return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
מה דעתכם על לפתוח אתר (והפעם רציני!!) שלנו? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Ariels
quote:
Originally posted by Dj Black
בקיצור צריך להפגש כולם באיזה צאט סגור ביחד ולחלק תפקידים
:eyes:


אני מביא כיבוד
eXeTik
ממה שהבנתי
FutureTraxx
נסגר זמנית... אם הוא נסגר לתמיד אז רשמית לא נשארו אתרים טובים על הרשת!
MoSH_MaN
בניית אתר כזה זה זמן תאמינו לי האתר שלי ואחד מחול חי כמה ימים עד האף טי פי נפל
אנחנו צריכים סרבר טוב ומקום לעלות טוב ואנחנו פותחים מחדש את האתר :D
Dj-2TaLL
אני יכול גם לעזור בפלאש...
בנוסף על מה שכתבתי...
(או שזה אולי נכלל בגראפיקה???)
בכל אופן אני מוכן לעזור...
quote:
אני מביא כיבוד

אני אוהב במבה אדומה, וקולה...
אם אין קולה אז מיץ מנגו גם מתקבל בברכה...
:D :D :D
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
אני יכול גם לעזור בפלאש...
בנוסף על מה שכתבתי...
(או שזה אולי נכלל בגראפיקה???)
בכל אופן אני מוכן לעזור...

אני אוהב במבה אדומה, וקולה...
אם אין קולה אז מיץ מנגו גם מתקבל בברכה...
:D :D :D


חחחחחחחחח
:)
תמיד אפשר להכנס ל
irc.webchat.org
במירק...
תקבעו זמן כולם נפגש שם ונחליט
Dj Moriano
לפי דעתי אתר זה רעיון טוב,
אבל לא צריך לתת כניסה רק למי שמבין צריך לתת גם למי שרוצה ללמוד....
הרי אי אפשר לדעת מאפס צריך ללמוד איכשהו.

צריך לתת כניסה למי שרציני ורוצה ללמוד וגם לתת למי שיודע..\

לפחות ככה אני חושב.
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Dj Moriano
לפי דעתי אתר זה רעיון טוב,
אבל לא צריך לתת כניסה רק למי שמבין צריך לתת גם למי שרוצה ללמוד....
הרי אי אפשר לדעת מאפס צריך ללמוד איכשהו.

צריך לתת כניסה למי שרציני ורוצה ללמוד וגם לתת למי שיודע..\

לפחות ככה אני חושב.


אני מסכים!!!
אי אפשר לעשות אתר אקסקלוסיבי מצד אחד ומצד שני להטיף כל הזמן על כמה שהם לא מחונכים, וכמה שהם לא מבינים...
Dj Black
זה כל הקטעעע רק אנשים שמבינים ולא סתם כאלה נדחפים
אתה מבין?....שיהייה כיף

אבל זה גם רעיון לעשות אתר כללי
:toothless
Dj-2TaLL
אבל אם זה לא יעזור לאנשים חדשים להכיר בטרנס, אז מה בעצם עשינו פה?
אם זה יספק אותך אפשר לעשות איזה חלק של וי.איי.פי שתוכל לדבר שם...
:)
Agent-Fire
אחלה רעיון, אני מעוניין לעזור בכל מה שקשור לעיצוב ולתיכנות

אני מתמצא טוב בפוטושופ ובפלאש ואני יודע
HTML
ו
ASP

חשבתי למבנות אתר ישראלי למוזיקת הטראנס שיכלול הורדות אבל לגנוב לינקים אני לא מוכן ולעלות אני לא יכול כי יש לי 56 קיי מסריח.

אגב
מישהו מהמנהלים יכול לשלוח לי הזמנה למשתמש
fire
כי מחקתי ת'מייל ולא עשיתי
activation
לשם משתמש הזה אז בגלל זה נרשמתי עם השם שעכשיו

MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Ariels
israel.tranceaddict.com


זה בהחלט רעיון טוב אבל לא במובן שאריאל התכוון

בידוע יש עומס עצום על הסרבר של הפורום כאשר כל יום מחוברים 100 אנשים ויותר ביחד!
זה יוצר עומס לא רק שאי מחיקת טופיקים ישנים עושה גם בעיות גם את זה צריכים לעשות


הרעיום הכי טוב זה לפצל את הסרברים של כל אזור יקבל סרבר בנפרד בכתובת בנפרד הבעיה העיקרית מי יעשה את זה ומי ישלם סוומפאר בטח לא ישלם אבל זה רעיון טוב לפצל סרברים כדי לקבל מהירות יותר טובה!
Dj Moriano
יש לי
ADSL
ואין לי בעיה להעלות דברים
ולעזור במה שאפשר.....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement