|
מה דעתכם על לפתוח אתר (והפעם רציני!!) שלנו? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Dj Black
בקיצור צריך להפגש כולם באיזה צאט סגור ביחד ולחלק תפקידים
:eyes: |
אני מביא כיבוד |
|
|
| eXeTik |
ממה שהבנתי
FutureTraxx
נסגר זמנית... אם הוא נסגר לתמיד אז רשמית לא נשארו אתרים טובים על הרשת! |
|
|
| MoSH_MaN |
בניית אתר כזה זה זמן תאמינו לי האתר שלי ואחד מחול חי כמה ימים עד האף טי פי נפל
אנחנו צריכים סרבר טוב ומקום לעלות טוב ואנחנו פותחים מחדש את האתר :D |
|
|
| Dj-2TaLL |
אני יכול גם לעזור בפלאש...
בנוסף על מה שכתבתי...
(או שזה אולי נכלל בגראפיקה???)
בכל אופן אני מוכן לעזור...
אני אוהב במבה אדומה, וקולה...
אם אין קולה אז מיץ מנגו גם מתקבל בברכה...
:D :D :D |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אני יכול גם לעזור בפלאש...
בנוסף על מה שכתבתי...
(או שזה אולי נכלל בגראפיקה???)
בכל אופן אני מוכן לעזור...
אני אוהב במבה אדומה, וקולה...
אם אין קולה אז מיץ מנגו גם מתקבל בברכה...
:D :D :D |
חחחחחחחחח
:)
תמיד אפשר להכנס ל
irc.webchat.org
במירק...
תקבעו זמן כולם נפגש שם ונחליט |
|
|
| Dj Moriano |
לפי דעתי אתר זה רעיון טוב,
אבל לא צריך לתת כניסה רק למי שמבין צריך לתת גם למי שרוצה ללמוד....
הרי אי אפשר לדעת מאפס צריך ללמוד איכשהו.
צריך לתת כניסה למי שרציני ורוצה ללמוד וגם לתת למי שיודע..\
לפחות ככה אני חושב. |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
לפי דעתי אתר זה רעיון טוב,
אבל לא צריך לתת כניסה רק למי שמבין צריך לתת גם למי שרוצה ללמוד....
הרי אי אפשר לדעת מאפס צריך ללמוד איכשהו.
צריך לתת כניסה למי שרציני ורוצה ללמוד וגם לתת למי שיודע..\
לפחות ככה אני חושב. |
אני מסכים!!!
אי אפשר לעשות אתר אקסקלוסיבי מצד אחד ומצד שני להטיף כל הזמן על כמה שהם לא מחונכים, וכמה שהם לא מבינים... |
|
|
| Dj Black |
זה כל הקטעעע רק אנשים שמבינים ולא סתם כאלה נדחפים
אתה מבין?....שיהייה כיף
אבל זה גם רעיון לעשות אתר כללי
:toothless |
|
|
| Dj-2TaLL |
אבל אם זה לא יעזור לאנשים חדשים להכיר בטרנס, אז מה בעצם עשינו פה?
אם זה יספק אותך אפשר לעשות איזה חלק של וי.איי.פי שתוכל לדבר שם...
:) |
|
|
| Agent-Fire |
אחלה רעיון, אני מעוניין לעזור בכל מה שקשור לעיצוב ולתיכנות
אני מתמצא טוב בפוטושופ ובפלאש ואני יודע
HTML
ו
ASP
חשבתי למבנות אתר ישראלי למוזיקת הטראנס שיכלול הורדות אבל לגנוב לינקים אני לא מוכן ולעלות אני לא יכול כי יש לי 56 קיי מסריח.
אגב
מישהו מהמנהלים יכול לשלוח לי הזמנה למשתמש
fire
כי מחקתי ת'מייל ולא עשיתי
activation
לשם משתמש הזה אז בגלל זה נרשמתי עם השם שעכשיו |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Ariels
israel.tranceaddict.com
|
זה בהחלט רעיון טוב אבל לא במובן שאריאל התכוון
בידוע יש עומס עצום על הסרבר של הפורום כאשר כל יום מחוברים 100 אנשים ויותר ביחד!
זה יוצר עומס לא רק שאי מחיקת טופיקים ישנים עושה גם בעיות גם את זה צריכים לעשות
הרעיום הכי טוב זה לפצל את הסרברים של כל אזור יקבל סרבר בנפרד בכתובת בנפרד הבעיה העיקרית מי יעשה את זה ומי ישלם סוומפאר בטח לא ישלם אבל זה רעיון טוב לפצל סרברים כדי לקבל מהירות יותר טובה! |
|
|
| Dj Moriano |
יש לי
ADSL
ואין לי בעיה להעלות דברים
ולעזור במה שאפשר..... |
|
|
|
|