|
Monday Bar Sommar (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Då var det dags igen då !
David får man bara inte missa !!!!!
Vilka fler ser jag ikväll ? |
Ledsen jag sviker dig Steve men jag är inte i stan... |
|
|
| Try |
| Vilka är det som kommer imorgon då? En annan har visst fått gratis inträde varenda måndag resten av sommaren, så jag lär dyka upp ganska ofta =) |
|
|
| staz |
| ja & keddo kanske kommer |
|
|
| staz |
grymt drag! lyckad danskväll helt klart.
låtar ja minns:
dark monks - insane (nån remix)
johan gielen - flash
avanto - the flute (nån remix)
motorcycle - atrc (armin remix)
a&b - no one on earth (g&d remix)
hej svejs |
|
|
| AC. |
Hade skitkul igår! :D
Tack för förfesten staz! =)
Ungefär samma låtar jag kommer ihåg från kvällen. Var Steve Murano Vocal remixen på insane. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Pics finns nu uppe på Liquidsunset från den 11/7 då David West och Inkan lirade på Monday Bar.
Kenny på Liquid som fotat |
|
|
| Funfrock |
| kommer antagligen till stockholm på måndag efter en sväng på åland nu i helgen. inte omöjligt att jag stannar och kollar Krome om det löser sig med boende. |
|
|
| Vizay |
| jag pjox å en polare till kommer ikväll å festar loss lite :D |
|
|
| Aendy |
| Visst var det typ gratis inträde till de här festerna? Även om jag inte är technobuff så tänkte jag kolla och checka ut läget... |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by staz
ne 100 kr |
Är det sanning? Varför fick jag för mig att det var gratis? Jag pyntade inget första gången, när Özze och JB spelade... |
|
|
| Aendy |
| Oavsett, kommer man få se fler SWETA:s ikväll? |
|
|
|
|