|
Dj Jean raakt rijbewijs kwijt.
|
View this Thread in Original format
| robin |
| quote: |
Dj Jean mag het autorijden voorlopig aan anderen over laten. De dj werd gisteren tussen Haarlem en Bloemendaal aan Zee aangehouden omdat hij veel te hard reed. Hij kon ter plekke zijn auto en rijbewijs inleveren.
De artiest uit Almere was onderweg naar een optreden in een strandtent. Dj Jean (37), een pseudoniem van Jan Engelaar, is vooral bekend van het nummer The Launch, waarmee hij een paar jaar geleden een grote hit scoorde. |
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| MaGiK54 |
| Geniale .......:haha: :haha: :haha: |
|
|
| BaRTeZ |
| respect teh drivin' skillzzzzzz |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by total woot
it :D |
weet je wel... |
|
|
| sndh |
| zo dan gebruikte ie zeker 2 banen, want dat stuk (de zeeweg) op 1 baan met 80 is al nauwelijks te doen ::eek: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by sndh
zo dan gebruikte ie zeker 2 banen, want dat stuk (de zeeweg) op 1 baan met 80 is al nauwelijks te doen ::eek: |
Das zeker een klote weg om flink het gas op te trekken ja.... |
|
|
| raoel |
| Nu zal hij voortaan door 16 jarige meisjes achterop de scooter naar zijn gigs worden gebracht ;) |
|
|
| Muppy |
aaaight das flink minder voor m...
weet je wel:D |
|
|
| Teknikol |
| lol wat een apie, na dat filmpje verbaasd me dit uiteraard niets. it! |
|
|
|
|