|
Sensation White german edition auf Schalke ! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| HansiAusGE |
| Pommes Special (Majo, Ketchup and Onions) :wtf: |
|
|
| Mighty Johnny |
| quote: | Originally posted by Keldana
Args ... :whip: :whip: :whip: |
no... better is Weißwurst and Sauerkraut and Beer
:D :D :D |
|
|
| Keldana |
Pommes special :nervous:
Beer :nervous:
Weißwurst :nervous: |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by ambs
whooo hooo!!! yay! eerste feestje duitsland en toch nog m'n trance fix terwijl ik hier ben!
JP is een held :toothless |
gatverdamme, wat heb jij daar voor gedaan meisje :p
cool dat je kan! ik vrees dat het feest voor mij niet door gaat door een communicatie probleempje :( |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by franzelare
gatverdamme, wat heb jij daar voor gedaan meisje :p
cool dat je kan! ik vrees dat het feest voor mij niet door gaat door een communicatie probleempje :( |
:sadgreen: :sadgreen: Ik wou weer een keertje feesten met fransje! |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by ambs
:sadgreen: :sadgreen: Ik wou weer een keertje feesten met fransje! |
zou idd wel weer eens leuk zijn maar :(
soms zit het mee, en nu zit het me tegen... |
|
|
| jp |
| quote: | | Friday, July 15, 2005 4:56 PM |
:rolleyes:
Nou de uitnodiging voor Sensation Germany is dan EINDELIJK binnen...
Franzie, die Duitsers maken er een potje van :o |
|
|
| franzelare |
| nou, ik heb niets gehad dus ik ga lekker naar extrema! |
|
|
| Dj_Day-V |
| Mischien al miljoen keer gevraagd maar wordt dit gestreamed ? |
|
|
| Mighty Johnny |
| maybe once again my new favourite tv Station "clear TV" ?? |
|
|
| jp |
Dit was een Sensation zoals ie zou moeten zijn:
-geen huisvrouwen
-veel ruimte
-harder geluid
-alleen partypeople
-gratis parkeren
-lekker muziek
Gerne wieder :D |
|
|
|
|