return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
מה דעתכם על לפתוח אתר (והפעם רציני!!) שלנו? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
בעלי אדסל שמחוברים 24 שעות אני חושב יכולים לשמש כסרברים...:)
בעזרת DNS...
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
בעלי אדסל שמחוברים 24 שעות אני חושב יכולים לשמש כסרברים...:)
בעזרת DNS...


כל השיטה הזאת של
DNS
אני חייב לדעת איך ךהשתמש בה כדי שאני יהיה סרבר לשירים הכי חדשים בשבילכם :D
MoSH_MaN
טוב נראה לי שהכל בסדר אני עדיין לא בטוןח שאני לא יצטרץ לשנות כל פעם
IP
בשביל זה אבל אתם מוזמנים להתחבר בכמה שעות האלה ל

ftp://moshman.dyndns.org:21

ולהעלות דברים לנסות מהירוית אני יוריד את זה לאיזה חצי שעה אחר-כך בש\ביל ניסיום
ובסםו של דבר זה לא יהיה עם כניסה של אנונימי
אל הנה זה יהיה יכול להיוצת סרבר בשביל האתר :D

דאמפ של אי די ס אל כמה מסריח :D
MoSH_MaN
טוב עשיתי את האפ טי פי פרטי בשבילכם אתם עלח יוזר

ftp://israel:[email protected]:5555

תם יכולים לעלות דברים בנתיים זה טסט אני בודק עכשיו הכל
luckystrike
תודה מוש !
אין לי זמן לבדוק את זה עכשיו אבל זה כבר שלב לקראת אתר...
בכל אופן תוריד
DNS2GO
זאת תוכנה אחלה
MoSH_MaN
בנתיים אני לא שם שם שירים רק תעלו עם בא לכם

אבל יש לי בעיה כל אני משתמש שבתוכנה הכי טובה

radinftpd
שזה כמעט כמו שהאנשים של הקבוצת שיחרור משתמשים

הם עם
glftpd
אבל זה בlunix
ורדיין זה על וינדוס

בכל זאצת זה לפעמים יהיה אוף ליין כי פעם פעם שאני מתחבר אני צריך לעדכן

איזה ביאוס יקח לי זמן להפוך את העידכון לעניין קצר מאד

אבל בעיקרון אפשר להעביר שירים מהאף טי פי של הקבוצות שיחרור אבל בשביל זה יש יוזר אחר
MoSH_MaN
חבר'ס בקרוב אני יתחיל לשים את השירים הכי חדשים

אבל הם אתם רוצים להוריד לא תקבלו מהירות טובה כי אני יכול לשלוח רק ב12קיי

אבל אני ישמח אם גם אתה תעלו קצת

ותרשמו את התאריך שהשיר יצא!

שמתי איזה שתי תיקיות עם שירים לא משהו אבל אתם יכולים לבדוק
Hell_Copter
מוש...
זה לא מצליח להתחבר לי ל
ftp
שלך
תנסה לסדר את זה
:)
Dj Moriano
מתי מתחילים כבר לבנות את האתר

במקום סתם לדבר באויר???
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מוש...
זה לא מצליח להתחבר לי ל
ftp
שלך
תנסה לסדר את זה
:)


מה זה כותב לך

shock eror?

אם כן אז אתה צריך להוריד את
use passive mode

לי נכנס מצוין

ועוד משהו אל תורידו היום משם כי אני מוריד את הסרט הפריצה

ואין לי כוח שזה יהיה איטי עם אתה רוצים אז תעשו

upload or fxp

Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


מה זה כותב לך

shock eror?

אם כן אז אתה צריך להוריד את
use passive mode

לי נכנס מצוין

ועוד משהו אל תורידו היום משם כי אני מוריד את הסרט הפריצה

ואין לי כוח שזה יהיה איטי עם אתה רוצים אז תעשו

upload or fxp


אני יגיד לך בדיוק מה זה אומר לי


אירעה שגיאה בפתיחת תיקיה זו בשרת ה - FTP
ודא שיש לך הרשאה לגשת לתיקיה זו

פרטים:
type set to ASCll 200
cannot open data connection 425
MoSH_MaN
אין לי מושג אני אולי ינסה לתקן חכו שנייה

אבל לי זה עושה

SYST
215 UNIX Type: L8
REST 100
350 REST Command Ok , restarting position set to 100
REST 0
350 REST Command Ok , restarting position set to 0
CWD /Incoming/Mp3/
250-[Ul: 153.40MB] [Dl: 97.72MB] [Speed: UL:0,DL:0 KB/s] [Space: 3255MB]
250-[Credits: UnlimitedMB] [Ratio: Unlimited]
250 "/Incoming/Mp3" is current directory.
PWD
257 "/Incoming/Mp3" is current directory
List (cached)
List Complete.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement