|
מה דעתכם על לפתוח אתר (והפעם רציני!!) שלנו? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Black |
אפשר לעשות כזה דבר
אני יכול לתרום בחומר.....אני יכול למצוא קליפארט'ס
אני יכול לתרום ממש בתמונות וחומר
:eyes: |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אחלה רעיון
אפשר לעשות מן שאלון כזה , שיהיה מעודכן בנושאים של טראנס
וככה רק מי שמבין נשלח לו סיסמא בחזרה.
ובאתר שלנו נעשה פורום, ועם האתר יתפרסם אז הרבה ישראלים שמבינים בטראנס יבואו.
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אחלה רעיון
אפשר לעשות מן שאלון כזה , שיהיה מעודכן בנושאים של טראנס
וככה רק מי שמבין נשלח לו סיסמא בחזרה.
ובאתר שלנו נעשה פורום, ועם האתר יתפרסם אז הרבה ישראלים שמבינים בטראנס יבואו.
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
נכון
והשאיפה שלנו תהיה למצוא את רוב הישראלים שכןןןן מבינים בטראנס וכן רוצים ללמוד!! |
|
|
| Dj Black |
כן!
אפשר להביא כזאת קהילה מורחבת של אנשים שמבינים קצת יותר מאייל ברקן
:D |
|
|
| Ariels |
אי אפשר לעשות מין דבר כזה כמו
israel.tranceaddict.com
כמו נניח לדוגמא כמו כל הפורטלים שיש להם כנסיות בשפות שונות
פשוט שלנו יהיה מין כניסה בעברית ואז כל העסק יתלבשש אוטומטי פה
וזה גם לא תהיה הגדיה כי פיצול תמיד יוצר שבירה בכח |
|
|
| Gil Shwarts |
אפשר גם להכין דף פורומים באתר שיכיל תמונות של האנשים כאן עם מידע עליהם כגון
טראק אהוב, מאכל אהוב, מקומות בילוי וכו'...
וככה גם נכיר את האנשים כאן יותר טוב |
|
|
| Ariels |
רעיון לא רע
ככה אולי אני גם יזהה את אנשים בפגישת פורום הבאה
אם מישהו יגיע חוץ ממני |
|
|
| eXeTik |
רעיון פצצה!
מאז ש
Shadow-Zone & Mp3factory
נסגרו לא נשארו אתרים טובים ברשת
אולי חוץ מ
FutureTraxx :( |
|
|
| Ariels |
אני הבנתי ש
future traxx
נסגר |
|
|
| Gil Shwarts |
הוא אכן נסגר
תראו
אני מוכן להשקיע עבודה בבניה של האתר עצמו כולל פלאש...
אבל אני צריך חומר |
|
|
| Dj Black |
בקיצור צריך להפגש כולם באיזה צאט סגור ביחד ולחלק תפקידים
:eyes: |
|
|
| Ariels |
ממממממממממממממררררררררררררררדדדדדדדדדדדדדדדד
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: |
|
|
|
|