return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
Moto Racer 3!
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
סוף סוף זה יצא ואני תוך 4 שעות מהפוסט הזה יש לי אותו

איזה כיף היה לחזור הביתה והתיכון ב10:00

אחרי שהיה לי רק שיעור אחד אז התפלחתי הביתה יש מצב שאני יכול לעלות לאף טי פי אבל זה יקח לכם הרבה זמן אז אני יכול לסדר את זה אולי באף טי פי אחר

אגב מה דעתכם על החתימה שלי?
Dj-2TaLL
אני לא אוהב את המשחק הזה...
אני עכשיו משחק קומנדוס, אחרי זה אני יתחיל רד אלרט 2 במודם...
יהיה צחוים...
:)

וחתימה שלך לא מה שתארתי...
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
אני לא אוהב את המשחק הזה...
אני עכשיו משחק קומנדוס, אחרי זה אני יתחיל רד אלרט 2 במודם...
יהיה צחוים...
:)

וחתימה שלך לא מה שתארתי...


המשחק לא פועל! פעולה בלתי חוקית
nucked!
שונא שזה קורה!

ומה זתומרת לא מה שתארתי?
Dj Moriano
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


המשחק לא פועל! פעולה בלתי חוקית
nucked!
שונא שזה קורה!

ומה זתומרת לא מה שתארתי?


אני לא יודע מה עם נמרוד אבל
לך יותר מתאים איזה סיגנצ'ר עם בין לאדן או איזה ערבי אחר...
Gil Shwarts
אני, אישית, מזמין כל אחד
שחושב שיכול לנצח את אלוף העולם לשעבר במשחק
Red Alert
לנסיון נגדי...

אני יודע שאתם לא מאמינים לי שהייתי מקום ראשון והפתרון היחיד הוא להוכיח לכם בכך שאני יפתח לאחד ואחד מכם ת'תחת :)
Ariels
אני פורש מראש
...אני מוותר על ההנאה הכרוכה בפתיחת תחת
Dj Black
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אני, אישית, מזמין כל אחד
שחושב שיכול לנצח את אלוף העולם לשעבר במשחק
Red Alert
לנסיון נגדי...

אני יודע שאתם לא מאמינים לי שהייתי מקום ראשון והפתרון היחיד הוא להוכיח לכם בכך שאני יפתח לאחד ואחד מכם ת'תחת :)




מי שרוצה שיבוא גם נגדי
למרות שאני לא יודע אם אני טוב או לא....
:D
Ariels
quote:
Originally posted by Dj Black




מי שרוצה שיבוא גם נגדי
למרות שאני לא יודע אם אני טוב או לא....
:D


אז שחק נגד גיל ותספרו לנו מה היתה תוצאה בסוף
:D
Gil Shwarts
אני לא מוצא ת'דיסק של RA2
וגם יש לי ת'גרסה הפרוצה ואין לי מודם...
אלה כמה בעיות קריטיות :)

אבל אני מוכן לשחק נגדו RA1 אם הוא ישיג אותו איכשהו
Ariels
בהצלחה לכם

MoSH_MaN
אני שונא כאלה משמחקים

RTS
לא התחום שלי,היה משחק אחד ששיחקתי אבל רק אחר
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אני לא מוצא ת'דיסק של RA2
וגם יש לי ת'גרסה הפרוצה ואין לי מודם...
אלה כמה בעיות קריטיות :)

אבל אני מוכן לשחק נגדו RA1 אם הוא ישיג אותו איכשהו



אני רוצה לשחק נגדך

ויש לי שאלה
אפשר לשחק אם לשנינו יש ADSL???

דרך דירקט אי פי??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement