|
Tiger777 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Weet ge wa, ik zwijg gewoon en laat de rest u verder uitkakke:) |
zwak :rolleyes:
Er is geen reden om mij uit te kakken. Wat maakt het de anderen uit of de kip of het ei (niet die Nederlander) eerst was. |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Ik volg dit forum al veel langer (passief) dan 80% van iedereen hier. |
... |
|
|
| New Wave |
| Jezus jongens komopzeg! Het is geen kleuterklas! ga effe zinloos lopen zeveren van wie hier het eerste was en hoe vaak je dit forum checkt. Wat kan de rest het schelen! Het is maar een forum over muziek! Je bent echt niet stoerder als je hier langer bent. Volwassen gedragen! tjoptjop! |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Funny? Ask em tegekom zal em nimme lache:cool: |
dat wordt iets voor de security op de volgende beta party |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by New Wave
Jezus jongens komopzeg! Het is geen kleuterklas! ga effe zinloos lopen zeveren van wie hier het eerste was en hoe vaak je dit forum checkt. Wat kan de rest het schelen! Het is maar een forum over muziek! Je bent echt niet stoerder als je hier langer bent. Volwassen gedragen! tjoptjop! |
+1 :rolleyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Er is geen reden om mij uit te kakken. |
Iemand om deze binnen te koppen? Hoewel, waaaaay too easy, where's the fun in that :p |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
dat wordt iets voor de security op de volgende beta party |
got that right. |
|
|
| Bertn |
| het gezeik dat mellow_head altijd klaar heeft staan als x-tune effe iets post (zelfs als dat niet altijd dwaas is wat die post) begint mij tegenwoordig meer te irriteren dan de posts van x-tune zelf... |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Bertn
het gezeik dat mellow_head altijd klaar heeft staan als x-tune effe iets post (zelfs als dat niet altijd dwaas is wat die post) begint mij tegenwoordig meer te irriteren dan de posts van x-tune zelf... |
+1
En altijd zo juist een paar minuten daarna he :rolleyes: |
|
|
| Real |
| +1, en nog geen beetje |
|
|
| Freezel |
| Dubbel account? ;) Anders is er ook nog altijd iets als een Ignore List :p |
|
|
|
|