|
Tiger777 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
...meaning? :conf:
Wel goeie muziek op die zender in je sig momenteel :eyes:
edit: heb jij daar iets mee te maken (lees: kun jij aan deze set geraken voor mij; zoran zoric - a digital fusion of trance 005) |
http://radio.rootspirit.com/
en klik daar op Chat. Roffy zal u da wel met plezier doorsturen neem ik aan :) (als hij er is)
Die "ahzo" was bedoeld op het feit dat ik deze thread nogal ingewikkeld vind en er geen reet van snap :) |
|
|
| pooley |
Khad em nog een bericht gestuurt op de BeTA party dat em een jeanette was omdat em ni wou komen en dat het er bangelijk was
maar geen antwoord gekregen, allé nu :) |
|
|
| eieregooie |
| Misschien issie wel dood :eek: |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Misschien issie wel dood :eek: |
Het lijkt eerder een depressie. |
|
|
| Belgian Bonzai |
Bedankt, Real; ik heb het gevraagd aan de dj zelf, hij heeft me beloofd een link op te sturen. Thx again.
En Tiger777,
Als je hier onder een andere nick ronddoolt:
Come Forward
en anders:
Come Back
plz. |
|
|
| Wildfir3 |
| Kzou zeggen, laat die mens gewoon... hij zal wel oud en wijs genoeg zijn om zelf te beslissen wat hij wilt doen... 't is uiteindelijk maar een forum hé :) |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ik hoop dat hij nog ooit terugkeert. Hij was een van de eerste Beta's, een echte ancien... :D |
Ja, waar is de tijd dat jullie een petitie hielden voor Swamper om dit subforum op te richten en daarna de verkiezingen voor de eerste BETA mod .
Memories :tongue2 |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Ja, waar is de tijd dat jullie een petitie hielden voor Swamper om dit subforum op te richten en daarna de verkiezingen voor de eerste BETA mod .
X-Tune ik zit hier langer dan u, dus wa ik ni meegemaakt heb, hebt gij ZEKER NI meegemaakt. Cut the crap! |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by X-Tune
You gotta giv it to 'm; hes funny :D :p |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
You gotta giv it to 'm; hes funny :D :p |
Funny? Ask em tegekom zal em nimme lache:cool: |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by mellow_head
X-Tune ik zit hier langer dan u, dus wa ik ni meegemaakt heb, hebt gij ZEKER NI meegemaakt. Cut the crap! |
Man mijne man, kent gij mij?
Je kan dit forum perfect lezen en volgen zonder te registreren en te posten. Ik volg dit forum al veel langer (passief) dan 80% van iedereen hier. |
|
|
| mellow_head |
| Weet ge wa, ik zwijg gewoon en laat de rest u verder uitkakke:) |
|
|
|
|