return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Sensation White german edition auf Schalke ! (pg. 3)
View this Thread in Original format
jp
Kaartje kun je gewoon bij Ticketonline bestellen of aan de deur (verkoopt never de nooit uit)
Muppy
quote:
Originally posted by jp
Kaartje kun je gewoon bij Ticketonline bestellen of aan de deur (verkoopt never de nooit uit)


jep dat had ik idd net al gezien...maar weet jij of er ook combitickets zijn? (dus met bus of trein)

volgens de site van id&t wel, maar kan nergens zien waar ik dat moet boeken...en anders kan ik ook met de NS, maar dat moeten we nog maar even zien:p
jp
http://www.eventtravel.nl/ doet ID&T combi's
Muppy
quote:
Originally posted by jp
http://www.eventtravel.nl/ doet ID&T combi's


maar niet voor buitenland:o

ik zag trouwens dat ze daar nog wel kaarten hebben voor de NL editie van Sensatie wit...
jp
Anders neem je trein naar Amsterdam/Utrecht en rij je mee
Muppy
quote:
Originally posted by jp
Anders neem je trein naar Amsterdam/Utrecht en rij je mee


hmmmz klinkt ook goed... :D

gaan er nog meer TA's?
jp
Ik dacht dat Esrem wel mee wilde
Muppy
okee dan...en dan doen we uiteraard de benzinekosten delen;) (of door 3en als esrem ook meegaat:o )
jp
Dat komt wel goed :)
Muppy
vet! heb er zin an:cool:

jp
Amsterdam voor de show en Gelsenkirchen voor de muziek



Het is van binnen net de Amsterdam Arena, de buitenkant is echter veel mooier. Het schijnt wel zo te zijn dat het dak maar 20 ton kan dragen, dus het meeste versierwerk/lampen/lasers moet op de vloer gebouwd worden. Voordeel is wel dat het dan wat knusser wordt :)

Keldana
as far as we heard now there should also be a Megamix at the german edition ... ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement