|
NLTA dj contest (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| raoel |
Ik heb zojuist de defnitieve topic geopent voor de mix contest.
Zie hier:
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=271832
Iedereen dient zijn deelname te bevestigen. Ik neem aan dat het voldoende is om alleen hier in het belgisch forum te posten dat dit nodig is. Zal er geen nieuwe topic voor openen. |
|
|
| Real |
Oh boy oh boy :D
Net men mixje opgenomen voor de NLTA contest, en ik ben er zééérrrr tevreden over (denk ik, zo meteen nog es beluisteren :) )
Misschien haal ik de 2e ronde wel :toothless |
|
|
| Xilver |
| Owja moet da ook nog doen |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Xilver
Owja moet da ook nog doen |
Deadline is morgen :) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Real
Deadline is morgen :) |
, da lukt nimeer denk'k...
Nog proberen morgenavond misschien |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik heb het ook pas net kunnen mixen, en tot overmaat van ramp skipte de naald bij een plaat. Dus als ik tijd heb morgen nog eens overdoen, anders zal het zo maar moeten :) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Xilver
, da lukt nimeer denk'k...
Nog proberen morgenavond misschien |
Ik heb zo de indruk dat die deadline misschien nog uitgesteld zou kunnen worden.
Der zouden namelijk tot nu toe amper mixen geupload zijn.
Mijn mixje klinkt IMO dus wel zeer goed, ge hoort me wel 1 keer ff serieus bijpitchen maar puh :o
Ik zie het zitten :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik denk in ieder geval niet dat ze de deadline langer dan 1 dag zullen verplaatsen, want anders komt het hele systeem op de helling te staan. :)
Nu ja, there's always tomorrow, en als hij morgen om middernacht binnen is valt het nog altijd binnen de deadline hé :p
En ik zie het ook best zitten eigenlijk, buiten de naald-skip slechts 1 overgang die iets minder was, voor de rest allemaal naadloze overgangen van 2 minuten of langer :p :toothless
*probeert schrik aan te jagen :o * |
|
|
| Real |
Moest het iemand interesseren:
| quote: | Originally posted by Phortje
Poule A
Mixes: 1,6,11,16
Juryleden: @win, dj cresto, muppy, belgian bonzai
Poule B
Mixes: 2,7,12,17
Juryleden: asperge, djeebie, nwopper
Poule C
Mixes: 3,8,13,18
Juryleden: bashvh, fkwebeman, roger
Poule D
Mixes: 4,9,14,19
Juryleden: bouma bros, kaidreas, snuggle
Poule E
Mixes: 5,10,15,20
Juryleden: creamfields23, moogwai, visje
De juryleden hebben allemaal een PM van me gekregen met de details voor het downloaden van de mixes. De beoordelingen moeten uiterlijk volgende week maandag binnen zijn, dan komt de tweede ronde!
Van elke poule gaan de twee beste mixes door. |
Ik zit volgens mij al zeker niet in poule A, want @win heeft al gezegd dat hij geen enkel Trance-mixje heeft.
Belgian Bonzai omkopen zal niet lukken dus. Ik wil men Pio CDJ1000's terug. :nervous: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Real
Moest het iemand interesseren:
Ik zit volgens mij al zeker niet in poule A, want @win heeft al gezegd dat hij geen enkel Trance-mixje heeft.
Belgian Bonzai omkopen zal niet lukken dus. Ik wil men Pio CDJ1000's terug. :nervous: |
was het niet de bedoeling om objectiviteit te behouden? Er zitten ook Belgische juryleden die dit hier lezen ;) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by djcresto
was het niet de bedoeling om objectiviteit te behouden? Er zitten ook Belgische juryleden die dit hier lezen ;) |
Wat bedoelt ge precies?
Kheb hem niet écht Pio's gegeven he. :p |
|
|
|
|