|
welke dj wil jij graag zien? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by yahoo
Dat zijn al aardig wat namen, bedankt!
Maar... wel graag binnen de trance blijven ajb :nervous: :toothless |
1) Bedankt? Wat wil je er mee doen dan? Ze boeken? Ik neem aan dat dat de achterliggende gedacht is.
2) Binnen de trance blijven? Eh..jeah right, dat redt je hier niet. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik wil Derrick May eigenlijk nog wel een keer zien, paar maanden geleden de kans gehad, niet gegaan, spijt gekregen :p |
Mjah die wil ik zeer zeker ook nog zien! En dan het liefst samen met Saunderson!
Jammergenoeg komt het er nooit van.
Dance Valley staan ze ook maar probleem is dat er daarnaast te veel goede namen zijn. Toch maar een keer naar een Loveland toe. |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Hennes&Cold (zijn volgens mij ook nooit in NL geweest) |
Mysteryland 2002, Q-dance tent :D |
|
|
| Gonzo |
| Eddy de Clerq :cool: |
|
|
| Little Theseus |
Ik vind het wel heel erg positief dat er tot nu toe nog geen Tiesto/Armin posts zijn. Was voorheen wel anders.
[edit] helaas zijn er nog wel altijd nerds die g&d, sasha of deepdish na 100x nog steeds het allerallerliefst willen zien, maarja, de echte trancer houdt tegenwoordig van prog eh [/edit] |
|
|
| Lynxx |
Matthew Dekay, Deepdish en Gabriel & Dresden
Jaaa,dan vermaak ik me wel. |
|
|
| Little Theseus |
 |
|
|
| Tim81 |
Zomaar wat namen die in mij op komen:
Christopher Lawrence - Op Dance Valley zeker even een kijkje nemen...
Danny Tenaglia - Eerder genoemd met een 12-uurs set, ik doe het ook voor de helft!
Fatboy Slim - Inderdaad die videobeelden van Brighton Beach zijn 'kippenvel' --> "Wave to the boat" :crazy:
Jonathan Lisle - Misschien wat voor Panama
Luke Fair - Lekkere producties, dus ben benieuwd als dj...
Jimmy Van M - Morgen!
Verder mag Desyn Masiello inderdaad wel snel naar NL komen! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Verder mag Desyn Masiello inderdaad wel snel naar NL komen! |
Lees de progthread dan man ;) |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Lees de progthread dan man ;) |
Had ik al gedaan... daarom zei ik ook dat hij 'inderdaad snel naar NL mag komen'! |
|
|
| Endless_Trance |
Danjo and Rob Styles
Andy Moor
Mike Foyle
Sander van Doorn
en Edwin Evers :-) |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by @win
Ik ga voor namen die ik nog nooit gezien heb dus een Engelse Invasie :P
Matt Hardwick
Lange
Pulser
Above and Beyond
Jon O' Bir
Gareth Emery
Goldenscan |
ja die richting zou ik ook op gaan :)
ook bijv. Misja Helsloot, Signum, de echte trancekoningen :) |
|
|
|
|