|
Airbeat One Festival (Nord Tyskland)
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |
| quote: | AIRBEAT ONE FESTIVAL
29-30 JULY 2005
Location: 19306 Neustadt-Glewe (Schwerin)
Mecklenburg-Vorpommern, Nord Tyskland
Area 1: Mainstage
Friday:
Kai Tracid (D - Frankfurt)
Yves Deruyter (BE - Belgien)
Ron van den Beuken (NL - Maastricht)
DJ Dean (D - Hamburg)
DJ Shog (D - Hamburg)
Dan Reaves (D - Berlin)
Krid P (D - Mönchengladbach)
Airbeat Project (D - Hamburg)
Money-G. (D - Hamburg)
Saturday:
Blank & Jones (D - Köln)
The Thrillseekers (UK - Manchester)
Rank 1 (NL - Amsterdam)
RMB 'live' (D - Düsseldorf)
DJ Scot Project (D - Frankfurt)
Tillmann Uhrmacher (D - Frankfurt)
Marcel Woods (NL - Eindhoven)
Misja Helsloot (NL - Rotterdam)
Andrew Bennett (D - Hamburg)
DJ Lee vs. Megara (D - Hamburg)
Money-G. (D - Hamburg)
Mario Dáli (D - Schwerin)
Area 2: Techno
Friday:
Torsten Kanzler (D - Berlin)
Frank Kvitta (D - Frankfurt)
Fengari (D - Berlin)
MIKE:EM (D - Neubrandenburg)
Ron Martin (Wittstock)
V.EX (D - Schwerin)
Tight (D - Schwerin)
Stuart & Varie (D - Brandenburg)
Saturday:
DJ Rush (USA - Chicago)
Marco Remus (D - Berlin)
Kean Sanders (D - Bochum)
Schramme (D - Berlin)
Sebastian Konrad (D - Berlin)
Diro (D - Schwerin)
Smasha (D - Boizenburg)
XL (D - Wismar)
Area 3: Hardstyle
Friday:
Zany (NL - Eindhoven)
Lady Tom (CH - Zürich)
Melanie di Tria (D - Bottrop)
The Beholder (NL - Rotterdam)
Da Core (D - Schwerin)
Slideout (D - Kiel)
NDB (D - Lüneburg)
M-Traxx vs. Davebase (D - Kiel)
Saturday:
MC Ruffian (NL - Amsterdam)
Luna (NL - Amsterdam)
Pavo (D - Haarlem)
Technoboy (IT - Bologna)
Max B. Grant (CH - Zürich)
Gary D (D - Oldenburg)
Creek (D - Wittenberge)
Ornator (D - Kiel)
T0B1 (D - Bad Segeberg)
X-Side (D - Lübeck)
Area 4: Tech-House / Elektro
Friday:
Markus Gardeweg (D - Hamburg)
Boris Dlugosch (D - Hamburg)
Sono DJ-SET & VOX (D - Hamburg)
Weidti (D - Lübeck)
Funkmode (D - Rostock)
Tommy Gun (D - Treptow)
Mecki Brothers (D - Brandenburg)
Marc N.A. (Schwerin)
Saturday:
Sonar vs. Aybee 'live' (D - Berlin)
Ron Tom (D - Berlin)
Speiche (D - Berlin)
Deph (D - Berlin)
AL (D - Brandenburg)
GKONE (D - Brandenburg)
Housewart (D - Brandenburg)
Ilja (D - Brandenburg)
Area 5: Psychedelic Trance
Saturday:
Shiva Chandra 'live' (D - Hamburg)
Neelix 'live' (D - Hamburg)
Magical (D - Hamburg)
Syncron (D - Schwerin)
Dekahn (D - Schwerin)
Naxos (D - Berlin)
More Informations: www.airbeat-one.de
|
Linan ser ganska grym ut (Steve, du kanske kan lägga in denna i party kalendern?) priset är 29 euro för helg-biljett inklusive camping-plats, och de har även dagsbiljetter om man inte vill stanna hela helgen: 15 euro fredag, 25 euro lördag :)
www.trancetrips.dk ska ordna en partybuss från Köpenhamn, ifall man inte orkar bila ner... låter minst sagt lockande :cool: |
|
|
| benni |
ser inte alls dåligt ut ... priset är också jävligt billigt för hela denna linan 29 eur = 266 sek + camping
sen ligger Schwerin bara 60 km ifrån Rostock som inte tar lång tid att köra på Autobahn :)
ska du dit CJ? |
|
|
| Laszlo |
| 30 euro och utanför rostock. detta är ju givet! |
|
|
| Funfrock |
| ser helt klart intressant ut :) |
|
|
| ScuL |
| jag kommer kanske också köra dit |
|
|
| CJ InterCity |
Om någon ska bila så åker jag gärna med, kan lägga till bensinkostnad osv såklart. Blir det att åka själv så tar jag partybussen från Köpenhamn, men dit ska jag i varje fall :)
Har snackat lite med organisatörerna, verkar som om de ska få dit johan Gielen också... fast det är nog bara jag som bryr mig :p |
|
|
| ScuL |
| men om jag kör, kör jag från fel håll (från Holland) LOL :D |
|
|
| Glorie |
| jag är seriöst sjukt sugen på att dra på det här.. dra ihop en resa alltså.. typ fem el. 4 pers, hyra bil och åka ner. och att minst tre har körkort. Nån snäll som vill? vore grymt! |
|
|
| SWE_TRANCE |
Gött att det är i norra tyskland!
70mil för att vara exakt här ifrån Borås.
Jag har räknat lite snabbt på det och ca 950:-/p inkl. resa, biljett och camping. (även båt Hbg-Helsingör, Rödby-Puttgarden)
Jag och tobo99 har preliminär-spikat detta. Bara fylla en bil så bär det av! Räcker egentligen att 2 personer har körkort. 70mil kör man ju utan problem själv på en dag. |
|
|
| Glorie |
| jag är väldigt på :D får jag åka med er eller? det vore gjutet för er känner jag oxå :P |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Glorie
jag är väldigt på :D får jag åka med er eller? det vore gjutet för er känner jag oxå :P |
Oj vad snabbt du svarade :)
Jag har redan "slängt ut ett par krokar" till kompisar.
Så jag inväntar på besked/intresse, men jag lovar att om det blir en plats över så är du given ;) |
|
|
| ScuL |
| Glöm inte att man få ta med sig en tält så man kan sova lite grann ;) |
|
|
|
|