|
Slechte nummers die (jammergenoeg) wel zijn gereleased (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| DJ Zetski |
Ik kan 2 categorieën onderscheiden:
- Enerszijds dus de vroegere discosamples die men nu tot verveling toe allemaal gebruikt (volgens mij is dat begonnen rond de periode van Phats & Small - Turn around)
- Anderszijds ook de typische C-Dance-achtige muziek, vb. Bluestar - Sweet dreams (waarbij dus ook heel dikwijls gebruik wordt gemaakt van oudere samples).
Jammer dat zo'n liedjes nu eenmaal succes hebben, terwijl er
eigenlijk veel ander talent is waarvan we bijna nooit iets horen. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by DJ Zetski
Ik kan 2 categorieën onderscheiden:
- Enerszijds dus de vroegere discosamples die men nu tot verveling toe allemaal gebruikt (volgens mij is dat begonnen rond de periode van Phats & Small - Turn around)
- Anderszijds ook de typische C-Dance-achtige muziek, vb. Bluestar - Sweet dreams (waarbij dus ook heel dikwijls gebruik wordt gemaakt van oudere samples).
Jammer dat zo'n liedjes nu eenmaal succes hebben, terwijl er
eigenlijk veel ander talent is waarvan we bijna nooit iets horen. |
Mensen vertonen nu meer voorkeur naar iets dat ze reeds herkennen, dan naar iets nieuw en onbekend, miss dermee dat mensen voor het jaren 80' met beat nummers gaan |
|
|
| X-Tune |
| Ze hebben gewoon geen inspiratie meer en halen alles uit de jaren 80. De gamesindustrie gaat dezelfde kant op: nauwelijks nog vernieuwingen (buiten grafische verbeteringen) en dreigt dan ook in elkaar te storten. |
|
|
| Zehra |
solar stone - solarcoaster... :whip:
imo eh :o |
|
|
| diddi |
Alle jump muziek (of beter bekend als no brain muziek :D) en R'n B
Die nieuwe releases van die platen van de jaren '80 vind ik meestal nog wel ok... :nervous:
gReetz |
|
|
| dj Elof |
Alle remixes van Flashdance / What a feeling / Fame toestanden...
Was een top film uit de jaren 80 waarvan ik de soundtrack nog altijd graag beluisterde. Beluisterde... want nu kan ik Irena Cara niet meer horen. Trop is trop en teveel is teveel. |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Trop is trop en teveel is teveel. |
bedoel je "trop is teveel en teveel is trop?:p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Ze hebben gewoon geen inspiratie meer en halen alles uit de jaren 80. De gamesindustrie gaat dezelfde kant op: nauwelijks nog vernieuwingen (buiten grafische verbeteringen) en dreigt dan ook in elkaar te storten. |
Ik kan u hier alleen maar gelijk geven, teveel franchises te weinig echte inovatie |
|
|
| Vadro |
| the police - sos (sander van doorn mix) vind ik een absolute kutplaat |
|
|
| mrcanon |
Randy Katana - Play It Louder :whip:
De opbouw van die plaat is redelijk goed en dan verwacht ge iets goed ook en dan krijgt ge plots een irritant sampleke te horen da ge maar al te goe kent.
1. ripoff
2. als ge wa ript, rip dan een goe plaat |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Randy Katana - Play It Louder :whip:
De opbouw van die plaat is redelijk goed en dan verwacht ge iets goed ook en dan krijgt ge plots een irritant sampleke te horen da ge maar al te goe kent.
1. ripoff
2. als ge wa ript, rip dan een goe plaat |
Haha, da vind ik nu ook eens zie... die plaat bouwt op en op; en dan een totale afknapper :) Der zijn nog zulke katana tracks; jammer eigenlijk want ze hebben potentieel.
Ik ga ook akkoord met Vadro's mening over the police ;) |
|
|
| Antony |
dj FRANK verdient hier inderdaad een vette plaats...
kan er geen lijstje gehouden worden in het begin van de thread? kunnen we die lijst over een maandje filteren en een pol houden welke de meest ergelijke plaat is...
over sos heb ik mijn mening ergens anders al gegeven ;) |
|
|
|
|