return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Mp3 מי שמבין בנגני (pg. 3)
View this Thread in Original format
sh33p
quote:
Originally posted by YuVaL
זהו, שזה דיי מפריע לי כל הקטע שאין מסך.....

אני יודע שזה נשמע דפוק אבל לא יודע... אני חושב שמסך זה משו שצריך.


הנה

עם מסך מכשיר פצצה צבעוני ולא נראה כמו צעצוע
רק תחכה שיגיע לארץ
ותשלם 2500 ש"ח אני מתאר שככה הוא יעלה
אין מה להגיד מכשיר ליט :|
m0sh
חבל שאתה פוסל את ה
H320
YuVaL
quote:
Originally posted by m0sh
חבל שאתה פוסל את ה
H320


שמע אחי אני לא אוהב דברים כאלה
זה נראה לי ממש צעצועי כזה, משו שהייתי קונה לאחשלי הקטן
אבל הנגן הזה ששיפ נתן תמונה שלו נראה ממש טוב
השאלה היא כמה בטריה אוכל המסך הצבעוני הזה... פאק ממש נראה טוב.

יש עליו איזה
REVIEW
איפשהו?
DjChook
אני לא יודע
iRiver / iAudio
בסופו של דבר כולם מחקים את הדבר האמיתי

אני גם יודע שהיה לי חבר בארץ שהשתגע מה
iRiver

ביקש שדוד שלו יקנה לו את זה בארה"ב (גר שם..) וישלח לו
והוא עשה שם בירורים, ואמרו לו לקנות רק את המכשירים של אפל

אגב שחר, יש גירסא מיני מיני של אייפוד שנקראת
iPod Shuffle
ויש לה ג'יגה זכרון

הבעיה במכשירים הזולים של ה
diskOnKey
ויצא לי כבר לדבר עם כמה אנשים שיש להם אותם בשללי חברות ומחירים
שהם פשוט לא טובים. נקודה
הסאונד לא איכותי, ולא חזק מספיק
הבטריות נגמרות מהר
והזכרון מטמון של המכשיר לא מספיק גבוה
ככה שעם השחיקה, שירים יתחילו להתנגן טיפה טיפה יותר באיטיות,
ואני בטוח שאנשים כמוך זה מחרפן, אני יודע שאישית אותי זה כן


בכל מקרה אני ממליץ לך על האייפוד שאפל
שים לב איך 4 כאלה נראים

Flotser
שחר כדאי לך מאוד להתרחק מהנגן הזה שראית בוואלה
המחיר שלו לא סתם ככה זול,
כל החרא שחן שמע על הנגני פלאש, זה בטוח אנשים שקנו אחד מהמכשירים שנראים בדיוק ככה,
(זה הרבה חברות שונות אבל נראה לי אותו המכשיר
(

iPod Shuffle
זה סתם צעצוע,

iPod / iPod mini
באמת נגן איכותי,

אני אבל אישית מעדיף נגן פלאש איכותי

עוד משהו שחשוב לי אישית, שתהיה לו סוללה שאתה יכול להחליף בעצמך

ולא מכשיר עם סוללה שבנויה בפנים, ואז חייבים לשלוח לחברה שתחליף לך אותה
אפל לוקחת על זה 99 דולר...
למרות שאפשר גם לקנות סוללה בעצמך ולפתוח את הברגים אבל לא סגור על זה....
sh33p
quote:
Originally posted by DjChook
אני לא יודע
iRiver / iAudio
בסופו של דבר כולם מחקים את הדבר האמיתי

אני גם יודע שהיה לי חבר בארץ שהשתגע מה
iRiver

ביקש שדוד שלו יקנה לו את זה בארה"ב (גר שם..) וישלח לו
והוא עשה שם בירורים, ואמרו לו לקנות רק את המכשירים של אפל


אחי החשיבה שלך היא לא נכונה
אין דבר כזה הדבר האמיתי, כל חברה מנסה להתחרות בשניה, ומנסות להוציא
את הנגן הטוב ביותר, במקרה שלנו אייאודיו הוציא את הנגן שלהם אחרונים,
לכן הם לקחו בחשבון את כל החסרונות שהיו אצל הנגנים המתחרים
הסקירות שהבאתי פה זה לא מאנשים שמדברים באוויר
אתה יכול לחפש גם בגוגל ריוויו באתרים בחו"ל על המכשירים ותראה שהאייריבר והאייאודיו יותר טובים מהאייפוד
האנשים שעושים סקירות הם לא איזה מוכרים בחנות שיש להם אינטרס למכור מה שיש להם במלאי ומה שיותר כלכלי להם...


יובל... הנה סקירה על ה x5
http://www.dapreview.net/content.php?review.201
אני מקווה שתעשה את ההחלטה הנכונה

המכשיר די חדש, יש זמן עד שהוא יהיה בארץ
DjChook
תראה ה shuffle
זה בעצם מה שהוא רוצה
רק אחכ שמתי לב שאין לזה מסך :/
m0sh
ה
shuffle
גרוע!!!
הH10
זה מכשיר מצויין
Viber
אני ראיתי ב2300 שקל נגן 8 על 6 סמ" בערך מנגן
mp3,avi,divX
מסך ציבעוני...

ניראה לי מושלם למי שבצבא פה נגיד ומי שצריך להעביר את הזמן בכלל...
ניראה לי ראיתי את זה בקטלוג של באג,אני הייתי קונה את זה בטוח במקומך
m0sh
בטח
H320...

תכלס זה סתם קקה לראות סרטים בזה..כמו באוטו ואפילו עוד יותר קטן

DjChook
זה הרבה יותר קטן מבאוטו.. מה יש לך שם 3 אינץ' ?
באוטו יש לך 8-10
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by sh33p
לאייאודיו יש מסך רק בשלט זה באמת חיסרון
אני מאמין שאפשר עוד למצוא את האייריבר שבסקירה
ואם לא תמצא אז יש לך את
iRiver H320

המחיר שלו הוא 1900 שזה מחיר סביר לעומת המחירים של שנה שעברה שזה עלה 2800
החיסרון שלו הוא שהמסך ציבעוני וזה גימיק שלא נחוץ וסתם גומר תבטריה יותר מהר
רק אל תתפתה לקנות אייפוד... אחרי שימוש מרובה באייריבר, השימוש באייפוד מזה לא נוח
-------------
לשחר...
בעניין של הסוללה
האייריבר מחזיק 16 שעות לאחר טעינה שלמה
לעומת דיסק און קי שמופעל על בטרייה
AAA
והיא נגמרת תוך שעתיים בשמיעה רצופה ופול ווליום
חוץ מזה שלאייריבר יש סוללה בתוך המכשיר שמספיקה לכמה שנים ולא צריך לדאוג לסטוק של סוללות שאתה הולך לבסיס


הורים של חבר שלי נסעו לחו"ל וקנו לי אותו השבוע ב-1300 שקל כמעט
תאמת...לא בטוח שלא משתלם יותר כבר לקנות בארץ....
קניתי כי לחבר שלי יש אותו והוא באמת מצוין
סאונד טוב ממשאני זוכר ממשק נוח שוב ממשאני זוכר
וסוללה שמחזיקה מעמד יחסית כמו שכבר ציינתם פה
קיצר עוד שבועיים הם חוזרים לארץ ואני יקבל תמכשיר:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement