|
[02.06.05] Armin op het Museumplein
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
Gepikt uit de Diva draad, verdiend wel een eigen draad.......overmorgen Armin op het Museumplein:
The summer is here and so the Dutch TV Station TMF has decided to throw a 3 day pool party in the centre of Amsterdam. During this pool party Armin van Buuren will record his 200th episode of 'A State of Trance'. Fresh FM will broadcast the recording a week later.
TMF will construct a pool and "fill it up" with girls in bikini's on the Museumplein, right in the centre of Amsterdam.
So come down to the Museumplein in Amsterdam this Thursday between 19:00 and 21:00 and see Armin. Entrance is FREE!
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| eieregooie |
| das dus 02-06-05 :p |
|
|
| jp |
Present. Als het maar niet te druks wordt :o
Bah weer een Armin draad :haha: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
das dus 02-06-05 :p |
Ja baas.... |
|
|
| jp |
| Hoe wordt het weer donderdag? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ja baas.... |
Ik vonnet nogal een verschil :p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik vonnet nogal een verschil :p |
Ben ook niet helemaal wakker....locatie was ook verkeerd in de titel...... |
|
|
| Roger |
| ja kom op eens.. moet ik weer naar adam zo blijven we bezig:p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Roger
ja kom op eens.. moet ik weer naar adam zo blijven we bezig:p |
Zo dacht ik er ook over maar ja we motten wel als we Armin willen zien :toocool:
Gaat lekker een keer relaxt vanuit me werk met de trein. Holland Spoor toch voor de deur......:) |
|
|
| Daveje |
| laat het nou net klote weer zijn op die 3 dagen...:mad: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Daveje
laat het nou net klote weer zijn op die 3 dagen...:mad: |
Donderdag => 40% kans op zon, 50% op regen en maximum temp 18 graden..... |
|
|
| jp |
| Doe je een regenjas aan :rolleyes: |
|
|
|
|