return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
welke dj wil jij graag zien? (pg. 4)
View this Thread in Original format
ahp2002
quote:
Originally posted by Roger
DJ Elvis Presley wil ik ook nog wel een keer zien....


waar slaat dat op?
Roger
nou als je een dj wilt zien die al overleden is.. gaat toch nergens over ofwel:)
Freezel
Orbital is alleen gestopt volgens mij met produceren, de heren leven echter nog wel ;)


Mijn lijstje:

Nu NRG > volgende week op Coloursfest in Schotland
Hernan Cattaneo > zie Nu NRG
Marcello vs Remy vs Dimitri
Sasha
Matthew Dekay
ahp2002
quote:
Originally posted by Roger
nou als je een dj wilt zien die al overleden is.. gaat toch nergens over ofwel:)


Orbital is een dance liveact van twee Engelse broers (niet echt DJs) die gestopt zijn met optreden (daarom RIP), ze zijn niet dood. Alle info kan je hier vinden: http://www.discogs.com/artist/Orbital

dus het gaat wel ergens over
Roger
ah sorry my bad:) maar dan nog gaat het nergens over als ze al gestopt zijn:p
DjRV
quote:
Originally posted by Roger
ah sorry my bad:) maar dan nog gaat het nergens over als ze al gestopt zijn:p


misschien lezen ze het wel en doen ze nog 1 toegift speciaal voor abh2002
@win
quote:
Originally posted by Freezel
Orbital is alleen gestopt volgens mij met produceren, de heren leven echter nog wel ;)


Mijn lijstje:

Nu NRG > volgende week op Coloursfest in Schotland
Hernan Cattaneo > zie Nu NRG
Marcello vs Remy vs Dimitri
Sasha
Matthew Dekay


Lul, ga je Nu-NRG al voor mij zien! :whip:

Ik moet potverjandorie nog wachten tot DV :(
marciemarcs
Sasha
Matthew Dekay
Gabriel and Dresden
Shiloh
Sander van Doorn
Hernan Cattaneo

dit zou voor mij wel de ultieme line up zijn
yahoo
Dat zijn al aardig wat namen, bedankt!

Maar... wel graag binnen de trance blijven ajb :nervous: :toothless
TranceZoner
Ik zie vaak Orbital genoemd hier. Is dat de producer van 'Halcyon & On & On'?? Dan wil ik die lui ook wel eens live zien inderdaad.

Verder:

-Above & Beyond
-GTR
-Nu-Nrg
-Way out West:D

magrec
Danny Tenaglia 12 uur lang in de panama :rolleyes:
Cosmic
SHOKK
Flutlicht
Scot Project
Dumonde
Dark by Design
Hennes&Cold (zijn volgens mij ook nooit in NL geweest)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement