|
Watskeburt (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Muppy |
| dan vind ik zelfs darkraver nog beter...:nervous: |
|
|
| DjRV |
 |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by DjRV
|
:D:D heerlijk!! :D |
|
|
| Daveje |
| paar keer gehoord deze week echt een lekker liedje! |
|
|
| Tim81 |
Meisje met die donkere krullen (linker van die 3) in de clip is een vriendin van me zus! Clip is opgenomen met een budget van 0 euro... eigenlijk wilde ze niet mee doen, omdat ze het te slecht vond!
Nu gewoon op The Box... |
|
|
| jp |
| Die blonde mag haar tandenborstel wel op m'n nachtkastje leggen :eyespop: |
|
|
| Little Theseus |
| tis btw geproduceerd door Bastian, die gast van dat nummer "you got my love" |
|
|
| Daveje |
| ook al? dat watskeburt nr ook. bastian op de 'hip hop' tour?:toothless |
|
|
| Djeebie |
| Die "Watskeburt" productie is echt netjes gedaan door meneer Bastian. Ik dacht dat Dre (Dr. Dre, niet André) catchy produceerde, maar hij kan er ook wat van. |
|
|
| Little Theseus |
| tsja, ben echt blij met op deze manier geproduceerde muziek als dj. Lekker makkelijk rond de 140 bpm, hotcuetje aan het begin van de eerste beat aanmaken met je cdj1000, doorspoelen naar de laatste 40 sec, een normale cue aanmaken op de tel en mixen maar!!!!! |
|
|
|
|