return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
De Europese Grondwet (pg. 3)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by robin
Je hebt deels gelijk, mijn nee is eerder een protest tegen de slechte informatie die over dit onderwerp te vinden is, je gaat toch niet voor een of ander on beargumenteerd plan stemmen? Of jij wel?

Als je de moeite neemt een referendum te houden (hadden ze ook niet kunnen doen voor zo ver ik begrijp, en het iedereen gewoon door de strot kunnen drukken) neem dan ook even de moeite om voldoende, begrijpbare informatie te leveren aan de stemmers.

Dus zou ik lekker nee stemmen, stik maar in je grondwet, probeer het later nog maar een keer, dan met goede voorlichting!

90% van al die idioten die op straat lopen te bleren tegen mourice de hond (of hoe die knakker ook heet) dat ze voor al dan niet tegen zijn heeft geen ing idee waar ze het over hebben.

Ik ben erg benieuwt naar jou stem + argumentatie en informatie bron (die geen uren leeswerk kost) Of heb ik daar overheen gelezen?

Ik heb gestemd in deze poll dat ik het nog niet weet. Maar ik neig naar ja. Ik wacht met stemmen en een oordeel vellen, zoals ik al zei, wil eerst wat debatten zien en meer info hebben, buiten dat flutboekje met jip en janneke taal.

Ik zeg helemaal niet dat mensen Ja of Nee moeten stemmen, zolang ze gewoon maar goed nadenken over hun keuze en niet zomaar stemmen. Jij beredeneert het tenminste. Mensen stemmen vaak uit onvrede, en ook dat is een signaal en een keuze. Maar niet stemmen zonder na te denken, nee. Zoals jelf zegt: "..heeft geen ing idee waar ze het over hebben." En dat stoort me dus. De stemming is gewoon al negatief....
robin
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik wacht met stemmen en een oordeel vellen, zoals ik al zei, wil eerst wat debatten zien en meer info hebben, buiten dat flutboekje met jip en janneke taal.

Oh krijgen we debatten te zien hierover dan? En dat jip en janneke boekje zat bij de stemformulieren? Die krijg ik natuurlijk niet hehe ;) Wellicht was ik dan wat te snel met mijn reactie. Maar ik blijf nee zeggen tot ik overtuigt ben.

quote:
Mensen stemmen vaak uit onvrede, en ook dat is een signaal en een keuze. Maar niet stemmen zonder na te denken, nee. Zoals jelf zegt: "..heeft geen ing idee waar ze het over hebben." En dat stoort me dus. De stemming is gewoon al negatief....

Eens :)
Blik
het is gewoon "mode" om nee te zeggen, alleen het argument al van dat we geregeerd gaan worden door de Duitsers en Fransen is al te belachelijk voor woorden. Echt grote onzin. Als je je zo slecht verdiept in iets kun je beter niet gaan stemmen.

ik neig naar ja, omdat het op lange termijn bestuurlijke en economische voordelen met zich meebrengt, maar 100% zeker weet ik het nog niet.

wat ik wil zeggen is, denk er gewoon echt goed over na wat je gaat stemmen, en ga niet als een kip zonder kop Nee stemmen. Als je er niet over na wilt denken moet je gewoon absoluut niet stemmen.
eieregooie
De mensen die nu allemaal zonder na te denken nee stemmen, zijn dezelfde mensen die op een LPF zonder Pim gestemd hebben...

DENK TOCH EENS NAA!!!

Overigens ben ik er nog niet uit...
raoel
quote:
Originally posted by SnuggLe
Kijk, en dat is het probleem van NL: wat de boer niet kent, dat vreet hij niet" is een mooi spreekwoord.

Misschien gebruik ik daar de verkeerde woorden. Met de info die ik nu heb slaat de wijzer naar de nee-kant. Ik ga me er nog wel verder in verdiepen als ik wat tijd heb.

Heb ik niet meer kennis dan ik nu heb, dan zal ik ook niet gaan stemmen.

Wat dat betreft ben ik het dus helemaal met je eens hoor Bram.
Jappio
Sja ik vind dat we alleen op puur economisch gebied moeten samenwerken en niet op politiek niveau.

een nee dus voor mij. Vraag me verder niet naar argumenten, al speelt de enorme uitbreiding van de EU wel een grote rol.
Chicane
niet gestemd, europa is een lachertje
Passiva
Ik stem "NEE". Als dit doorgaat krijgen we helemaal "Fort Europa".
SnuggLe
quote:
Originally posted by robin
Oh krijgen we debatten te zien hierover dan? En dat jip en janneke boekje zat bij de stemformulieren? Die krijg ik natuurlijk niet hehe ;) Wellicht was ik dan wat te snel met mijn reactie. Maar ik blijf nee zeggen tot ik overtuigt ben.

Ja, denk het wel, maar zoals ik al zei: op mijn werk (een Ministerie) hebben ze debatten met oa de staatssecretaris en die Nicolai.

quote:
Originally posted by eieregooie
De mensen die nu allemaal zonder na te denken nee stemmen, zijn dezelfde mensen die op een LPF zonder Pim gestemd hebben...

DENK TOCH EENS NAA!!!

Overigens ben ik er nog niet uit...

Nuff said :)
basvh
quote:
Originally posted by Blik
alleen het argument al van dat we geregeerd gaan worden door de Duitsers en Fransen is al te belachelijk voor woorden. Echt grote onzin. Als je je zo slecht verdiept in iets kun je beter niet gaan stemmen.

We hadden toch ook een europese wet over het begrotingstekort percentage. Die hebben ze uiteindelijk genegeerd dus waarschijnlijk zullen ze zulke trucjes ook bij de europese grondwet gaan uithalen.

SnuggLe
quote:
Originally posted by basvh
We hadden toch ook een europese wet over het begrotingstekort percentage. Die hebben ze uiteindelijk genegeerd dus waarschijnlijk zullen ze zulke trucjes ook bij de europese grondwet gaan uithalen.

Het is dan ook een raadplegend referendum, de uitslag is neit bindend. Dus maybe stemmen we met zijn allen ja, en wordt het toch nee, of andersom.
Chicane
dat zou mooi zijn als het kabinet voor de zoveelste keer de mening van het volk opzij schuift *kuche EURO kuche* als ze dat nog een keer flikken hoeven ze weer niet op een stem van mij te rekenen, stond een heel leuk stukje cartoon in de krant vandaag van Liefde & Geluk, het beleid van Balkenellende in een notedop: "Wat zullen onze buren wel niet van ons denken!"
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement