return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
מה דעתכם על לפתוח אתר (והפעם רציני!!) שלנו? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Black
אפשר לעשות כזה דבר
אני יכול לתרום בחומר.....אני יכול למצוא קליפארט'ס

אני יכול לתרום ממש בתמונות וחומר
:eyes:
DJ-Kreing^^
אחלה רעיון
אפשר לעשות מן שאלון כזה , שיהיה מעודכן בנושאים של טראנס
וככה רק מי שמבין נשלח לו סיסמא בחזרה.

ובאתר שלנו נעשה פורום, ועם האתר יתפרסם אז הרבה ישראלים שמבינים בטראנס יבואו.
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
DJ-Energy
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
אחלה רעיון
אפשר לעשות מן שאלון כזה , שיהיה מעודכן בנושאים של טראנס
וככה רק מי שמבין נשלח לו סיסמא בחזרה.

ובאתר שלנו נעשה פורום, ועם האתר יתפרסם אז הרבה ישראלים שמבינים בטראנס יבואו.
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:


נכון
והשאיפה שלנו תהיה למצוא את רוב הישראלים שכןןןן מבינים בטראנס וכן רוצים ללמוד!!
Dj Black
כן!

אפשר להביא כזאת קהילה מורחבת של אנשים שמבינים קצת יותר מאייל ברקן
:D
Ariels
אי אפשר לעשות מין דבר כזה כמו
israel.tranceaddict.com

כמו נניח לדוגמא כמו כל הפורטלים שיש להם כנסיות בשפות שונות
פשוט שלנו יהיה מין כניסה בעברית ואז כל העסק יתלבשש אוטומטי פה
וזה גם לא תהיה הגדיה כי פיצול תמיד יוצר שבירה בכח
Gil Shwarts
אפשר גם להכין דף פורומים באתר שיכיל תמונות של האנשים כאן עם מידע עליהם כגון
טראק אהוב, מאכל אהוב, מקומות בילוי וכו'...

וככה גם נכיר את האנשים כאן יותר טוב
Ariels
רעיון לא רע
ככה אולי אני גם יזהה את אנשים בפגישת פורום הבאה
אם מישהו יגיע חוץ ממני
eXeTik
רעיון פצצה!
מאז ש
Shadow-Zone & Mp3factory
נסגרו לא נשארו אתרים טובים ברשת
אולי חוץ מ
FutureTraxx :(
Ariels
אני הבנתי ש
future traxx
נסגר
Gil Shwarts
הוא אכן נסגר

תראו
אני מוכן להשקיע עבודה בבניה של האתר עצמו כולל פלאש...
אבל אני צריך חומר

Dj Black
בקיצור צריך להפגש כולם באיזה צאט סגור ביחד ולחלק תפקידים
:eyes:
Ariels
ממממממממממממממררררררררררררררדדדדדדדדדדדדדדדד
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement