return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Slechte nummers die (jammergenoeg) wel zijn gereleased (pg. 2)
View this Thread in Original format
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Bertn
ik vond die behoorlijk goed in den tijd :)

ja, ik ook, vind het een vreemde keuze maja, ieder z'n goesting é
InTeXoR
quote:
Originally posted by Bertn
welnee, ik bedoelde:

als origineel was traffic gewoon bedoeld als korte inleiding bij de track "faithfulness" van skin, voor een live performance. hij kreeg echter zodanig veel reactie op dat hij traffic heeft uitgebouwd tot een gans KUTnummer... en het PRACHTIGE faithfulness is nooit een echte hit geworden, hoewel ik dat één van zijn beste producties vind van de laatste jaren (maar daar zal de prachtige stem van Skin wel voor iets tussenzitten;) )

draait ge het niet een beetje om? want traffic is toch een kopie van dat nummer psykofuk van ik-weet-niet-meer-wie, dus veel uitwerken was er al niet meer aan. die intro van faithfulness is eerder op dat "geleende" nummer gebaseerd dan andersom lijkt me.

nuja ben aant mierenneuken waarschijnlijk :) kan die plaat echt niet meer horen, maar de eerste keren dat ik hem hoorde vond ik het nog wel OK. je geraakt het gewoon zo rap beugehoord, maar dat kan je van zoveel platen zeggen. platen die je blijft goed vinden door de jaren heen zijn toch maar zeldzaam imo.

wat ook niet had moeten worden uitgebracht: de meeste releases van jumper records :D :D
Zehra
Bertn heeft gelijk, hoewel het misschien niet zo duidelijk is ;)

De plaat Traffic (inderdaad gewoon schaamteloos overgenomen van Psykofuk van Sean Dyson) was oorspronkelijk een soort van intro van een minuutje ofzo, speciaal gemaakt voor zijn live performance op de TMF Awards van weet ik veel wanneer. Of zo leek het althans. Want meer dan die 1 minuut is er ook niet gespeeld op de Awards, en het was echt de eerste keer dat Traffic gespeeld werd. Na die intro kwam dan meteen en aansluitend de Tiesto remix van Faithfulness. Na die performance dacht dan ook iedereen dat het om één nummer ging, en ik kan me zelfs herinneren dat het toen een tijd als "Tiesto - Ten" door het leven is gegaan. De hype was enorm, en misschien is het daarom dat Tiesto van die Traffic sample een volle track heeft gemaakt vanwege het hitpotentieel. Of misschien was hij al van in het begin van plan om er een volle track van te maken en was die intro op de TMF Awards gewoon een teaser, who knows? :)
Feit is gewoon dat het de eerste keer gespeeld is geweest op de TMF Awards, en door aansluitend Faithfulness te draaien is de verwarring ontstaan. Maar in hoeverre beide tracks elkaar beïnvloed hebben weet ik ook niet :)

BTW:

Felix Project - Is there anyone on the floor

:whip: :nervous:
Bertn
quote:
Originally posted by Zehra
Bertn heeft gelijk

:cool:
Freezel
De tig 200x remakes, remixen, edits etc etc etc. Voegen echt in 99% van de gevallen totaal niks toe aan de originele release en remixen van die tijd.
teknasia
veeeeeeeeel r&b tracks
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Zehra
BTW:

Felix Project - Is there anyone on the floor

:whip: :nervous:

ne mens luistert dan om het jaar nog eens naar de radio, kiest dan maar topradio en wat vragen die mongs dan constant aan ...
na 3 keer op een avond knal je je radio gewoon buiten, thrust me

afschuwelijk die plaat
X-Tune
Alle nummers die te bekend zijn geworden en iedereen kent. Ik hou van exclusiviteit. "As the rush comes" vond ik gewoon schitterend, totdat ik merkte dat mijn 12-jarig buurmeisje het ook had ontdekt. Normaal luistert die naar Linking Park, niet dus. Vanaf toen ben ik het nummer beginnen te haten, want hiermee kan ik me niet meer onderscheiden van anderen en dat vind ik nu toch wel een van de belangrijkste steunpilaren van trance.
teknasia
quote:
Originally posted by X-Tune
Alle nummers die te bekend zijn geworden en iedereen kent. Ik hou van exclusiviteit. "As the rush comes" vond ik gewoon schitterend, totdat ik merkte dat mijn 12-jarig buurmeisje het ook had ontdekt. Normaal luistert die naar Linking Park, niet dus. Vanaf toen ben ik het nummer beginnen te haten, want hiermee kan ik me niet meer onderscheiden van anderen en dat vind ik nu toch wel een van de belangrijkste steunpilaren van trance.

idd..

* Ken jij "as the rush comes?"
- Ja, van Gabriel & Dresden
* Neen van motorcycle
- En Gabriel & Dresden
* ...

Nog zo een:

* Die van Just Be is wel een kewl nummer he!
- Welke? De Antillas remix?
* Neen die van Tiësto
- Ja dat is de Antillas remix
* Neen die heet Tiësto - Just Be
- Dat is de Antillas remix
* ...

Als ze de originele van Tiësto horen brullen ze anders :)
Kaidreas
oceanlab- satellite :whip: :whip: :whip:
lallalalala baby... baby... grrrrrr voze k*tplaat

X-Tune
quote:
Originally posted by teknasia
idd..

* Ken jij "as the rush comes?"
- Ja, van Gabriel & Dresden
* Neen van motorcycle
- En Gabriel & Dresden
* ...

Nog zo een:

* Die van Just Be is wel een kewl nummer he!
- Welke? De Antillas remix?
* Neen die van Tiësto
- Ja dat is de Antillas remix
* Neen die heet Tiësto - Just Be
- Dat is de Antillas remix
* ...

Als ze de originele van Tiësto horen brullen ze anders :)

Hehe, ik was een beetje sarcastisch. Het interesseert me niet echt of iemand titels van liedjes al dan niet kent.
The_G0dfather
quote:
Originally posted by X-Tune
Hehe, ik was een beetje sarcastisch. Het interesseert me niet echt of iemand titels van liedjes al dan niet kent.

dacht al zoiets, volgens mij luister je niet eens naar trance :D

nah you prolly do
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement