|
סיגריות......
|
View this Thread in Original format
| DeathWish |
מה סוג הסיגריות המועדפות עלייבם?
אני אישיתי אוהב
Marlboro Light :) |
|
|
| Gil Shwarts |
L&M Light
אחי
סוף הדרך :)
גם סטייל וגם הנאה בסיגריה אחת! :) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
L&M Light
אחי
סוף הדרך :)
גם סטייל וגם הנאה בסיגריה אחת! :) |
L&M Light
חלשששששששש לאללה...
אני מעדיף
Marlboro Light
בהרבה יותר טוב.. |
|
|
| MoSH_MaN |
חלילה וחס
ברגע שאני יעשן זה יהיה בשנייה האחרונה של החיים שלי ואפילו לא
!
למה לי להרוס את החיים ?
סה מסרטן , הורס את הכושר , עוד מלא מחלות , מסריח |
|
|
| dj alonzo |
אני לא מעשן..
אבל ממה שניסיתי, הכי אהבתי את
Marlboro Light |
|
|
| Dj Black |
לא מעשן ולא יעשן
ולמה לפתוח על זה בכלל טופיק
:o |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Dj Black
לא מעשן ולא יעשן
ולמה לפתוח על זה בכלל טופיק
:o |
יפה איזה גבר |
|
|
| s0undw4v3 |
זהו - מה הקטע שלכם? לפתוח טופיק על סיגריות?!
לא מספיק אני דופק את האוזניים כל היום אני צריך גם לדפוק ת'ריאות ?! זין על סיגריות! |
|
|
| Dj-2TaLL |
סיגריות???
אין מצב!!!
אני עישנתי פעם נרגילה, עכשיו זה כבר לא "עושה לי את זה" כל מי שמעשן הוא בעצם מתאבד, לאט...
לאט...
לאט...
תחשבו על זה, אתם יודעים שזה הורג, אתם יודעים מה זה עושה אז למה לעזזל אתם רוצים להתאבד שקיים דבר כלכך יפה ששוה לחיות בישבילו:
!!!טראנס |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
סיגריות???
אין מצב!!!
אני עישנתי פעם נרגילה, עכשיו זה כבר לא "עושה לי את זה" כל מי שמעשן הוא בעצם מתאבד, לאט...
לאט...
לאט...
תחשבו על זה, אתם יודעים שזה הורג, אתם יודעים מה זה עושה אז למה לעזזל אתם רוצים להתאבד שקיים דבר כלכך יפה ששוה לחיות בישבילו:
!!!טראנס |
כל הכבוד גבר
אלה מילים
נרגילה זה כלום ובחופש היינו יושבים ומעשנים כמעט כל יום
אבל זה כבר לא זה
עכשיו אין לי זין לזה וזה לא עושה לי את זה יותר
חוץ מזה חבל כי אני לא רוצה שזה יפגע בי
אני מתאמן באתלטיקה ובאמת יהיה חבל אם זה יהרוס לי את האימונים ויפגע בי בתחרויות |
|
|
| MoSH_MaN |
נמרוד אתה יכול לראות הכל בתשובה של גיל
"סטייל"
WTF??!??!!?
זה מתחיל רק ב"שביל הקטע" ואחר-כך לאט לאט לאט מעשנים עוד ועוד
אני אף פעם לא ניסתי כי אני יודע מה זה עושה יש כאלה שמסקרנות עישנו אני לא כי אני יודע שלא יצא מזה כלום... אז למה אני לא מעשן אני לא "קול"
יש דברים שאני מבין שאני לא צריך לעשות ובקשר למחלות ולדברים שזה עושה לאף אחד לא אכפת מזה כמו שאף אחד לא אכפת מהחוק שזה חבל שלא דופקים איזה 100 שקל קנס ואיזה 20 פקחים...
אגב נמרוד לך אצלנו בתיכון לפינת עישון... שנייה אתה לא חי:eek: |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
נמרוד אתה יכול לראות הכל בתשובה של גיל
"סטייל"
WTF??!??!!?
זה מתחיל רק ב"שביל הקטע" ואחר-כך לאט לאט לאט מעשנים עוד ועוד
אני אף פעם לא ניסתי כי אני יודע מה זה עושה יש כאלה שמסקרנות עישנו אני לא כי אני יודע שלא יצא מזה כלום... אז למה אני לא מעשן אני לא "קול"
יש דברים שאני מבין שאני לא צריך לעשות ובקשר למחלות ולדברים שזה עושה לאף אחד לא אכפת מזה כמו שאף אחד לא אכפת מהחוק שזה חבל שלא דופקים איזה 100 שקל קנס ואיזה 20 פקחים...
אגב נמרוד לך אצלנו בתיכון לפינת עישון... שנייה אתה לא חי:eek: |
אני אישית לא רואה את עצמי כאדם חלש שיגרר לכזה דבר כי זה קול...
אם אני רוצה לעשות משהו אני יעשה אותו אם לא, לא... |
|
|
|
|