|
Innercity Reclame!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
Hehehehe hij is er dan.En hij is echt vet!! :D
Sorry!!!
ID&T is er niet blij mee!!
GREETZ!! |
|
|
| Mysteric |
| Hij is wel gaaf ja! Is weer eens wat totaal anders dan de "normale" feest-commercial. |
|
|
| Dr. Kuipers |
HeHe :p
Is best wel vette reclame zeg :p |
|
|
| HiGH_NrG |
| Phatte reclame gewoon! Weer eens wat anders... |
|
|
| Blik |
wel lachen reclame, met godd als thema
volgens mij i de reclame niet helemaal compleet, hij kapt zomaar af bij mij...... |
|
|
| serialkillah |
| Ja, hij is echt goed:) |
|
|
| Optimus Trance |
hahahaha, ze lullen raar!!
Een lult mandarijns en de gozer praat Cantonees terug!!
Das net zoiets als dat ik Nerlands lul en de ander Fries tegen me terug lult!!
Maarree..wel gave clip hoorrrrr:D:D:D |
|
|
| Bellie |
Hmmz ik denk dat ik hem maar weghaal......
Ik had deze link van Start2Dance gepikt en nu zie ik dat iemand van ID&T er helemaal niet blij mee is...Dus maar snel weghalen voordat ie erachter komt dat ie ook hier staat :d
GREETZ!! |
|
|
| Blik |
jezus, wat maakt dat nou weer uit of het filmpje verspreid word, is juist toch alleen maar meer publiciteit, net zoals met die livesets, ID-T kan er toch geen geld op verdienen, wat maakt het dan uit dat iemand ze verspreid, blijft steeds maar weer publiciteit
en ik heb economie als vak........:conf: |
|
|
| Dj Lex |
| hehe idd wel cool ja. Maar waarom support MTV het? Is dat nieuw ofzo. Ik hoop ook dat die Godd snel uitkomt. Geweldige plaat |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
hehe idd wel cool ja. Maar waarom support MTV het? Is dat nieuw ofzo. Ik hoop ook dat die Godd snel uitkomt. Geweldige plaat |
Dat was vorig jaar ook al zo.
Maar de reclame is echt KEWL!! :D:D |
|
|
| Henkie_henk |
idd fatte reclame wel..
that reminds me dat ik alweer te laat ben met me o zo phatte lenzen te bestellen voor zaterdag.. sjonge jonge..
ach.. iig wel lekker nog vakantie.. jullie ook? |
|
|
|
|