return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Mp3 מי שמבין בנגני (pg. 2)
View this Thread in Original format
YuVaL
טוב.. אז קראתי את שני הריוויום ששמת פה שיפ
קודם כל אני חייב לצין ששניהם מאוד טובים
.

אני גם מתכוון לקנות נגן אמ פי 3
אבל הבעיה היא שלפי הריוויו של ה
iAudio

כבר לא מוכרים את ה
iRiver

בגלל שהוא ישן..

עכשיו ה
iAudio
נראה ממש טוב עם נתונים ממש טובים, אבל הבעיה היא שאין לו מסך, וזה משהו שדיי מפריע לי
יש לך מושג אולי על מכשיר שמשלב את האיכויות של שניהם אבל בנוסף יש לו גם מסך?...
Shahar
תראו מה ראיתי בוואלה
צריך לבדוק אם יש את זה גם בחנויות
quote:

זיכרון נייד USB בנפח 1024MB המשמש כ-4 מוצרים:
מכשיר Disk On Key לאחסון קבצים בחיבור USB ישיר.
נגן MP3 מנגן קבצי MP3 וWMA.
רדיו FM איכותי.
טייפ מנהלים דיגיטלי בעל 288 שעות הקלטה.
LYRICS - מציג את מילות השיר !!!

תצוגת LCD כחולה.
זיהוי שם שיר ID3 tag display.
רדיו FM (באוזניות).
בנוסף לניגון קבצי MP3 רגילים ניתן לנגן את קבצי הWMA המיוחדים של Microsoft
וגם קבצי WAV באיכות של CD ובפורמטים נוספים MP1, MP2, ASF, WMV.
מכשיר ידידותי למשתמש וקל להפעלה.
הנגן בעל איכות שמע יוצאת מן הכלל הודות לאיקולייזר דיגיטלי מיוחד בעל 7 מצבים.
מסך LCD בעל 3 שורות לתצוגה של שם השיר, שם המבצע ושם האלבום
וכמו כן תצוגה של מאפיינים נוספים כגון איכות ההשמעה, סוג האיקולייזר,
מצב סוללה, זמני השיר, מספר השיר ועוד...
טייפ מנהלים בעל 4 מצבי הקלטה באיכויות שונות.
דבר זה מאפשר להאריך את זמן ההקלטה על חשבון איכות ההקלטה-
מעולה להרצאות למשל (בהן לא נדרשת איכות הקלטה גבוהה).
הטייפ בעל פונקצית VOR המשהה את ההקלטה באופן אוטומטי כאשר אין קול
וכך מאריכה עוד את זמן ההקלטה.
מיקרופון פנימי.
תצוגת מילות השיר Lyrics – מאפשר את הצגת מילות השיר בעת השמעתו.
שבעה מצבי השמעה כגון:
רגיל, חזרה על שיר אחד, חזרה על כל השירים בכלל,
השמעה אקראית, השמעת קטע הפתיחה וכו.
תצוגת תפריטים ב12 שפות שונות.
אנשי קשר- ניתן להזין למכשיר רשימת אנשי קשר הכוללת שם מלא,
טלפון, טלפון ניד, פקס, כתובת אי-מייל וטקסט קצר נוסף.
כיבוי אוטומטי בעת חוסר עבודה (ניתן לתכנות).
אוזניות סטריאופוניות איכותיות ביותר (מסופקות).
אספקת מתח ע"י סוללת AAA אחת (מסופקת).
זמן עבודה עד 15 שעות עם סוללה AAA אחת

מפרט טכני-
מהירות העברת נתונים עד 4Mbps.
מפענחים MP1/MP2/MP3/WMA/WMV/ASF.
יציאת סטריאו 8mW+8mW Max 32ohm.
טווח תדרים 20Hz-20KHz.
יחס S/N של >8.5dB.
ממשק USB1.1.
תאימות: Windows 98/SE/ME/2000/XP, Mac OS10.
משקל 30 גרם (ללא סוללה).

אביזרים כלולים –
סרט תליה לצוואר, אוזניות, כבל USB מאריך, דיסק תוכנות, ספר הוראות.


זה נראהלי מכשיר בן אלף זונות זה בדיוק מה אני מחפש
YuVaL
שחר זה מה שהם אמרו לך לקנות
דיסקאוןקי... זה בדיוק זה
זה סבבה אם אתה פשוט רוצה משהו לשמוע איתו שירים סתם ככה.. בכיף
sh33p
quote:
Originally posted by YuVaL
טוב.. אז קראתי את שני הריוויום ששמת פה שיפ
קודם כל אני חייב לצין ששניהם מאוד טובים
.

אני גם מתכוון לקנות נגן אמ פי 3
אבל הבעיה היא שלפי הריוויו של ה
iAudio

כבר לא מוכרים את ה
iRiver

בגלל שהוא ישן..

עכשיו ה
iAudio
נראה ממש טוב עם נתונים ממש טובים, אבל הבעיה היא שאין לו מסך, וזה משהו שדיי מפריע לי
יש לך מושג אולי על מכשיר שמשלב את האיכויות של שניהם אבל בנוסף יש לו גם מסך?...


לאייאודיו יש מסך רק בשלט זה באמת חיסרון
אני מאמין שאפשר עוד למצוא את האייריבר שבסקירה
ואם לא תמצא אז יש לך את
iRiver H320

המחיר שלו הוא 1900 שזה מחיר סביר לעומת המחירים של שנה שעברה שזה עלה 2800
החיסרון שלו הוא שהמסך ציבעוני וזה גימיק שלא נחוץ וסתם גומר תבטריה יותר מהר
רק אל תתפתה לקנות אייפוד... אחרי שימוש מרובה באייריבר, השימוש באייפוד מזה לא נוח
-------------
לשחר...
בעניין של הסוללה
האייריבר מחזיק 16 שעות לאחר טעינה שלמה
לעומת דיסק און קי שמופעל על בטרייה
AAA
והיא נגמרת תוך שעתיים בשמיעה רצופה ופול ווליום
חוץ מזה שלאייריבר יש סוללה בתוך המכשיר שמספיקה לכמה שנים ולא צריך לדאוג לסטוק של סוללות שאתה הולך לבסיס
sh33p
שחכתי להוסיף שיש עוד מכשיר טוב שיצא לאחרונה
iRiver H10:

:D
המכשיר 5 גיגה
ועולה 1500
ד"א שתי המכשירים
H10 & H320
יודעים להציג:
jpg, bmp
לא שמישהו באמת צריך את זה
YuVaL
quote:
Originally posted by sh33p
לאייאודיו יש מסך רק בשלט זה באמת חיסרון
אני מאמין שאפשר עוד למצוא את האייריבר שבסקירה
ואם לא תמצא אז יש לך את
iRiver H320

המחיר שלו הוא 1900 שזה מחיר סביר לעומת המחירים של שנה שעברה שזה עלה 2800
החיסרון שלו הוא שהמסך ציבעוני וזה גימיק שלא נחוץ וסתם גומר תבטריה יותר מהר
רק אל תתפתה לקנות אייפוד... אחרי שימוש מרובה באייריבר, השימוש באייפוד מזה לא נוח
-------------
לשחר...
בעניין של הסוללה
האייריבר מחזיק 16 שעות לאחר טעינה שלמה
לעומת דיסק און קי שמופעל על בטרייה
AAA
והיא נגמרת תוך שעתיים בשמיעה רצופה ופול ווליום
חוץ מזה שלאייריבר יש סוללה בתוך המכשיר שמספיקה לכמה שנים ולא צריך לדאוג לסטוק של סוללות שאתה הולך לבסיס


איכס איכס איכס, המסך הצבעוני והכפתורים האלה פשוט גורמים לו להראות כמו צעצוע!!!....
אתה חושב שכדאי לי ללכת על ה
iHP-120?
או לחכות למכשיר חדש כבר?..
m0sh
אני בספק שתמצא
iHP-120
הפסיקו לייצר אותי
קניתי אותו ממש בסוף
sh33p
quote:
Originally posted by YuVaL
איכס איכס איכס, המסך הצבעוני והכפתורים האלה פשוט גורמים לו להראות כמו צעצוע!!!....
אתה חושב שכדאי לי ללכת על ה
iHP-120?
או לחכות למכשיר חדש כבר?..

אם תמצא את ה
ihp120
אז בהחלט קניה נכונה
לגבי מכשיר חדש אין לי מושג אם ייצא משהו בזמן הקרוב
אבל אני בטוח שאם ייצא זה גם יהיה צבעוני
Meltdown
עזוב אותך מכל אלה, תעבור לווקמן, שאפשר לשמוע את שני הצדדים של הקסטה, הכי טוב
:D
YuVaL
quote:
Originally posted by Meltdown
עזוב אותך מכל אלה, תעבור לווקמן, שאפשר לשמוע את שני הצדדים של הקסטה, הכי טוב
:D



חחחחחחחחח תאכלס
אני זוכר שגרתי באמריקה הייתי מקליט הכל על קסטות והייתי שומע ב
LOCKER ROOM
חחחחחחחחח שיאללה איזה יופי זה היה
=)
היה לזה גם רדיו אז זה היה מגניב
הייתי שומע
Hot 97!

קייצר חברים.. אתם אומרים שאין מצב למצוא
iHP-120
בכלל!??
אז יענו נדפקתי לגמרי..

sh33p
quote:
Originally posted by YuVaL
חחחחחחחחח תאכלס
אני זוכר שגרתי באמריקה הייתי מקליט הכל על קסטות והייתי שומע ב
LOCKER ROOM
חחחחחחחחח שיאללה איזה יופי זה היה
=)
היה לזה גם רדיו אז זה היה מגניב
הייתי שומע
Hot 97!

קייצר חברים.. אתם אומרים שאין מצב למצוא
iHP-120
בכלל!??
אז יענו נדפקתי לגמרי..


יש מצב קטן שתמצא, לפי מה שאני רואה באינטרנט שום חנות לא מוכרת אותו
אבל לאייריבר יש חנות בדיזינגוף סנטר והנה הטלפון
03-6205074
תתקשר ותשאל, אם אין אז לך על
iAudio M3L
אני בטוח שלא תצטער,אז יש לו מסך רק בשלט, זה לא כזה סיפור וחוץ מזה עם כזאת כמות ענקית של פיצ'רים אתה בכלל לא תחשוב על המסך
אם היה לי כסף הייתי קונה בלי לחשוב פעמיים
YuVaL
quote:
Originally posted by sh33p
יש מצב קטן שתמצא, לפי מה שאני רואה באינטרנט שום חנות לא מוכרת אותו
אבל לאייריבר יש חנות בדיזינגוף סנטר והנה הטלפון
03-6205074
תתקשר ותשאל, אם אין אז לך על
iAudio M3L
אני בטוח שלא תצטער,אז יש לו מסך רק בשלט, זה לא כזה סיפור וחוץ מזה עם כזאת כמות ענקית של פיצ'רים אתה בכלל לא תחשוב על המסך
אם היה לי כסף הייתי קונה בלי לחשוב פעמיים


זהו, שזה דיי מפריע לי כל הקטע שאין מסך.....

אני יודע שזה נשמע דפוק אבל לא יודע... אני חושב שמסך זה משו שצריך.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement