return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 
Watskeburt (pg. 5)
View this Thread in Original format
jp
Ik bekijk de dingen ook van de andere kant. Niet alleen van de ongenuanceerde, hypocriete en afgezeken zijde.
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe

En Tim, tsja........:rolleyes:


Tuurlijk bram, als we het allemaal maar op jouw manier bekijken huh.:rolleyes:

En trouwens Bram....ik snap niet wat je allemaal wijs loopt te lullen want als remy mensen de ergste ziektes toewenst dan vind je het allemaal zo overdreven prachtig. Maar als iemand de ziekten vervormd in een liedje stopt dan vind je zoiets maar niet kunnen. Beetje tegenstrijdig he Bram! Je moet niet zo lopen zeiken knul!
DJ_Siesta
vind beetje jammer dat sommige mensen over "kenker" vallen. hoevaak zeg je wel niet tyfus, of tering, die ziekten waren 1000 x erger dan kanker (in omvang van hoeveelheid mensen die eraan overlijdt).

natuurlijk is kanker een ziekte die hedendaags nog veel voorkomt. maar juist door dat ze er weer tegenin gaan (kankerbestrijding) worden ze minder populair. Laat ze lekker geld inzamelen, en niet met muziek gaan bezighouden....

conclusie: van een mug een olifant maken
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Tuurlijk bram, als we het allemaal maar op jouw manier bekijken huh.:rolleyes:

En trouwens Bram....ik snap niet wat je allemaal wijs loopt te lullen want als remy mensen de ergste ziektes toewenst dan vind je het allemaal zo overdreven prachtig. Maar als iemand de ziekten vervormd in een liedje stopt dan vind je zoiets maar niet kunnen. Beetje tegenstrijdig he Bram! Je moet niet zo lopen zeiken knul!


:haha:
Tegenstrijdig, hoor wie het zegt :D
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
:haha:
Tegenstrijdig, hoor wie het zegt :D


New Wave wins, fatality, FLAWLESS VICTORY! :p
jp
Ok New Weef is aan de beurt
New Weef, alsof je dat niet wist
En ik dizz tot de mothering thread vol is
Heb pas wiet als ik plantjes inwissel
Dan ben ik pas stoned yo *uhh*, fo' shizzle
Je zeikt maar ik maak hou niet van dat soort grappen
Je zuigt aan m'n pik, op elke post zitten te happen
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
New Wave wins, fatality, FLAWLESS VICTORY! :p


Babality ;)
Tim81
Gisteravond op het Kasteelplein in Breda gooide zowel Marcella als Roog een remix van Erick E van 'Watskeburt' er in... Het nummer wordt dus ook in de dancescene snel opgepakt :p !
Djeebie
Heeft iemand hier toevallig de instrumentale versie van Watskeburt? Of weet iemand een link?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 
Privacy Statement