|
Monday Bar Sommar (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Gate 42 |
Krome! Fan va fett! Helt solklart att man är där då!
Fast nu ska man först se fram emot Özze + JB på måndag. Är riktigt laddat faktiskt, känns tomt i alkotarmen så här eftermidsommar :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Gate 42
Krome! Fan va fett! Helt solklart att man är där då!
Fast nu ska man först se fram emot Özze + JB på måndag. Är riktigt laddat faktiskt, känns tomt i alkotarmen så här eftermidsommar :D |
Fan värsta är att jag ska upp å jobba dagen efter ! Måste försöka få halva dagen ledig på tisdagen !!! :wtf: |
|
|
| keddo |
| nej fan sluta, måste ju fixa med flytten på månad ju :\hade velat se krome och mull... FAN! |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by keddo
nej fan sluta, måste ju fixa med flytten på månad ju :\hade velat se krome och mull... FAN! |
Krome och Mull är inte nu på månad (4:e juli) utan kommer lira längre fram, tidigast måndag om 3 veckor, 18:e juli... Så om du inte vill höra Özze eller Jhonny Boy så kan du lugnt flytta på måndag ;) |
|
|
| Aendy |
| YES!!!!! Faen va gott, jag måste ändå till Stockholm på måndag för att gå på möte, vilken tajming, Johnny Boy äger! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Eddie Cabrera var den sista där som jag inte kom på så alltså...
måndag 4 juli
- Özgur Can
- Johnny Boy (4 decks)
måndag 11 juli
- Inkfish
- David West
måndag 18 juli
- Henrik Tornberg
- Eddie Cabrera
måndag 25 juli
- Thomas Krome
- Joel Mull
Har uppdaterat första posten. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Vilka ser jag ikväll ?
Jag ska dit !
- Steve |
|
|
| Aendy |
| Jag ska dit...åker nu och hoppas på gratis inträde... |
|
|
| moolow |
Det var grymt i Måndags. Özgür bjöd på sig själv, det var verkligen skitkul! Grym electrofeelings över hela dansgolvet.
Johnny boy körde riktigt sköna gamla tranceklassiker med technoinlägg. Älskar Tiësto's remix av Delerium - Silence, får aldrig nog av den :D
Tack för en underbar kväll! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Då var det dags igen då !
David får man bara inte missa !!!!!
Vilka fler ser jag ikväll ? |
|
|
| SwedeTrance |
| Hade gärna varit i Stockholm ikväll men har flugit från Gbg 5ggr redan i år för Mondaybars fester... Så idag var det lite segling istället i Bohusläns skärgård som gällde! Berätta gärna hur det var... |
|
|
|
|