|
Monday Bar Sommar (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| staz |
^^
för på premiärkvällen vare gratis för de första 500 besökarna.
jo visst vare en del ta's,, närmare bestämt jag, keddo, funfrock, aendy, daniey, vizay..
missa ja nån?
bra röj iaf, på kromes set! hade dock vart nice om de var stenhårt hela tiden... d mjuknade till lite för mkt ibland tyckte jag. |
|
|
| keddo |
| quote: | Originally posted by staz
^^
för på premiärkvällen vare gratis för de första 500 besökarna.
jo visst vare en del ta's,, närmare bestämt jag, keddo, funfrock, aendy, daniey, vizay..
missa ja nån?
bra röj iaf, på kromes set! hade dock vart nice om de var stenhårt hela tiden... d mjuknade till lite för mkt ibland tyckte jag. |
+ pjox också
grymt fet kväll iaf, lite segt när mull lirade (dock skönt) men när krome kom igång så vare grymt dansvänligt. |
|
|
| Funfrock |
Kul att träffa lite TAs :)
Var lite småtrött efter helgen men Krome fick igång benen mig rätt bra med sin grymma musik.
Mindre kul att gå hem i spöregn efteråt dock :eek: |
|
|
| Cham |
| quote: | Originally posted by staz
^^
för på premiärkvällen vare gratis för de första 500 besökarna.
jo visst vare en del ta's,, närmare bestämt jag, keddo, funfrock, aendy, daniey, vizay..
missa ja nån?
bra röj iaf, på kromes set! hade dock vart nice om de var stenhårt hela tiden... d mjuknade till lite för mkt ibland tyckte jag. |
Noah, så jag var inte där :S? |
|
|
| staz |
| LoL :) sorry mate du postar så sällan så ja tänkte inte på att du va med i den exklusiva klubben ;) |
|
|
| Aendy |
| Lägg av... inte techno igen... Först lirar han på fyra spelare, nästa gång man ser honom har han handen i bandage... Orsak och verkan angående Johnny Boy eller? |
|
|
| Gate 42 |
Var helt ok igår måste jag säga.
Blev tvungen att sticka efter Airbase eftersom jag skulle upp och jobba kl 5:00 igen (fick 2½ timme's sömn :nervous: ). |
|
|
| SteveTranz4ever |
Var inte på festhumör igår men jag tog mig dit iaf och fotade...
Träffade Gate42, Fred Acler, Pjox, Vizay, Aendy, Staz, Keddo... |
|
|
| Vizay |
| va helt okej tillställning igår bortsett från det urkassa ljudet, vette tusan va som hade hänt men de va såpass låg volym så jag kunde stå mitt på dansgolvet utan öronproppar iaf vilket inte är vanligt när mondaybar har med sin egna rigg. Hade dom pajjat något? |
|
|
| mr_fisken |
| kommer ni ikväll?:rolleyes: |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
kommer ni ikväll?:rolleyes: |
Med tanke på hur sliten jag varit hela dagen på jobbet idag och hur enormt seg morgondagen ser ut så får jag nog banga på hjälten Johnny ikväll... |
|
|
|
|