return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
Ronald Van Gelderen @ TLV , NEXT /20.5.05/
View this Thread in Original format
cluBBer


מי בא ,מי לא?

אני לא
markfeldman
אמנם, יש כבר ת'רד על זה (פשוט הכותרת לא הצליחה להשתנות לי - הת'רד על המסיבה של גילן...) אבל נניח.

נראה לי שרוב הסיכויים שאגיע.
Glenn-Holmes
אני נורא אוהב את התוספת הקבועה מגה די גיי....:rolleyes:

הוא בכלל מרבה להופיע?

בכל אופו אם כבר הולנד אז עדיף על ספיידר שנקסט היו אוהבים להביא...לפחות יש קצת גיוון בנושא הזה
markfeldman
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני נורא אוהב את התוספת הקבועה מגה די גיי....:rolleyes:

הוא בכלל מרבה להופיע?

בכל אופו אם כבר הולנד אז עדיף על ספיידר שנקסט היו אוהבים להביא...לפחות יש קצת גיוון בנושא הזה


אז זה אומר שאתה בא ?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman
אז זה אומר שאתה בא ?

תשמע....
כולה ואן גלדרן...
לא נבוא להגיד לגיל מזל טוב ביום הולדתו?
skelz
אני לא אהיה נוכח לצערי!
Black Dragon
אני חושב שכדאי לכם להפסיק לזלזל בדיג'ייז שנקסט מביאים לארץ...
אז הוא לא השם שאתם הכי אוהבים סו וואטטט זה לא מוריד מערכו.
להזכירכם, נקסט הם בין הבודדים שמביאים דיג'ייז כאלה לארץת ובאמת כל הכבוד להם
בזמן האחרון זה היה נראה שחלק מהאנשים לא רוצים לבוא כי הדיג'יי לא מספיק טוב להם.. או מצד שני..שהם מביאים דיג'ייאים טובים אחד אחרי השני..א
אני חושב שבאמת מגיע להם המון קרדיט על ההשקעה

אני בכל מקרה אהיה בשרון 12 ואז אקפוץ לשם לבקר את הלפרין וכאמה אנשים ואחזור לשרון 12
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Black Dragon
אני חושב שכדאי לכם להפסיק לזלזל בדיג'ייז שנקסט מביאים לארץ...
אז הוא לא השם שאתם הכי אוהבים סו וואטטט זה לא מוריד מערכו.
להזכירכם, נקסט הם בין הבודדים שמביאים דיג'ייז כאלה לארץת ובאמת כל הכבוד להם
בזמן האחרון זה היה נראה שחלק מהאנשים לא רוצים לבוא כי הדיג'יי לא מספיק טוב להם.. או מצד שני..שהם מביאים דיג'ייאים טובים אחד אחרי השני..א
אני חושב שבאמת מגיע להם המון קרדיט על ההשקעה

אני בכל מקרה אהיה בשרון 12 ואז אקפוץ לשם לבקר את הלפרין וכאמה אנשים ואחזור לשרון 12


לא מזלזל אלי
אני פשוט חושב שהצורה שנקסט מציגה לעתים חלק מהדיגיים שהם מביאים לארץ היא מגוחכת או נראית מגוחכת לנו אוהבי המוזיקה
לא מזלזל בואן גלדרן
ואני חושב שהייתי הולך בוודאות אם לא הליין החדש של גילי שבו אתם לוקחים חלק מרכזי
כעת יש לי יומיים כאב ראש להחליט לאן ללכת
Meltdown
אני אהיה בשרון 12 , ולו רק בשל העובדה, שנקסט קצת הגזימו בכמה דברים אשר קשורים אליי באופן אישי
Shaharr
יגאל ומארק בואו לשרון 12!!!

Sm0keMachine
זה דיג'יי קצת צ'יזי לא?

אבל נראה טוב אה...? :rolleyes:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
זה דיג'יי קצת צ'יזי לא?


לא!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement