|
welke dj wil jij graag zien? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Dj_Day-V |
| Phynn :toothless |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by Switch
ja die richting zou ik ook op gaan :)
ook bijv. Misja Helsloot, Signum, de echte trancekoningen :) |
Signum wil ik ook echt benoemen tot trancekoningen!!
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Phynn :toothless |
dat is echt een grap ofzo:conf: staat best wel als een zoutzak achter die tafels... en volgens mijn opinie is de muziek.... nou ja laat maar:p |
|
|
| Edwin B |
| quote: | Originally posted by Tim81
Danny Tenaglia - Eerder genoemd met een 12-uurs set, ik doe het ook voor de helft!
Fatboy Slim - Inderdaad die videobeelden van Brighton Beach zijn 'kippenvel' --> "Wave to the boat" :crazy:
|
Danny Tenaglia een uur lang gezien op Ultra in maart dit jaar en dat was al super dus hoe langer hoe beter.
En idd Fatboy Slim, die wil ik beslist nog eens zien!! |
|
|
| Roger |
| na vrijdag duidelijk perry o'neil weer:toocool: |
|
|
| Lynxx |
| quote: | Originally posted by Roger
na vrijdag duidelijk perry o'neil weer:toocool: |
Idd! Heeft ie die show op ETN (toch???) nog steeds? En zo ja, is dat nog wat? |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Lynxx
Idd! Heeft ie die show op ETN (toch???) nog steeds? En zo ja, is dat nog wat? |
Het is DI.FM en ik luister nooit dus ;) |
|
|
| Roger |
| ik luister ook nooit.. moet dan werken altijd:( maar zie hm sowieso eigelijk liever live |
|
|
| Partyhardy! |
Ik zou enorm graag Moshic eens live willen meemaken!  |
|
|
| tijs08 |
Jacques le Cont
Killahurtz
beide LIVE :cool: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by tijs08
Jacques le Cont
Killahurtz
beide LIVE :cool: |
hehe yes! almost! :toocool:
| quote: | Originally posted by marciemarcs
Sasha
Matthew Dekay
Gabriel and Dresden
Shiloh
Sander van Doorn
Hernan Cattaneo
dit zou voor mij wel de ultieme line up zijn |
Goede line-up, alleen Sander van Doorn past er niet echt tussen wat mij betreft. Shiloh wil ik idd ook erg graag eens aan het werk horen :cool: |
|
|
| Roger |
nee idd niet echt in dat rijtje
shiloh staat ook nog op mijn "moet ik meemaken" lijstje |
|
|
| Original |
up and coming producer Christopher Lobsinger (jonge gozer) kan mischien wel Interessant zijn. Verder Shiloh, Quivver, Digital Witchcraft, Greg Benz.
Max Graham heb ik op innercity gemist dus die mischien ook wel.
Die Jacques le Cont live zou ook wel leuk kunnen zijn of mischien Luke chable live.
van trance heb ik een paar jaar geleden met mezelf afgesproken dat ik nu-nrg live nog is wou meemaken. (dancevalley dus) en verder mischien Jon o beer, Gareth Emery & Lange. |
|
|
|
|