|
Watskeburt (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Ik bekijk de dingen ook van de andere kant. Niet alleen van de ongenuanceerde, hypocriete en afgezeken zijde. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En Tim, tsja........:rolleyes: |
Tuurlijk bram, als we het allemaal maar op jouw manier bekijken huh.:rolleyes:
En trouwens Bram....ik snap niet wat je allemaal wijs loopt te lullen want als remy mensen de ergste ziektes toewenst dan vind je het allemaal zo overdreven prachtig. Maar als iemand de ziekten vervormd in een liedje stopt dan vind je zoiets maar niet kunnen. Beetje tegenstrijdig he Bram! Je moet niet zo lopen zeiken knul! |
|
|
| DJ_Siesta |
vind beetje jammer dat sommige mensen over "kenker" vallen. hoevaak zeg je wel niet tyfus, of tering, die ziekten waren 1000 x erger dan kanker (in omvang van hoeveelheid mensen die eraan overlijdt).
natuurlijk is kanker een ziekte die hedendaags nog veel voorkomt. maar juist door dat ze er weer tegenin gaan (kankerbestrijding) worden ze minder populair. Laat ze lekker geld inzamelen, en niet met muziek gaan bezighouden....
conclusie: van een mug een olifant maken |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Tuurlijk bram, als we het allemaal maar op jouw manier bekijken huh.:rolleyes:
En trouwens Bram....ik snap niet wat je allemaal wijs loopt te lullen want als remy mensen de ergste ziektes toewenst dan vind je het allemaal zo overdreven prachtig. Maar als iemand de ziekten vervormd in een liedje stopt dan vind je zoiets maar niet kunnen. Beetje tegenstrijdig he Bram! Je moet niet zo lopen zeiken knul! |
:haha:
Tegenstrijdig, hoor wie het zegt :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
:haha:
Tegenstrijdig, hoor wie het zegt :D |
New Wave wins, fatality, FLAWLESS VICTORY! :p |
|
|
| jp |
Ok New Weef is aan de beurt
New Weef, alsof je dat niet wist
En ik dizz tot de mothering thread vol is
Heb pas wiet als ik plantjes inwissel
Dan ben ik pas stoned yo *uhh*, fo' shizzle
Je zeikt maar ik maak hou niet van dat soort grappen
Je zuigt aan m'n pik, op elke post zitten te happen |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
New Wave wins, fatality, FLAWLESS VICTORY! :p |
Babality ;) |
|
|
| Tim81 |
| Gisteravond op het Kasteelplein in Breda gooide zowel Marcella als Roog een remix van Erick E van 'Watskeburt' er in... Het nummer wordt dus ook in de dancescene snel opgepakt :p ! |
|
|
| Djeebie |
| Heeft iemand hier toevallig de instrumentale versie van Watskeburt? Of weet iemand een link? |
|
|
|
|