return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
digitale camera......
View this Thread in Original format
Ruben_Dubbink
Hey Luitjes,

misschien niet echt met trance te maken, maar ik zag laatst een thread over mobiele telefoons, dus ik dacht, dan kan mijn thread er ook nog wel bij.
Ik zit er aan te denken om een digitale camera te kopen,
heb een beetje budget, maar wil toch niet al te veel kwijt zijn (zeg maar onder de 1500 piek). Wil er gewoon leuke foto's mee maken, ben dus niet echt professional of zoiets.
Hebben jullie zelf ook een digitale camera, en wat zijn jullie ervaringen hiermee? Wat is het merk (+type) en wat kost ie?

Greetz RubDub
!_PeTrUs_!
M'n broer heeft gister op de HCC dagen een Minolta gekocht. Deze was normaal iets van 1400 piek, maar hij heeft m daar gekocht voor 900 ofzo. Echt vet relaxt ding.

Kijk hier maar ff

GReeTZ
Dj Alpha
HCC vind je altijd wel iets.. zijn de computerdagen van Nederland duzzzz...
Flipper01
Ik heb laatst een aantal keer zo'n ding van de zaak meegekregen om foto's te maken. Het was volgens mij 't nieuwste model Sony Mavica. Ik heb geen idee wat ie kost, maar de fotokwaliteit viel me niet tegen.
Maar er zijn zoveel verschillende soorten, de beste zijn natuurlijk ook het duurst. Ik raad je aan om gewoon ff een fotozaak binnen te stappen en om een demonstratie te vragen.
TimeportE
wat je denk ik het beste kunt doen is naar de lokale bieb te gaan en daar eff in de consumenten gids te kijken.. achterin staan alle dingen die zij ooit getest hebben en in elke uitgave die staan.. meeste biebs (<= ? :D) hebben alle uitgaven van zeker jaar 2001 en 2000 en sinds de digitale camera nog niet zo lang in trek is het je grote kans dat ie in een nummer staat dat is uitgegeven in 2001.. en dan zul je nog maar weinig moeite hebben om een goede camera te vinden voor een goede prijs!!!
basvh
Ik heb een minolta dig camera, type =E201. tis een fijn dingen je kan er mooie fotos mee maken en aan je pc koppelen is no problem. je kan er ook filmpjus mee maken, alleen zit er geen geluid bij. het enige minpunt is dat dat ding batterijen slurpt.

ik weet niet hoeveel die kostte want heb hem voor mijn verjaardag gekregen
Flippe
kijk anders eens op www.tweakers.net bij de Pricewatch, zal vast wel iets bij staan!
Ruben_Dubbink
allemaal bedankt voor de tips......
(nog meer tips zijn altijd welkom :) )
raoel
Ik heb maar een ervaring met een digitale camera gehad, en wat voor een.

Da was een camera van een dikke 8000 ballen !!!!!! die was van een architect.
Da ding was zowel filmcamera als fotocamera in een. Superdeluxe!!!!
Je kon zelfs een stuk filmen, en daarna op de honderste seconde de juiste positie zoeken, en daarvan alsnog een foto maken.

En nog van alles meer.
De zinnige dingen die ik wilde melden zijn al verteld. Tweakers pricewatch is iig geval goed.
basvh
ff een vraagje:

ik heb een 32 mb flash card.

nu wilde ik hem formateren, maar dat formateer programma in windows heeft opeens dat kaartje naar 15,8 mb veranderd. iemand een idee hoe ik dat kan oplossen?

HiGH_NrG
quote:
Originally posted by basvh
ff een vraagje:

ik heb een 32 mb flash card.

nu wilde ik hem formateren, maar dat formateer programma in windows heeft opeens dat kaartje naar 15,8 mb veranderd. iemand een idee hoe ik dat kan oplossen?


Kan je het niet gewoon opnieuw formatteren met je camera zelf?
basvh
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Kan je het niet gewoon opnieuw formatteren met je camera zelf?


jah dat probeer ik dus, gewoon camera op pc stand en dan formateren. een vriend van mij heeft zn flash disk reader misschien daar keer opnieuw mee proberen?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement