|
Moto Racer 3!
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
סוף סוף זה יצא ואני תוך 4 שעות מהפוסט הזה יש לי אותו
איזה כיף היה לחזור הביתה והתיכון ב10:00
אחרי שהיה לי רק שיעור אחד אז התפלחתי הביתה יש מצב שאני יכול לעלות לאף טי פי אבל זה יקח לכם הרבה זמן אז אני יכול לסדר את זה אולי באף טי פי אחר
אגב מה דעתכם על החתימה שלי? |
|
|
| Dj-2TaLL |
אני לא אוהב את המשחק הזה...
אני עכשיו משחק קומנדוס, אחרי זה אני יתחיל רד אלרט 2 במודם...
יהיה צחוים...
:)
וחתימה שלך לא מה שתארתי... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אני לא אוהב את המשחק הזה...
אני עכשיו משחק קומנדוס, אחרי זה אני יתחיל רד אלרט 2 במודם...
יהיה צחוים...
:)
וחתימה שלך לא מה שתארתי... |
המשחק לא פועל! פעולה בלתי חוקית
nucked!
שונא שזה קורה!
ומה זתומרת לא מה שתארתי? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
המשחק לא פועל! פעולה בלתי חוקית
nucked!
שונא שזה קורה!
ומה זתומרת לא מה שתארתי? |
אני לא יודע מה עם נמרוד אבל
לך יותר מתאים איזה סיגנצ'ר עם בין לאדן או איזה ערבי אחר... |
|
|
| Gil Shwarts |
אני, אישית, מזמין כל אחד
שחושב שיכול לנצח את אלוף העולם לשעבר במשחק
Red Alert
לנסיון נגדי...
אני יודע שאתם לא מאמינים לי שהייתי מקום ראשון והפתרון היחיד הוא להוכיח לכם בכך שאני יפתח לאחד ואחד מכם ת'תחת :) |
|
|
| Ariels |
אני פורש מראש
...אני מוותר על ההנאה הכרוכה בפתיחת תחת |
|
|
| Dj Black |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אני, אישית, מזמין כל אחד
שחושב שיכול לנצח את אלוף העולם לשעבר במשחק
Red Alert
לנסיון נגדי...
אני יודע שאתם לא מאמינים לי שהייתי מקום ראשון והפתרון היחיד הוא להוכיח לכם בכך שאני יפתח לאחד ואחד מכם ת'תחת :) |
מי שרוצה שיבוא גם נגדי
למרות שאני לא יודע אם אני טוב או לא....
:D |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Dj Black
מי שרוצה שיבוא גם נגדי
למרות שאני לא יודע אם אני טוב או לא....
:D |
אז שחק נגד גיל ותספרו לנו מה היתה תוצאה בסוף
:D |
|
|
| Gil Shwarts |
אני לא מוצא ת'דיסק של RA2
וגם יש לי ת'גרסה הפרוצה ואין לי מודם...
אלה כמה בעיות קריטיות :)
אבל אני מוכן לשחק נגדו RA1 אם הוא ישיג אותו איכשהו |
|
|
| MoSH_MaN |
אני שונא כאלה משמחקים
RTS
לא התחום שלי,היה משחק אחד ששיחקתי אבל רק אחר |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אני לא מוצא ת'דיסק של RA2
וגם יש לי ת'גרסה הפרוצה ואין לי מודם...
אלה כמה בעיות קריטיות :)
אבל אני מוכן לשחק נגדו RA1 אם הוא ישיג אותו איכשהו |
אני רוצה לשחק נגדך
ויש לי שאלה
אפשר לשחק אם לשנינו יש ADSL???
דרך דירקט אי פי?? |
|
|
|
|