|
Innercity Reclame!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
id&t wilde graag een verassingelement inbrengen.
ofzo iets naja op s2d staat de uitledig van onze grote id&t vriend tjeerdo.....
Ik kan het aan één kant begrijpen aan de andere kant is het natuurlijk ook weer geen drama... |
|
|
| raoel |
Zeker wel een kickass clipje.
Vrouwtje mag er ook wezen :P |
|
|
| Ding Chavez |
Er is dan natuurlijk altijd iemand die hem gemist heeft :/
Maarja, dan maar ff de tv in de gatn houwen :)
GreetZ, DC |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by raoel
Zeker wel een kickass clipje.
Vrouwtje mag er ook wezen :P |
Heeeyy, das me zus!!!
Whahahaha, nee joh, maar ze heb wel scheve tanden man, echt mooi kan je dr nie noemen vinnik:D:D:D |
|
|
| mido |
Zeker wel heel phat! Ook GoDd er bij is goed gekozen! :):)
Ennuh had ik al gezegd dat hij phat is? Zeker met GoDD erbij?
LoL
Ik verveel me!!!!! :( :D |
|
|
| Boss |
hmmm.... wil 'm ook zien... :mad:
maar om nou de hele dag mtv te kijken om 'm die ene keer dat 'ie langskomt te kunnen zien....... nah..... nee...... |
|
|
| Blik |
is die alleen maar op MTV te zien???
ik heb geeneens MTV, dus kan ik hem nooit zien :( |
|
|
| Boss |
| oh..... geen mtv..... hoe kansloos.... :) heb je dan helemaal geen kabel ofzow?? alleen nederland 1,2 en 3 :D denk niet dat ie daar op wordt uitgezonden..... :D |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Boss
oh..... geen mtv..... hoe kansloos.... :) heb je dan helemaal geen kabel ofzow?? alleen nederland 1,2 en 3 :D denk niet dat ie daar op wordt uitgezonden..... :D |
Ja nie lullen jongen wij hebben ten minste wel Omroep Brabant...
Das wel ff 10x beter dan MTV en TMF bij elkaar... |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Boss
oh..... geen mtv..... hoe kansloos.... :) heb je dan helemaal geen kabel ofzow?? alleen nederland 1,2 en 3 :D denk niet dat ie daar op wordt uitgezonden..... :D |
ehh neeee
onze kabelexploitant laat liever animal planet zien dan MTV :( |
|
|
| The Groove |
| Dat moet jij als pinguïn liefhebber toch niet erg vinden? :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by The Groove
Dat moet jij als pinguïn liefhebber toch niet erg vinden? :D |
(pssst....niet doorvertellen hoor, maar ik ben niet echt een pinguin liefhebber, ik vond die 3 huppende pinguins gewoon vet :p) |
|
|
|
|