return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Strike 1 - The Seduction - 22-10-2005 Brabanthallen 'S-Hertogenbosch (pg. 3)
View this Thread in Original format
Creamfields23
quote:
Originally posted by jp
Is er nog iemand die hier serieus geld voor wil neertellen?


Ligt je cammie weer te popelen, J.P. ?? :toothless
jp
Als het net zo wordt als Dance Valley winter dan is het enige wat popelt een grote dikke verse hondendrol die bij UDC door de brievenbus gaat
Creamfields23
LOL inderdaad daar was ik ook geweest en dat was echt poep!!!
basvh
DV winter was gewoon een relaxed feestje. Vette sets van umek en dave clarke. :crazy:
En verder was er gewoon heeeel veel bier zoals een feestje in brabant hoort te zijn.

Hier in de winkel worden de kaarten voor strike one als meeste verkocht dus denk dat ze nog best wel wat publiek binnen hebben staan.
jp
quote:
Originally posted by basvh
DV winter was gewoon een relaxed feestje


Ik weet niet welke drugs jij gebruikt heb maar geen stuur effe een PM met het telefoonnummer van die dealer.

-verschrikkelijk publiek
-slecht geluid
-onzinnige indeling van de zalen
-garderobe die spullen verliest
-de prijs van het kaartje

En als Jean dan als enige de handen in de lucht krijgt lijkt me alles wel duidelijk.

Schandalig trouwens om de naam van Dance Valley te misbruiken om zo publiek te trekken :mad:

Maar goed om de locale economie te steunen (UDC zit hier tien minuten vandaan) is er een zeer grote kans hierbij aanwezig te zijn :haha:
basvh
quote:
Originally posted by jp

-verschrikkelijk publiek
-slecht geluid
-onzinnige indeling van de zalen
-garderobe die spullen verliest
-de prijs van het kaartje



ik dacht even dat je bij punt 1,2 en 5 het over mysteryland outdoor 2005 had.

quote:
Ik weet niet welke drugs jij gebruikt heb maar geen stuur effe een PM met het telefoonnummer van die dealer.


Dealer zit vlakbij brabanthallen, genaamd Heineken.

Ik heb gewoon toen relaxed feestje gehad, als een van de weinige. Ik begrijp niet dat jij Mysteryland dit jaar zo vet vond, want ik en de mensen waarmee ik was vonden het nou niet echt goed. Jij snapt mijn mening over DV Winter dus niet, ik de jouwe over ML niet. Stand= 1-1 ;) :p
Little Theseus
quote:
Originally posted by New Wave
ah jezus....wat een troep.

Zullen wel weer Amok, Remus, Vincent de Wit, Frank Kvitta, PET Duo, Sven Wittekind en Vin-iLL komen.



ROFL! Cari Lekebush komt, dat had je niet gedacht zeker :D
jp
Zoals al vaker gezegd, je gaat niet naar een groot feest/festival voor de muziek alleen. Het visuele spektakel en het randgebeuren is ook belangrijk. Dance Valley winter had dit totaal niet en Innercity bijv wel (gokmachines/naakte wijven/wedding chapel etc). Ook op Mysteryland was dit sausje volop aanwezig.

Voor de muziek is een club de juiste plaats. Daar komt een selectief publiek, meestal de fans van een bepaalde DJ of muziekstijl. Daar is die poespas van minder belang.

Nederlanders zijn gewoon een verwend volk maar we willen wel waar voor onze doekoe
jp
Het feit dat je hier geen reet van hoort behalve enkele reklame op Fresh FM doet al vermoeden wat een flop dit gaat worden. Dit gebeuren moet zaterdag plaatsvinden maar het leeft totaal niet...

Tijdtafel:

HARDSTYLE:
22.00 - 23.00 Dj Reef
23.00 - 24.00 Dr. Rude
24.00 - 01.00 Activator
01.00 - 02.00 Gaz West
02.00 - 03.00 Tommy Pulse
03.00 - 04.30 Pavo
04.30 - 05.30 Uberdruck
05.30 - 07.00 Trance Generators

TECHNO:
22.00 - 23.30 Erick Pike
23.30 - 01.00 Marco Nastic
01.00 - 02.30 Christian Smith
02.30 - 04.00 Cari Lekebusch
04.00 - 05.30 Darren Kay
04.30 - 07.00 Billy Nasty

HARDCORE:
22.00 - 23.30 Armageddon Project
23.30 - 01.00 Peaky Pounder
01.00 - 02.15 Promo
02.15 - 03.15 Panic
03.15 - 03.45 Shadowlands Terrorists
03.45 - 05.00 Evil Activities
05.00 - 06.00 Jappo (Unexist)
06.00 - 07.00 Miss Hysteria

LADY'S ONLY:
22.00 - 23.30 Joyce Mercedes
23.30 - 00.30 Shinedoe
00.30 - 01.30 Miss Monica
01.30 - 03.00 Lucca
03.00 - 04.00 Amber D
04.00 - 05.30 Dana
05.30 - 07.00 Malika
ZZandirt
ja wat wil je.....

basvh
quote:
Originally posted by jp
Het feit dat je hier geen reet van hoort behalve enkele reklame op Fresh FM doet al vermoeden wat een flop dit gaat worden. Dit gebeuren moet zaterdag plaatsvinden maar het leeft totaal niet...


den bosch en omstreken gaat in redelijk grote getallen naar dit feest en bij ons hier in de winkel is van alle verkochten kaarten 80% voor strike one. Het valt dus misschien nog wel mee.
ZZandirt
quote:
Originally posted by basvh
den bosch en omstreken gaat in redelijk grote getallen naar dit feest en bij ons hier in de winkel is van alle verkochten kaarten 80% voor strike one. Het valt dus misschien nog wel mee.


80% van 10 is 8

:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement