return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Airbeat One Festival (Nord Tyskland)
View this Thread in Original format
CJ InterCity
quote:
AIRBEAT ONE FESTIVAL

29-30 JULY 2005

Location: 19306 Neustadt-Glewe (Schwerin)
Mecklenburg-Vorpommern, Nord Tyskland


Area 1: Mainstage

Friday:
Kai Tracid (D - Frankfurt)
Yves Deruyter (BE - Belgien)
Ron van den Beuken (NL - Maastricht)
DJ Dean (D - Hamburg)
DJ Shog (D - Hamburg)
Dan Reaves (D - Berlin)
Krid P (D - Mönchengladbach)
Airbeat Project (D - Hamburg)
Money-G. (D - Hamburg)

Saturday:
Blank & Jones (D - Köln)
The Thrillseekers (UK - Manchester)
Rank 1 (NL - Amsterdam)
RMB 'live' (D - Düsseldorf)
DJ Scot Project (D - Frankfurt)
Tillmann Uhrmacher (D - Frankfurt)
Marcel Woods (NL - Eindhoven)
Misja Helsloot (NL - Rotterdam)
Andrew Bennett (D - Hamburg)
DJ Lee vs. Megara (D - Hamburg)
Money-G. (D - Hamburg)
Mario Dáli (D - Schwerin)

Area 2: Techno

Friday:
Torsten Kanzler (D - Berlin)
Frank Kvitta (D - Frankfurt)
Fengari (D - Berlin)
MIKE:EM (D - Neubrandenburg)
Ron Martin (Wittstock)
V.EX (D - Schwerin)
Tight (D - Schwerin)
Stuart & Varie (D - Brandenburg)

Saturday:
DJ Rush (USA - Chicago)
Marco Remus (D - Berlin)
Kean Sanders (D - Bochum)
Schramme (D - Berlin)
Sebastian Konrad (D - Berlin)
Diro (D - Schwerin)
Smasha (D - Boizenburg)
XL (D - Wismar)

Area 3: Hardstyle

Friday:
Zany (NL - Eindhoven)
Lady Tom (CH - Zürich)
Melanie di Tria (D - Bottrop)
The Beholder (NL - Rotterdam)
Da Core (D - Schwerin)
Slideout (D - Kiel)
NDB (D - Lüneburg)
M-Traxx vs. Davebase (D - Kiel)

Saturday:
MC Ruffian (NL - Amsterdam)
Luna (NL - Amsterdam)
Pavo (D - Haarlem)
Technoboy (IT - Bologna)
Max B. Grant (CH - Zürich)
Gary D (D - Oldenburg)
Creek (D - Wittenberge)
Ornator (D - Kiel)
T0B1 (D - Bad Segeberg)
X-Side (D - Lübeck)

Area 4: Tech-House / Elektro

Friday:
Markus Gardeweg (D - Hamburg)
Boris Dlugosch (D - Hamburg)
Sono DJ-SET & VOX (D - Hamburg)
Weidti (D - Lübeck)
Funkmode (D - Rostock)
Tommy Gun (D - Treptow)
Mecki Brothers (D - Brandenburg)
Marc N.A. (Schwerin)

Saturday:
Sonar vs. Aybee 'live' (D - Berlin)
Ron Tom (D - Berlin)
Speiche (D - Berlin)
Deph (D - Berlin)
AL (D - Brandenburg)
GKONE (D - Brandenburg)
Housewart (D - Brandenburg)
Ilja (D - Brandenburg)

Area 5: Psychedelic Trance

Saturday:
Shiva Chandra 'live' (D - Hamburg)
Neelix 'live' (D - Hamburg)
Magical (D - Hamburg)
Syncron (D - Schwerin)
Dekahn (D - Schwerin)
Naxos (D - Berlin)

More Informations: www.airbeat-one.de

Linan ser ganska grym ut (Steve, du kanske kan lägga in denna i party kalendern?) priset är 29 euro för helg-biljett inklusive camping-plats, och de har även dagsbiljetter om man inte vill stanna hela helgen: 15 euro fredag, 25 euro lördag :)

www.trancetrips.dk ska ordna en partybuss från Köpenhamn, ifall man inte orkar bila ner... låter minst sagt lockande :cool:
benni
ser inte alls dåligt ut ... priset är också jävligt billigt för hela denna linan 29 eur = 266 sek + camping

sen ligger Schwerin bara 60 km ifrån Rostock som inte tar lång tid att köra på Autobahn :)

ska du dit CJ?
Laszlo
30 euro och utanför rostock. detta är ju givet!
Funfrock
ser helt klart intressant ut :)
ScuL
jag kommer kanske också köra dit
CJ InterCity
Om någon ska bila så åker jag gärna med, kan lägga till bensinkostnad osv såklart. Blir det att åka själv så tar jag partybussen från Köpenhamn, men dit ska jag i varje fall :)

Har snackat lite med organisatörerna, verkar som om de ska få dit johan Gielen också... fast det är nog bara jag som bryr mig :p
ScuL
men om jag kör, kör jag från fel håll (från Holland) LOL :D
Glorie
jag är seriöst sjukt sugen på att dra på det här.. dra ihop en resa alltså.. typ fem el. 4 pers, hyra bil och åka ner. och att minst tre har körkort. Nån snäll som vill? vore grymt!
SWE_TRANCE
Gött att det är i norra tyskland!
70mil för att vara exakt här ifrån Borås.
Jag har räknat lite snabbt på det och ca 950:-/p inkl. resa, biljett och camping. (även båt Hbg-Helsingör, Rödby-Puttgarden)

Jag och tobo99 har preliminär-spikat detta. Bara fylla en bil så bär det av! Räcker egentligen att 2 personer har körkort. 70mil kör man ju utan problem själv på en dag.
Glorie
jag är väldigt på :D får jag åka med er eller? det vore gjutet för er känner jag oxå :P

SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Glorie
jag är väldigt på :D får jag åka med er eller? det vore gjutet för er känner jag oxå :P


Oj vad snabbt du svarade :)
Jag har redan "slängt ut ett par krokar" till kompisar.
Så jag inväntar på besked/intresse, men jag lovar att om det blir en plats över så är du given ;)
ScuL
Glöm inte att man få ta med sig en tält så man kan sova lite grann ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement