordt er iemand vergeten! :rolleyes:


:clown: Hoe kan hij mister tripkip nu vergeten! :eek: :p

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Freeform 5 - Electromagnetic (Tiefschwarz Remix)

TUNE. :toocool:


GrooveCollect.
Bouma, Harmen, Partyhardy en LEON :D t was gezellig
SnuggLe
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Volgens mij wordt er iemand vergeten! :rolleyes:



Ja sorry, had je even te kort gezien :) Maar leuk dat je er nog was :D


quote:
Originally posted by GrooveCollect.
Bouma, Harmen, Partyhardy en LEON :D t was gezellig


Kijk, ik word hier ook "vergeten", maar dat was te verwachten van Jerry want dat is met opzet :toothless



Blijft alleen nog die ID staan van die hele dikke tune die hij vrij in het begin draaide. Ik heb hem wel in een andere set van hem, even knippen morgen/overmorgen.
GrooveCollect.
Ja sorry, had je even te kort gezien :) Maar leuk dat je er nog was :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by GrooveCollect.
Ja sorry, had je even te kort gezien :) Maar leuk dat je er nog was :D


Wist ik wel :p

Je (mensen in het algemeen) moet ook niet zoveel lullen op een feest joh, vooral als het maar tot 4 uur duurt. Dansen moet je, totdat je er bij neervalt! :D

...en dan zeggen ze dat ik nl. teveel lul. Ga weg Onno en chef :p
tijs08
quote:
Originally posted by GrooveCollect.
Ja sorry, had je even te kort gezien :) Maar leuk dat je er nog was :D


:haha:
GrooveCollect.
quote:
Originally posted by SnuggLe
Je (mensen in het algemeen) moet ook niet zoveel lullen op een feest joh, vooral als het maar tot 4 uur duurt. Dansen moet je, totdat je er bij neervalt! :D


heb je gelijk in, maar dat lukt niet altijd.
zeker als je 5 maanden niet uit bent geweest en
honderd bekenden tegenkom die allemaal willen weten hoe het gaat (ook met die kleine):)
SnuggLe
quote:
Originally posted by GrooveCollect.
heb je gelijk in, maar dat lukt niet altijd.
zeker als je 5 maanden niet uit bent geweest en
honderd bekenden tegenkom die allemaal willen weten hoe het gaat (ook met die kleine):)


He Jerry, hoest met de kleine? :haha:



Oh, ID van de avond:

http://s19.yousendit.com/d.aspx?id=...160P9YBQBZRMIET

Hoor net van EMRE dat het For Sale - Buy now is!

Nog een fototje:

Partyhardy!
quote:
Originally posted by SnuggLe
Hoor net van EMRE dat het For Sale - Buy now is!



Ja die ging weer helemaal LOS! :crazy: Ozgur Can draaide hem toen ook op Intiem! :eyespop: Super tune! :cool:
Tim81
Vette pic!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement