|
Innercity Reclame!!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| The Groove |
| Your secret is safe with me :D |
|
|
| Biohazard |
Ik heb hem net op TMF gezien, echt phatte reclame. Inderdaad, zij spreekt mandrin en hij spreeks knatonees terrug
ik kan niet wachten tot Godd uitkomt |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
hahahaha, ze lullen raar!!
Een lult mandarijns en de gozer praat Cantonees terug!!
|
| quote: | Originally posted by Biohazard
Ik heb hem net op TMF gezien, echt phatte reclame. Inderdaad, zij spreekt mandrin en hij spreeks knatonees terrug
ik kan niet wachten tot Godd uitkomt |
EeechooOOoHOooooo |
|
|
| HaZZa |
Was wel glappige reclame
Ben trouwens blij dat MTV het doet, mede omdat je via TMF gelijk zo'n commercieel status aangepraat krijgt, en dat moet natuurlijk niet met ID&T's trots gebeuren, innercity is en blijft voor de kenners !!! :) |
|
|
| Enrico |
| vind het maar een matige reclame en waarom zie je in godsnaam beeld van Sensation???????? |
|
|
| Obi |
| quote: | Originally posted by Enrico
vind het maar een matige reclame en waarom zie je in godsnaam beeld van Sensation???????? |
For your information: Er zit geen enkel beeld van Sensation in. Alle partyshots die in de COMMERCIAL gebruikt zijn zijn écht van Innercity. |
|
|
| Partyhardy! |
| ik vind het wel een stoere reclame, alleen iets te kort naar mijn mening, meer party beelden had ik graag gezien. :D :) |
|
|
| Optimus Trance |
[miereneuk mode]
hey Obi, kan jij me uitleggen waarom de een Kantonees en de ander mandarijns praat? Is dat express gedaan of gewoon dom voorbereid?:D:D:D
[/miereneuk mode] |
|
|
| Obi |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
[miereneuk mode]
hey Obi, kan jij me uitleggen waarom de een Kantonees en de ander mandarijns praat? Is dat express gedaan of gewoon dom voorbereid?:D:D:D
[/miereneuk mode] |
We hebben bij het casten niet op 'dialect' gelet. En laat ik je eerlijk zeggen, mij was het niet opgevallen ;)
Supah serious DJ artists! :D |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Obi
We hebben bij het casten niet op 'dialect' gelet. En laat ik je eerlijk zeggen, mij was het niet opgevallen ;)
Supah serious DJ artists! :D |
konden jullie mij daar nie voor inhuren whehehe:D:D:D |
|
|
| Dr. Kuipers |
Welk nummer word er eigenlijk in gebrukt, iets met "DO YOU BELIEVE"
Is dat the themesong?
Marco V - GODD? |
|
|
|
|