|
Tiger777
|
View this Thread in Original format
| Belgian Bonzai |
Tiger777 Last online:
23:31 Mar-10-2005
Ik mis hem. Wat is er eigenlijk gebeurd (link volstaat)? |
|
|
| TOR |
| geveld door het niet-gebruik van smileys |
|
|
| CygnusX |
Ik weet niet meer welke thread het was, maar hij heeft gepost dat hij er even genoeg van had. Het kwam heel plots, ik denk niet dat iemand het heeft zien aankomen.
Ik heb nog een paar keer met hem op msn gesproken en hij dacht dat hij wel zou terugkomen en misschien ook naar de Betaparty komen (waar hij zou draaien met EagleŽ). Maar sinds kort daarna heb ik hem nooit meer gezien op het forum of op msn. Ik heb hem nog een mailtje gestuurd een paar dagen voor de Beta party (Zehra ook dacht ik), maar we hebben niks meer van hem gehoord :( Op de Beta party zelf was hij ook niet te bespeuren. Spijtig, ik had graag zijn setje gehoord.
Ik hoop dat hij nog ooit terugkeert. Hij was een van de eerste Beta's, een echte ancien... :D
*/me denkt terug aan "The Official Belgian Beer Poll"* :) |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ik hoop dat hij nog ooit terugkeert. Hij was een van de eerste Beta's, een echte ancien... :D
*/me denkt terug aan "The Official Belgian Beer Poll"* :) |
+1 |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by CygnusX
...
Ik hoop dat hij nog ooit terugkeert. Hij was een van de eerste Beta's, een echte ancien... :D
... |
Zou zonde zijn moest hij helemaal geen zin meer hebben in't forum :sadgreen: Aan wat doet Tiger mij denken: foto met zijn hondje :) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ik heb hem nog een mailtje gestuurd een paar dagen voor de Beta party (Zehra ook dacht ik), maar we hebben niks meer van hem gehoord :( |
smsje gestuurd. niks terug gehad. jammer :(
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ik hoop dat hij nog ooit terugkeert. |
zal wel  |
|
|
| Jasperovitsj |
Khoop ook dat hij nog terugkomt, maar als ik eerlijk moet zijn vind ik het niet schoon van hem dat hij zich had opgegeven voor de Beta-party (2 shiften en draaien), en dan gewoon niks heeft laten weten op voorhand dat hij niet zou komen. Een simpele "sorry, ik kom niet want ik ben kwaad" of whatever had genoeg geweest, maar niks gehoord van hem. Eerst zagen dat het forum naar de kloten is en dan zelf zoiets doen, jammer :sadgreen:
Sorry dat ik dit ff kwijt wou, kwil hem hier niet totaal de grond in boren ofzo. Ik vind Tiger voor de rest wel een toffe pee, en hij bracht altijd wel leven in de Beta-brouwerij :) |
|
|
| X-Tune |
| Misschien zit hij onder een andere nickname? |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Stel u voor dat X-tune een fake account van hem is, die hij had gemaakt om zulke reacties uit te lokken zodat hij kwaad kon worden en het afstappen, en daarna toch ongehinderd voortdoen en onrust stoken onde het X-tune alias....:eyes: |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Misschien zit hij onder een andere nickname? |
Enorm goeie opmerking. Dan ga ik nu even de Sherlock Holmes uithangen.
edit: al sla je me dood. |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Real
Ahzo ! |
...meaning? :conf:
Wel goeie muziek op die zender in je sig momenteel :eyes:
edit: heb jij daar iets mee te maken (lees: kun jij aan deze set geraken voor mij; zoran zoric - a digital fusion of trance 005) |
|
|
|
|