|
Strike 1 - The Seduction - 22-10-2005 Brabanthallen 'S-Hertogenbosch (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Nou ja we gaan ermaar het beste van maken. Expect nothing and you won't be disappointed... |
|
|
| ZZandirt |
ach die bossamonika klinkt wel uit te houden....zelfs beetje roog'ish....
:conf: |
|
|
| jp |
HARDSTYLE:
22.00 - 23.00 Dj Reef WIE?
23.00 - 24.00 Dr. Rude ACH JA
24.00 - 01.00 Activator HUMMM
01.00 - 02.00 Gaz West WIE?
02.00 - 03.00 Tommy Pulse WIE?
03.00 - 04.30 Pavo NICE
04.30 - 05.30 Uberdruck VET
05.30 - 07.00 Trance Generators VET
TECHNO:
22.00 - 23.30 Erick Pike WTF?
23.30 - 01.00 Marco Nastic NOOIT VAN GEHOORD
01.00 - 02.30 Christian Smith WIE?
02.30 - 04.00 Cari Lekebusch AARDIG
04.00 - 05.30 Darren Kay HUMMM
04.30 - 07.00 Billy Nasty ACH
HARDCORE:
22.00 - 23.30 Armageddon Project HERRIE
23.30 - 01.00 Peaky Pounder NICE
01.00 - 02.15 Promo GAAT WEL
02.15 - 03.15 Panic HUMMM
03.15 - 03.45 Shadowlands Terrorists HAKKUH
03.45 - 05.00 Evil Activities NAH
05.00 - 06.00 Jappo (Unexist) ACH
06.00 - 07.00 Miss Hysteria WIE?
LADY'S ONLY:
22.00 - 23.30 Joyce Mercedes EHM
23.30 - 00.30 Shinedoe WTF
00.30 - 01.30 Miss Monica NICE
01.30 - 03.00 Lucca TJA
03.00 - 04.00 Amber D EHMMM
04.00 - 05.30 Dana NICE
05.30 - 07.00 Malika WIE?
Het wordt dus rondjes lopen :haha: |
|
|
| ZZandirt |
haha... voor jou 4, voor mij 3 area's.... (wat i/d loop vd nacht wel ladies only zal worden.....:D)
gezelligheid maak je zelf zullen we maar zeggen....
iemand een lonsdaleshirtje te leen? beetje inblenden...
:wtf: :wtf: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
TECHNO:
22.00 - 23.30 Erick Pike WTF?
23.30 - 01.00 Marco Nastic NOOIT VAN GEHOORD
01.00 - 02.30 Christian Smith WIE?
02.30 - 04.00 Cari Lekebusch AARDIG
04.00 - 05.30 Darren Kay HUMMM
04.30 - 07.00 Billy Nasty ACH
HARDCORE:
02.15 - 03.15 Panic HUMMM
03.15 - 03.45 Shadowlands Terrorists HAKKUH
LADY'S ONLY:
22.00 - 23.30 Joyce Mercedes EHM
23.30 - 00.30 Shinedoe WTF
00.30 - 01.30 Miss Monica NICE
01.30 - 03.00 Lucca TJA
|
Ken jij Christian Smith en marco Nastic niet :p? Wat een techno No0b :D Techno is opzich wel een beetje leuk.
En me schatje Lucca staat er ook op :p hmmmmmmm lekker!
Shadowlands terrorists zijn eigenlijk de enige die ik uit het rijtje kan waarderen. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ken jij Christian Smith en marco Nastic niet :p? Wat een techno No0b . |
Spam: Nastic heeft een nieuwe plaat uit op het label waar ik nu stage loop. 4 track EP samen met Veztax.
Gaz West is trouwens typische harddance: beetje hardhouse, beetje hardstyle, beetje hardtrance overgoten met een engels sausje! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by basvh
Spam: Nastic heeft een nieuwe plaat uit op het label waar ik nu stage loop. 4 track EP samen met Veztax.
Gaz West is trouwens typische harddance: beetje hardhouse, beetje hardstyle, beetje hardtrance overgoten met een engels sausje! |
Fix voor mij effe promovinyl :p |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by basvh
Gaz West is trouwens typische harddance: beetje hardhouse, beetje hardstyle, beetje hardtrance overgoten met een engels sausje! |
die gaan we dam maar ff beoordelen....:D tks voor de tip... de meeste namen zeggen mij echt niets... |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by New Wave
Fix voor mij effe promovinyl :p |
is de master cdr oook goed? :p :p :p :p
Nee je loopt maar met je lamme ballen naar de platen boer en koopt hem maar! Hij is namelijk al uit. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by basvh
is de master cdr oook goed? :p :p :p :p
Nee je loopt maar met je lamme ballen naar de platen boer en koopt hem maar! Hij is namelijk al uit. |
egoist :D |
|
|
| jp |
De enige technonamen die me tot nu toe zijn bevallen zijn Bailey, Remus, Liebing, Slater, Monica en Clarke
Hawtin moet ik nog steeds eens nader checken alhoewel het schijnt dat ie in het buitenland beter draait |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
De enige technonamen die me tot nu toe zijn bevallen zijn Bailey, Remus, Liebing, Slater, Monica en Clarke
Hawtin moet ik nog steeds eens nader checken alhoewel het schijnt dat ie in het buitenland beter draait |
Je noemt ook wel weer de meest standaard namen op he :p
Owjha, jij vond bailey goed. :D prutser! :p |
|
|
|
|