return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Mp3 מי שמבין בנגני (pg. 4)
View this Thread in Original format
Flotser
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
הורים של חבר שלי נסעו לחו"ל וקנו לי אותו השבוע ב-1300 שקל כמעט
תאמת...לא בטוח שלא משתלם יותר כבר לקנות בארץ....
קניתי כי לחבר שלי יש אותו והוא באמת מצוין
סאונד טוב ממשאני זוכר ממשק נוח שוב ממשאני זוכר
וסוללה שמחזיקה מעמד יחסית כמו שכבר ציינתם פה
קיצר עוד שבועיים הם חוזרים לארץ ואני יקבל תמכשיר:)


אתה בכלל צריך נגן וויינלים נייד
:happy2:
sh33p
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
הורים של חבר שלי נסעו לחו"ל וקנו לי אותו השבוע ב-1300 שקל כמעט
תאמת...לא בטוח שלא משתלם יותר כבר לקנות בארץ....
קניתי כי לחבר שלי יש אותו והוא באמת מצוין
סאונד טוב ממשאני זוכר ממשק נוח שוב ממשאני זוכר
וסוללה שמחזיקה מעמד יחסית כמו שכבר ציינתם פה
קיצר עוד שבועיים הם חוזרים לארץ ואני יקבל תמכשיר:)


תתחדש... ותחרוש עליו :D

בעצם אין לך אמפי 3
חח מה תשמע?
Viber
quote:
Originally posted by m0sh
בטח
H320...


זה לא זה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by sh33p
תתחדש... ותחרוש עליו :D

בעצם אין לך אמפי 3
חח מה תשמע?


מאחר ואני כל היום בעבודה יש הרבה תוכניות שאני מפםספס או שלא תמיד יש לי חשק לשמוע באותו רגע שהן משודרות...
כאן נכנס הנגן לפעולה
בנוסף סטים שאני מקליט ורוצה להאזין שוב (אני מאזין לסטים שלי שאני חושב שהם טובים לפחות 3 פעמים... ככה אני מעמיק את הביקורת העצמית שלי כי אני לא מפספס כמעט אף פשלה שלי מהקטנות לגדולות)

ומיכאל...ברגע שימציאו דבר כזה...זה יהיה חלום
Viber
ניראה לי ראיתי דווקא נגן ויינלים נייד בקליפ של אנאסטסיה אם אני לא טועה...
FederalBI
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מאחר ואני כל היום בעבודה יש הרבה תוכניות שאני מפםספס או שלא תמיד יש לי חשק לשמוע באותו רגע שהן משודרות...
כאן נכנס הנגן לפעולה
בנוסף סטים שאני מקליט ורוצה להאזין שוב (אני מאזין לסטים שלי שאני חושב שהם טובים לפחות 3 פעמים... ככה אני מעמיק את הביקורת העצמית שלי כי אני לא מפספס כמעט אף פשלה שלי מהקטנות לגדולות)

ומיכאל...ברגע שימציאו דבר כזה...זה יהיה חלום

יש כזה , בדי וי די של טיאסטו אחד מהם שהוא מופיע בניו יורד בערב הסילבטר נראה לי קוראים לדי וי די
Another day at the office.
טיאסטו הראה נגן וינילים קטן שהוא לוקח לכל מקום
ממש קטן ונייד
הוא אמר שהוא לוקח אותו לכל מקום ומנגן.
Flotser
איך בדיוק נגן ויינלים יכול להיות קטן?....
YuVaL
quote:
Originally posted by Flotser
איך בדיוק נגן ויינלים יכול להיות קטן?....


אחי, זה מין פטיפון ממש קטן כזה
(הוא בערך חצי גודל של ווינל) ואפשר לסחוב אותו איתך, הוא ממש נראה כמו צעצוע אבל זה אמיתי
יש לו רמקול כזה קטן ליד שתוכל לשמוע
זה דיי מגניב
=)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YuVaL
אחי, זה מין פטיפון ממש קטן כזה
(הוא בערך חצי גודל של ווינל) ואפשר לסחוב אותו איתך, הוא ממש נראה כמו צעצוע אבל זה אמיתי
יש לו רמקול כזה קטן ליד שתוכל לשמוע
זה דיי מגניב
=)



פחחחח ואני בכלל התייחסתי לזה כבדיחה...
יש כזה בארץ?
מישהו יכול לשים פה לינק אולי לאתר שהדבר המדליק הזה מופיע בו?
YuVaL
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
פחחחח ואני בכלל התייחסתי לזה כבדיחה...
יש כזה בארץ?
מישהו יכול לשים פה לינק אולי לאתר שהדבר המדליק הזה מופיע בו?


אני לא ממש יודע איפה יש את זה
אני זוכר שטיסטו אמר שהוא קנה את זה בסין שהוא היה בסיבוב הופעות.

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YuVaL
אני לא ממש יודע איפה יש את זה
אני זוכר שטיסטו אמר שהוא קנה את זה בסין שהוא היה בסיבוב הופעות.


סין...קצת יקר טיסה לשם לא?

טוב אז אם מישהו טס לסין שיודיע לי אני יבקש מנו לקנות לי...

חחחח אשליות
Shaharr
בכבוד שלכם אל תתחילו לשנות לי תנושא של הטרד
אמרתי לכם אני מחפש משו קטן עם בטריה שתחזיק זמן ויכנס לי בכיס וזה
מישו יכול לתת דוגמאות ולפרט?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement