return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
welke dj wil jij graag zien? (pg. 5)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by yahoo
Dat zijn al aardig wat namen, bedankt!

Maar... wel graag binnen de trance blijven ajb :nervous: :toothless


1) Bedankt? Wat wil je er mee doen dan? Ze boeken? Ik neem aan dat dat de achterliggende gedacht is.

2) Binnen de trance blijven? Eh..jeah right, dat redt je hier niet.
SnuggLe
quote:
Originally posted by TranceFool
Ik wil Derrick May eigenlijk nog wel een keer zien, paar maanden geleden de kans gehad, niet gegaan, spijt gekregen :p


Mjah die wil ik zeer zeker ook nog zien! En dan het liefst samen met Saunderson!

Jammergenoeg komt het er nooit van.

Dance Valley staan ze ook maar probleem is dat er daarnaast te veel goede namen zijn. Toch maar een keer naar een Loveland toe.
Original
quote:
Originally posted by Cosmic
Hennes&Cold (zijn volgens mij ook nooit in NL geweest)


Mysteryland 2002, Q-dance tent :D
Gonzo
Eddy de Clerq :cool:
Little Theseus
Ik vind het wel heel erg positief dat er tot nu toe nog geen Tiesto/Armin posts zijn. Was voorheen wel anders.


[edit] helaas zijn er nog wel altijd nerds die g&d, sasha of deepdish na 100x nog steeds het allerallerliefst willen zien, maarja, de echte trancer houdt tegenwoordig van prog eh [/edit]
Lynxx
Matthew Dekay, Deepdish en Gabriel & Dresden

Jaaa,dan vermaak ik me wel.
Little Theseus
Tim81
Zomaar wat namen die in mij op komen:
Christopher Lawrence - Op Dance Valley zeker even een kijkje nemen...
Danny Tenaglia - Eerder genoemd met een 12-uurs set, ik doe het ook voor de helft!
Fatboy Slim - Inderdaad die videobeelden van Brighton Beach zijn 'kippenvel' --> "Wave to the boat" :crazy:
Jonathan Lisle - Misschien wat voor Panama
Luke Fair - Lekkere producties, dus ben benieuwd als dj...
Jimmy Van M - Morgen!

Verder mag Desyn Masiello inderdaad wel snel naar NL komen!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Tim81


Verder mag Desyn Masiello inderdaad wel snel naar NL komen!


Lees de progthread dan man ;)
Tim81
quote:
Originally posted by SnuggLe
Lees de progthread dan man ;)


Had ik al gedaan... daarom zei ik ook dat hij 'inderdaad snel naar NL mag komen'!

Endless_Trance
Danjo and Rob Styles

Andy Moor

Mike Foyle

Sander van Doorn

en Edwin Evers :-)
Switch
quote:
Originally posted by @win
Ik ga voor namen die ik nog nooit gezien heb dus een Engelse Invasie :P

Matt Hardwick
Lange
Pulser
Above and Beyond
Jon O' Bir
Gareth Emery
Goldenscan


ja die richting zou ik ook op gaan :)
ook bijv. Misja Helsloot, Signum, de echte trancekoningen :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement