|
Slechte nummers die (jammergenoeg) wel zijn gereleased
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
Spill it; which record makes you puke like hell, hurts your ears days after you've heard it, gets you itchy, nervous and most likely agressive :whip:
In short: what record makes you go to a party like this:

'k ga voor de volle 100% voor
Benny Benassi - Satisfaction
wat 'n gruwel :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Haroddin |
Axel F - Crazy Frog :whip:
Met lichtjaren voorsprong!!
:whip: :whip: :whip: DIE :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Pumaz |
| Hier moet ik zelfs niet op antwoorden, alle BeTA's die mij wat kennen weten het :D |
|
|
| DJ Sid |
Push - Universal Nation
wat een kutplaat seg :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
:tongue3 :tongue3 :tongue3 |
|
|
| Dark Apostle |
| As The Rush Comes, ben miss bij de weinige, maar ik vond dat een absolute zeikschijf. |
|
|
| Push2005 |
Absoluut: Junk Project - Control
en Benny Benassy is inderdaad ook gruwelijk
en verder nog alle R&B :haha: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
As The Rush Comes, ben miss bij de weinige, maar ik vond dat een absolute zeikschijf. |
Je bent niet alleen ... maar in de AvB remix valt hij nog mee! |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Push2005
Absoluut: Junk Project - Control
|
ik vond die behoorlijk goed in den tijd :)
ik vond persoonlijk dat tiesto traffic had moeten beperken tot zijn originele versie, nl. een minuut lang bij de intro van "skin - faithfulness (tiesto remix)" op de tmf awards. Maar wegens overdonderend succes heeft hij dat minuutje dan tot een hele plaat uitgerokken:whip: :whip: |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
As The Rush Comes, ben miss bij de weinige, maar ik vond dat een absolute zeikschijf. |
Absoluut: Junk Project - Control |
ow, fok off :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Bertn
ik vond persoonlijk dat tiesto traffic had moeten beperken tot zijn originele versie, nl. een minuut lang bij de intro van "skin - faithfulness (tiesto remix)" op de tmf awards. Maar wegens overdonderend succes heeft hij dat minuutje dan tot een hele plaat uitgerokken:whip: :whip: |
Ik snap niet goed wat je bedoelt. De eerste minuut hoor je duidelijk de sample van traffic, maar voor de rest steekt hij er toch nieuwe elementen in? Verschillende producties gaan uit van een zelfde basicsample |
|
|
| djcresto |
control en as the rush comes zijn platen die gewoon kapot gespeeld zijn. Maar toen die pas uitwaren, wat een bommen:crazy:
As the rush comes vink nu ook nog steeds zalig |
|
|
| Bertn |
Ik snap niet goed wat je bedoelt. De eerste minuut hoor je duidelijk de sample van traffic, maar voor de rest steekt hij er toch nieuwe elementen in? Verschillende producties gaan uit van een zelfde basicsample |
welnee, ik bedoelde:
als origineel was traffic gewoon bedoeld als korte inleiding bij de track "faithfulness" van skin, voor een live performance. hij kreeg echter zodanig veel reactie op dat hij traffic heeft uitgebouwd tot een gans KUTnummer... en het PRACHTIGE faithfulness is nooit een echte hit geworden, hoewel ik dat één van zijn beste producties vind van de laatste jaren (maar daar zal de prachtige stem van Skin wel voor iets tussenzitten;) ) |
|
|
|
|