|
NLTA dj contest (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Nog 1 plekkie te vergeven voor een dj... de rest zal moeten w88 op het reservebankje voor als iemand uitvalt :) |
Heb me juist komen inschrijven ;) |
|
|
| Real |
Ale ik zit er ook in.
Kben es benieuwd |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
als het maar "live" gemixed wordt hebben we besloten dit keer
Dus niet knip en plak werk met wat tracks waar je tijden over kan doen, :D
|
Och, laat dat laatste nu net mijn voorwaarde zijn voor een perfecte set, waar de beatmixing hoorbaar perfect is, de uplifting trance tracks op elkaar afgestemd zijn en equalisation die de overgangen zo non-agressief mogelijk maakt, maar dan ook zo goed als onhoorbaar maakt; dat is nu net mijn idee van een perfecte set.
Niet dat ik dat kan maken, hé :wtf: |
|
|
| Glaniskanis |
Daar was ik vroeger ook een kei in... maar sinds ik met Ableton Live mn dingetjes doe is die tijd voorgoed achter me :D
Duurde me ook sowieso te lang om over een mix te doen toentertijd dus wat dat betreft ben ik wel blij met die nieuwe ontwikkeling :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Dus who's in van de Beta's? Real, Xilver en mezelf? |
|
|
| Real |
| quote: | DJ's (25/25)
ahp2002
Bailey
Chicane
Cosmic
Ding Chavez
DJ D-Man
DJ Siesta
DJ Spare
djdavid
eieregooie
ElSandro
Glaniskanis
Jasperovitsj
Lynxx
mahwang
MennoB
Raoel
Real
sndh
subtrance
Theseus
tijs08
TranceFool
Wilkman
Xilver |
Daar lijkt het idd op. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ze zoeken ook nog enkele (3 of 4) BETA-juryleden voor de contest. Alles wat je daarvoor moet doen is een paar mixjes downloaden en beoordelen, dus iemand interesse? :) |
|
|
| Kaidreas |
| jep ik wil wel jureren... :cool: |
|
|
| Djeebie |
| Mooi zo :) Hoe meer zielen hoe meer vreugd! |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Ik wil er ook wel een paar reviewen, np. |
|
|
|
|