|
Wat is jou 'nummer 1' housestijl?
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
De laatste tijd is er het progressivetopic, het trancetopic en ook het technotopic. Tranceaddict is allang geen trance alleen....maar meerdere muziekstijlen binnen de house! Dus, daarom een poll!
Stem op jou favo stijl, en beredeneer ook waarom dat jou stij is!
Ik heb alleen de hoofdstromingen bijgevoegd, dus geen hardtrance, breaks etc... !!
SnuggLe |
|
|
| basvh |
ik heb geen favo, ik vind alles tegenwoordig wel goed behalve hardcore-hardstyl
waarom staat club-groove er niet bij? dat is toch echt een hoofdstroming |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basvh
waarom staat club-groove er niet bij? dat is toch echt een hoofdstroming |
Goede vraag. Stom van mij, vergeten, samen met Hardhouse. Ach als mensen dat willen stemmen zeggen ze het wel. Maybe kan Blik/Ei het even aanpassen. |
|
|
| Chicane |
| Variatie van alle stijlen behalve hardcore. Progressive alleen kan zo behoorlijk saai zijn soms, met die nieuwe elektro bliepjes en simepele instrumenten getoeter van grote namen. Ik mis een beetje de beuk en de tempo bij 'huidige' progressive, daarom zoek ik het op in andere stijlen en dat te combineren geeft mij weer het gevoel van vroeger terug. Weg met de minimale bliepjes rommel, terug met de beuk! :) |
|
|
| Djeebie |
| Progressive, maar dan wel in de breedste zin van het woord. Ik vind vooral die nieuwe electro-achtige sound (bijv. Mylo en Tiefschwarz) erg vet. Maar ook de wat meer experimentele, soms minimale, house die Petter, Nathan Fake, James Holden en Özgür Can maken. En ook de wat meer club/groove-achtige house van Eric Prydz, Steve Angello en Sebastian Ingrosso. |
|
|
| DJ_Siesta |
| ja idd, beetje jammer dat groove/house er niet tussen staat! Beter dan al die graftombe progressive :p |
|
|
| MaGiK54 |
| Trance ... (het is toch tranceaddict.com?) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
ja idd, beetje jammer dat groove/house er niet tussen staat! Beter dan al die graftombe progressive :p |
:p
Gewoon even neit stemmen, Ei zal hem wel toevoegen.
Moge duidelijk zijn dat ik ook progressive heb gestemd, maar netzoals Djeebie ook 'in de breedste zin van het woord'. Progressive is eigenlijk geen hokje meer, omdat het ook richting de techhouse gaat soms en richting de electro en funky house. Tis een zeer breed spectrum. Club/Groove vind ik ook heerlijk, techhouse ook, en een combinatie (a la Kevin Saunderson) helemaal. Maar progressive, als we toch over hokjes spreken, is wel de nr.1.
Oh ja, hoort progtrance bij de progressive of de trance? :D |
|
|
| M_Peror |
| Ik heb het meest op met trance en progressive en op zijn tijd ook best wel wat techno en club/groove. Maar als ik er eentje moet kiezen dan wordt het toch trance. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
samen met Hardhouse. |
hardhouse hardstyl kan je ook wel weer onder de noemer harddance leggen. leuk he al die hokjes haha |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oh ja, hoort progtrance bij de progressive of de trance? :D |
De progtrance ála Schulz, Probspot, Hammer & Bennett enz. (zeg maar de ASOT en GDJB progtrance) is gewoon trance en geen prog imo. |
|
|
| magrec |
| progressive maar goed ik ben al vanaf 2001 vernieuwend bezig :toothless :p ;) |
|
|
|
|