return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Monday Bar Sommar (pg. 2)
View this Thread in Original format
Gate 42
Krome! Fan va fett! Helt solklart att man är där då!

Fast nu ska man först se fram emot Özze + JB på måndag. Är riktigt laddat faktiskt, känns tomt i alkotarmen så här eftermidsommar :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Gate 42
Krome! Fan va fett! Helt solklart att man är där då!

Fast nu ska man först se fram emot Özze + JB på måndag. Är riktigt laddat faktiskt, känns tomt i alkotarmen så här eftermidsommar :D

Fan värsta är att jag ska upp å jobba dagen efter ! Måste försöka få halva dagen ledig på tisdagen !!! :wtf:
keddo
nej fan sluta, måste ju fixa med flytten på månad ju :\hade velat se krome och mull... FAN!
Gate 42
quote:
Originally posted by keddo
nej fan sluta, måste ju fixa med flytten på månad ju :\hade velat se krome och mull... FAN!


Krome och Mull är inte nu på månad (4:e juli) utan kommer lira längre fram, tidigast måndag om 3 veckor, 18:e juli... Så om du inte vill höra Özze eller Jhonny Boy så kan du lugnt flytta på måndag ;)
Aendy
YES!!!!! Faen va gott, jag måste ändå till Stockholm på måndag för att gå på möte, vilken tajming, Johnny Boy äger!
SteveTranz4ever
Eddie Cabrera var den sista där som jag inte kom på så alltså...

måndag 4 juli
- Özgur Can
- Johnny Boy (4 decks)



måndag 11 juli
- Inkfish
- David West


måndag 18 juli
- Henrik Tornberg
- Eddie Cabrera


måndag 25 juli
- Thomas Krome
- Joel Mull





Har uppdaterat första posten.
SteveTranz4ever
Vilka ser jag ikväll ?

Jag ska dit !


- Steve
Aendy
Jag ska dit...åker nu och hoppas på gratis inträde...
SteveTranz4ever
Mina pics ligger nu uppe på Liquidsunset.org :gsmile:




moolow
Det var grymt i Måndags. Özgür bjöd på sig själv, det var verkligen skitkul! Grym electrofeelings över hela dansgolvet.
Johnny boy körde riktigt sköna gamla tranceklassiker med technoinlägg. Älskar Tiësto's remix av Delerium - Silence, får aldrig nog av den :D


Tack för en underbar kväll!

SteveTranz4ever
Då var det dags igen då !

David får man bara inte missa !!!!!

Vilka fler ser jag ikväll ?
SwedeTrance
Hade gärna varit i Stockholm ikväll men har flugit från Gbg 5ggr redan i år för Mondaybars fester... Så idag var det lite segling istället i Bohusläns skärgård som gällde! Berätta gärna hur det var...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement