|
NLTA dj contest (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Real
Wat bedoelt ge precies?
|
Dat niemand zelfs mag weten in welke groep ge zijt onderverdeeld :) |
|
|
| Real |
Ahzo. :)
Dan zwijg ik compleet vanaf nu. :p |
|
|
| Real |
Hoera, kheb de eerste ronde overleefd. :)
Wel zeer verrassend dat ei er nu al uit vliegt, dat moet een zeer sterke poule geweest zijn, denk ik. :confused:
Tracklistssss ! |
|
|
| Glaniskanis |
ei had gewoon niet zoveel tijd... net als ik! :whip:
Hopelijk komt er snel na deze contest weer een nieuwe opzet voor een mixcontest zodat ik dan eindelijk alles uit de kast kan gooien met zeeen vrije tijd (hoop ik) :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
ei had gewoon niet zoveel tijd... net als ik! :whip:
|
Ik heb de mijne ook maar in 1 keer opgenomen, zonder voorbereiding, en ik ben er toch bij :p
Nu ja, bij Ei was het echt wel een close call blijkbaar :)
Je tracklist zag er anders wel lekker uit, kan je het mixje niet ergens beschikbaar stellen? :) |
|
|
| Glaniskanis |
jawellll ff fixen straks
[edit]
Hiero kan mn mixje gedownload worden dus
http://tinyurl.com/bpgfp
01. Tone Depth Feat Matt Shapiro - To The Moon (5AM Chillout Mix) /w Madoka - Drift (Roel H Mix)
02. Madoka - Drift (Roel H Mix)
03. Lens - Let The Light In (Jaytech Mix) /w Madoka - Drift (Roel H Mix) /w Armin Van Buuren Vs Gabriel & Dresden - ZoCalo
04. Way Out West - Don't Forget Me (Way Out West's Clifton High Vocal Mix) /w Hugg & Pepp - Snabeln (Tom Morgan Edit)
05. Hugg & Pepp - Snabeln (Tom Morgan Edit)
06. Freeform Five - Electromagnetic (Tiefschwarz Dub)
07. 16 Bit Lolita's - Between U (Mix 1)
08. Superfaktor - I Don't Care (Ricky Ryan & Tom Morgan Edit)
09. DJ Tarkan & Dammex - In A Dream
10. Buy Now - For Sale
[/edit] |
|
|
| Phortastic |
^ rete vette mix is dat Glannie. Very tight :cool:
enige track die ik niet ownage vond is track 8, rest was super en mixing was ook top. Ik snap eerlijk gezegd niet dat je hier niet mee door was :rolleyes:
dan moet de rest wel echt ongelooflijk OMFG geweest zijn ofzo :o
PS: die voorlaatste track man :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
en dan for sale als afsluitende knaller is helemaal top :D |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Phortastic
^ rete vette mix is dat Glannie. Very tight :cool:
enige track die ik niet ownage vond is track 8, rest was super en mixing was ook top. Ik snap eerlijk gezegd niet dat je hier niet mee door was :rolleyes:
dan moet de rest wel echt ongelooflijk OMFG geweest zijn ofzo :o
PS: die voorlaatste track man :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
en dan for sale als afsluitende knaller is helemaal top :D |
Prog wordt volgens mij niet zo sterk geapprecieerd door deze jury.
Moest ik jureren, ik zou (bewust of onbewust) ook sneller geneigd zijn om trance naar de volgende ronde te sturen, en prog uit de contest te smijten. :p
Dit is gewoon m'n instinct, ik heb niks tegen prog ofzo, kom nu niet in m'n brievenbus pissen. |
|
|
| Phortastic |
| /me zoekt reals brievenbus... |
|
|
| Jasperovitsj |
De NL-ta's (waaruit het merendeel van de jury bestaat) zijn iets meer openmindend of toch progminded dan de meeste Beta's :) (nee, ik veroordeel niemand, das gewoon een vaststelling ;))
En prog wordt wel geapprecieerd hoor, zeker de helft van de overgebleven mixes zijn ietwat proggy denk ik :)
En ik heb Glannie's mix nog niet gehoord, maar het verbaasde mij ook dat hij al afgevallen is, net zoals Ei trouwens. :conf:
Het geeft anders wel aan dat alles echt volkomen objectief verloopt... |
|
|
| Glaniskanis |
Haha tnx voor de support jongens
Was zelf ook gewoon niet echt tevreden met de mix hoor... ik heb vrijwel alleen lopen volume mixen... weinig eq'ing en weinig effecten... wel veel met loopjes gewerkt ofcourse maar daarvan is de kunst natuurlijk dat je niet merkt dat het een loop is en dat het lijkt alsof het bij de track zelf hoort :)
Ik was gewoon van plan om nog een echt goeie mix op te nemen en dit was maar een test dus ik had al niet zoveel goeie hoop :)
Inderdaad natuurlijk goed om te zien dat alles objectief gebeurd, maar de volgende keer zorg ik zeker dat ik een dijk van een set heb klaarstaan zodat ik er iig niet de 1e ronde uitvlieg :)
iig blij om te horen dat de mix toch nog in de smaak valt :) |
|
|
| Real |
Buh, effecten, loopjes...
Dat kán ik zelfs niet gebruiken. :) |
|
|
|
|