return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Johan Gielen: Dit kan echt niet!!!!
View this Thread in Original format
tijs08
Ik had niks te doen dus ff dit nrtje uit de liveset van gielen at dance event in amsterdam geknipt!

ligt het nou aan mij of is dit echt een vreselijk KUT nummer

greetzz
tijs08
kan ik hier wel een nummer attachen?
tijs08
hier is tie dan
Mysteric
snel weer deleten dat sampletje...

wat een bagger!
!_PeTrUs_!
Aan de ene kant klinkt het wel maar aan de andere kant ook weer helemaal niet.

Sja OK, het is gewoon zwaar bagger!!!!!!!!!1
mido
Sjah wat moet ik hier op zeggen?

Het is in ieder geval zeker geen plaat die ik zou kopen. :D :D
Little Theseus
SHRIEK!!!!
Khad mn geluid te hard aanstaan, zijn mn ramen nog heel???:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Khoop dat dat voldoende zegt :D
Blik
ehh ja, wat moet ik zeggen......

het is slecht, en niet zo'n beetje ook!!!!
Optimus Trance
[lair mode]

Owww, wat een lekker nummer is dit zeggggg!!!!
Wie heeft de volledige versie van dit nummer, ik wil m hebben!!!:D

[/liar mode]

WAT EEN APENUMMER ZEG
(met alle respect voor de apen overigens)
Flipper01
Nou meneer Gielen heeft dit iet zo goed aangepakt..

Behoorlijk bagger nummer, vooral dat begin :whip:

Biohazard
:eyes: aaaah my virgin ears!!!!!

jezus wat een nummer zeg, te vals voor woorden
Wie draait deze ??? Ik weet dat gielen kut is maar dit?? No way
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Optimus Trance


WAT EEN APENUMMER ZEG
(met alle respect voor de apen overigens)


Dank dank
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement