return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
ללאקי בהצלחה בצה"ל
View this Thread in Original format
Ariels
אני לא יודע מה התאריך גיוס המדויק שלך
אבל תתקשר ותודיע לי
(יש לך את המספר באיי.סי.קיו שאתה אף פעם לא פותח)

חברה שיהיה לכם שבועיים נעימים אני חוזר לצה"ל היום, סוגר שבת ויוצא לנופש מבצעי של שבוע באילת או אשקלון אני לא יודע בכלל

נתראה בעוד שבועיים
סאלאמאת
MoSH_MaN
שיהיה בהצלחה

אבל אני מצפה מלאקי
thread goodbye
למרות שהוא פשוט יהיה קצת
Dj Black
בהצלחה לכל החיליים והמתגסים למינהם
:p
dj alonzo
לאקי בהצלחה!
R-Yeah
קיבלתי עוד 7 גימלים היום!

ואלללה לאקי אחי אתה אחד האנשים הכי גברים שפגשתי ברשת ואני בטוח
שכולם מסכימים איתי

עלה והצלח!

(סגנון דיבור זה הוא בשביל מישהו מהפורום - אתה יודע מי אתה!)

ותוציא הרבה גימלים!
שים זין!
אם אתה מתגייס ביום רביעי אולי אני אראה אותך חבר שלי מתגייס ביום רביעי

יאללה מעכשיו אתה כבר לא אזרח!
luckystrike
!!!!!!תודה רבה כולם

:):):)

אני מתגייס ביום חמישי

רוב הסיכויים שכבר ביום שישי אני בבית ואז אני ייצא לפחות לשבוע בראשון
.
אז....
בהצלחה לעצמי
:p
DJ-Energy
אז לאקי אחי...
אני חשוב שהגיע הזמן להגיד שלום אח שלי
שיהיה לך סבבה של זמן בצבא.. שתכיר פול כוסיות ואל תשכח לבוא לבקר אותנו פה מידי פעם בפורום!..
:~~~~~(
אל תדאג אח אני עוד חושב על מה לקנות לך...

אני מקווה שהעניינים יסתדרו פה נראה איך יהיה...

אז לכולכם שמשרתים בצבא.. שיהיה לך בהצלחה ותהנו מכל רגע

:(
TranceGiant
Tishmor al Ha'Olam yeleeed...
Behazlaha gam mimeni ahi, i hope ull have enough time for the forum and that u wont have to make too "dangerous" jobs..
what can i say, pitty that we got a country that has to recrute 18 y.o's for 3 years aval ze ma yesh
make the best out of it, im sure u can learn a lot from the experiences there
Yalla LUCKY Yalla!!!
:toothless
Hell_Copter
לאקי... שיהיה לך בהצלחה אח שלי
אל תדאג... זה יעבור לך בנזונה מהר
אל תשכח אותנו פה
(וגם לא את לורן והחברה):) :) :)
nesher
בהצלחה אח שלי
שיהיה קל

Dj-2TaLL
בהצלחה אחי!!!
תכננתי לך מסלול, תתגייס לגל"צ או גלגל"צ ותשתלט שם על לוח השידורים ותהפוך את זה ל24/7 שעות ימים של טרנס!!!
:):):)

או שתלך למשהו אחר..:)
Trance man
לאקי,בהצלחה אחי! שיהיה לך קל והכל יעבר טוב..

תגיד לאן בסוף התקבלת ???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement