|
Sensation White german edition auf Schalke ! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| ambs |
| Ik wil ook gaan :sadgreen: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by ambs
Ik wil ook gaan :sadgreen: |
Lees je pm's eens meiske |
|
|
| New Wave |
| Arminslet attack!! |
|
|
| jp |
Ik zoek een hobby:
bier brouwen
huizen bouwen
wiet verbouwen
stenen sjouwen
kippen houden
welke raad je me aan? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
wiet verbouwen
|
geen twijfel mogelijk. |
|
|
| ambs |
whooo hooo!!! yay! eerste feestje duitsland en toch nog m'n trance fix terwijl ik hier ben!
JP is een held :toothless |
|
|
| Keldana |
there is one big thing, I think won´t be as good as in Amsterdam ...
I doubt the eating will be as great as in AMS ... love Krocketbrodjes !!! :D :D :D |
|
|
| Mighty Johnny |
| yes ... the food would bei much better on schalke... the meat wouldn´t be so burned ;) |
|
|
| Keldana |
| quote: | Originally posted by Mighty Johnny
the food would bei much better on schalke... |
No way !!! |
|
|
| Keldana |
| quote: | Originally posted by jp
Currywurst :wtf: |
Args ... :whip: :whip: :whip: |
|
|
|
|