return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Innercity Reclame!!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
The Groove
Your secret is safe with me :D
Biohazard
Ik heb hem net op TMF gezien, echt phatte reclame. Inderdaad, zij spreekt mandrin en hij spreeks knatonees terrug

ik kan niet wachten tot Godd uitkomt
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Optimus Trance
hahahaha, ze lullen raar!!
Een lult mandarijns en de gozer praat Cantonees terug!!

quote:
Originally posted by Biohazard
Ik heb hem net op TMF gezien, echt phatte reclame. Inderdaad, zij spreekt mandrin en hij spreeks knatonees terrug

ik kan niet wachten tot Godd uitkomt

EeechooOOoHOooooo
HaZZa
Was wel glappige reclame
Ben trouwens blij dat MTV het doet, mede omdat je via TMF gelijk zo'n commercieel status aangepraat krijgt, en dat moet natuurlijk niet met ID&T's trots gebeuren, innercity is en blijft voor de kenners !!! :)
Enrico
vind het maar een matige reclame en waarom zie je in godsnaam beeld van Sensation????????
Obi
Voor de mensen die het nog niet gezien hebben:

INNERCITY COMMERCIAL
Obi
quote:
Originally posted by Enrico
vind het maar een matige reclame en waarom zie je in godsnaam beeld van Sensation????????

For your information: Er zit geen enkel beeld van Sensation in. Alle partyshots die in de COMMERCIAL gebruikt zijn zijn écht van Innercity.
Partyhardy!
ik vind het wel een stoere reclame, alleen iets te kort naar mijn mening, meer party beelden had ik graag gezien. :D :)
Optimus Trance
[miereneuk mode]

hey Obi, kan jij me uitleggen waarom de een Kantonees en de ander mandarijns praat? Is dat express gedaan of gewoon dom voorbereid?:D:D:D

[/miereneuk mode]
Obi
quote:
Originally posted by Optimus Trance
[miereneuk mode]

hey Obi, kan jij me uitleggen waarom de een Kantonees en de ander mandarijns praat? Is dat express gedaan of gewoon dom voorbereid?:D:D:D

[/miereneuk mode]

We hebben bij het casten niet op 'dialect' gelet. En laat ik je eerlijk zeggen, mij was het niet opgevallen ;)

Supah serious DJ artists! :D

Optimus Trance
quote:
Originally posted by Obi

We hebben bij het casten niet op 'dialect' gelet. En laat ik je eerlijk zeggen, mij was het niet opgevallen ;)

Supah serious DJ artists! :D

konden jullie mij daar nie voor inhuren whehehe:D:D:D
Dr. Kuipers
Welk nummer word er eigenlijk in gebrukt, iets met "DO YOU BELIEVE"
Is dat the themesong?
Marco V - GODD?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement